Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Na een update van mijn navigatie staat het systeem op Frankrijk. Kan dus geen bestemming in Nederland invoeren... De taal wel inmiddels aangepast... Maar waar kan ik het land aanpassen?!
Laat maar.... Al gelukt...
Zo jammer, net als je de vraag uitzet, vind je de oplossing.....
Laatst gewijzigd door RichTrip op 07 apr 2013 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:Topic verplaatst naar het juiste forum gedeelte
Na een update van de Tom Tom kaart via de laptop kaart weer ingevoerd in de Megane 2009
Daar was geen beeld te zien alleen zandloper.
Na een 1 1/2 uur durend gesprek met Tom Tom adviseerde ze mij om contact met de dealer op te nemen
om het systeem te resetten.
Zo gezegd zo gedaan.Kreeg nadat de auto 2 dagen bij de dealer stond de mededeling dat het scherm defect was.
Dit repareren kost 1000. Euro.
Dit is toch wel snel en een enorm bedrag.
Na interventie van Renault Nederland kreeg ik 50 % korting.
Toch nog een hoog bedrag. Ik kan hem vandaag ophalen
Zijn er Megane rijders die dit ook hebben meegemaakt???
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Het is toch wraakroepend dat Renault zomaar beslist dat de Navigatie (GPS) Update voor de nieuwe kaart van Europa b.v. nog maar slechts éénmaal per jaar gaat gebeuren ! Dat is zo al vanaf 2023 ! en daarvoor moet men dan € 85 betalen !!!...
Een aantal weken een Zoe R90 van 2017 in bezit. Eerst uitvoerig over gelezen natuurlijk. Het is duidelijk dat de meeste Zoe's niet automatisch een BMS update krijgen bij de dealer. Pas als blijkt dat je pakket te zwak is geworden en je een nieuwe...
Het R-Link2 navigatiesysteem is niet meer te updaten heb ik begrepen, nu kwam ik op marktplaats wel een advertentie tegen die dit kennelijk wel kunnen, maar is een adres ergens in België, met alleen ophalen niet verzenden..
Ik krijg maar geen FOTA binnen, nu zag ik dat er ergens een mogelijkheid is om dit handmatig te doen, helaas leiden al mijn zoektochten naar een dode link in Zwitserland.
Type auto is een Renault Arkana uit 2023, met groot beeldscherm...
Onlangs heb ik mijn matgrijze Iconic EA (bj eind 2023) ingeruild voor een zwarte Iconic EA (bj eind 2024). Hierbij vallen mij een paar dingen op. Herkenbaar?
- Bevat het nieuwe infotainmentsysteem van de Rafale
- Standaard staan alle hulpsystemen...
Yess, Morgen krijg ik dan eindelijk de software update wat zou moeten helpen om mijn auto boven 100Km/u weer vanzelf in EV modus te laten gaan en dat de bezine in de olie probleem moet oplossen. Alleen denk ik dat de laatste niet echt gaat helpen...