Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Goedendag, wie kan (en wil ) mij helpen aan het kleurenschema van de bedrading?
Ik wil een comfortmodule (knipperlichten die drie keer knipperen, bij een keer aanraken) en een follow me home module inbouwen en moet de kleuren van de draden van de verlichting, knippers etc weten.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik ben op zoek naar deze bekabeling omdat (één van de) eigenaar(s) de kabel naar de module van de raam motor heeft doorgeknipt. :oops: :fp:
Electrisch raam doet het dus niet.
Bij voorbaat dank
Maarten
Hallo, ik ben opzoek naar een Kabelboom voor een express 1.4 uit 1997. Weet iemand er een of heeft iemand er een? En is een Renault 5 van die leeftijd gelijk?
Wij rijden sinds 5 oktober 2024 een Renault Zoë R240 uit 2015. De eerste week hadden we al een waslijst aan fouten ontdekt bij de auto en zijn wij terug gegaan naar de dealer waar wij hem gekocht hebben. Alles kon gemaakt worden op de...
Ik heb een Talisman van 2018 met een stoffen bekleding en handmatig verstelbare stoelen zonder stoelverwarming maar met rugmassage.
Nou wil ik daar leer inbouwen, echter is de linker voorstoel elektrisch verstelbaar en hebben die stoelverwarming. Is...
Beste forumleden,
Zou er iemand me kunnen helpen met een schema van de ECU van de brandstofcomputer, je zou er me flink mee helpen?
Motor draait niet, maar wil de bedrading/componenten testen van de ECU.
Alvast bedankt bij voorbaat, Philiep