Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Waar ik dan eigenlijk heel erg benieuwd naar ben, waar al die nieuwe Captuurtjes naar toe gaan. Welke provincie is nou het meest bereden met deze ontzettende mooie auto?
In de buurt van Eindhoven heb ik er (nog) niet veel zien rijden. Daar en tegen kom ik er al veel meer tegen in Zuid-Holland/ Noord-Holland.
Renault Captur Energy TCe 90 Dynamique
Ivoire/ Noir, interieur Ambiance Zwart.
Zipper bekleding stof 'Noir'.
Pack city Camera.
Vaste trekhaak.
Wielen in kleur Diamantee Noir.
besteld 28 okt 2013
ik zie er ook nog niet veel rijden. Woon zelf in de buurt van Uden maar ben veel op weg in Brabant, Gelderland, Utrecht maar ik zie er ook nog niet zoveel.
Als ik al de gebruikers van dit forum zie dan komen er heel wat Captur's bij in 2014. Dan wordt het op de weg een stuk gezelliger en ik mag hopen dat het in Brabant dan ook wat kleurrijker wordt.
Pack city Camera.
Vaste trekhaak.
besteld 28 okt 2013
Ik woon zelf in Friesland en Capturs zijn hier uitgesproken zeldzaam. Maar er is hoop: 30 minuten geleden, dus iets voor twaalf op 1 december 2013 heb ik er een langs mijn huis zien rijden in de meest gevraagde kleurcombi: Ivoire/Noir. Dus ook Fryslan doet mee!!
Captur TCe 120 EDC Dynamique
Motor:TCe 120 EDC Brandstof:B
Uitrustingsniveau Automatis versnellingsbak Besteld op 17/05/2013
Pack Style
wielen in kleur Diamantee Noir
Privacy glass
Pack City Camera
Two-tone Ivoire / Noir Etoilé
Lichtmetalen wielen 17 D N
Ik heb vanmiddag voor het eerst een zien rijden, helemaal oranje, in ons allermooiste dorpje Maarssen. Verder weet ik een staan in Nieuwegein met de veel verkochte kleur stelling. Ik ben pas volgend jaar aan de beurt.
Bij ons staan er twee voor de deur een klein dorpje in ZH en niet te vergeten aan de overkant van de rivier ook een op 50 mtr afstand
Renault Captur Dynamic Tce90, Ivoire en dak Noire Etoile, pack City Camera, Wielen Diamantee Noir, besteld op 3-8-2013, productie order datum 6-8-2013.
Tot nu toe is de Captur erg in trek in Zuid- en Noord-Holland. Leuke reacties allemaal. Trouwens, wel ontzettend leuk om als beginnende bestuurder les te krijgen in een Captur. Dan gaat je hart wel ff sneller kloppen.
Pack city Camera.
Vaste trekhaak.
besteld 28 okt 2013
Hier in Hermannshagen-Heide (of all places!) ben ik de enige met een Captur.
Zal ook wel zo blijven met (ingeschat) 60 tot 70 inwoners én de voorliefde van Duitsers voor (grote) Duitse auto's.
Heb er in de afgelopen maanden 3 gezien op de Autobahn heen en terug naar NL.
En wat demo's bij de schaarse Renault dealers in dit gebied.
@ captur orange, je zal iemand anders gezien hebben, want ik rij nog steeds een Peugeot 308. Mijn Captur krijg ik in week 7, zal het een keer aan je tonen. Heb jij dhr. Koppenhol van Stam (aan de overkant bij ons) als verkoper gehad?
@tce120dc, nee ik heb de heer de jong als verkoper gehad , aardige jongen was zijn eerste captur die hij verkocht .
heb wel zo'n uitvoering als jij krijgt, zien rijden maar er zijn natuurlijk meer gegadigden voor zo'n mooie auto
Woonz elf in Barendrecht en kom hem op weg naar werk in Capelle ad IJssel, over A16, minimaal 2x per dag tegen. In omgeving Rotterdam sowieso erg populair. Zie veel ivoire / noir, gris / noir en af en toe een oranje of blauwe!
Renault Captur Energy TCe 90pk S&S Dynamique // Gris Cassiopee - Etoile Noir // Besteld: 27 mei 2013 // Levering: 21 oktober 2013
Bij ons in Eindhoven heb ik er een paar zien rijden.
Gisteren toen ik even lopend een boodschapje ging doen zag ik er ook 1 in de wijk.
Exact dezelfde als die van ons, inclusief mijn vrouw achter het stuur. Ze moet de sleutel hebben gevonden
Sinds 8-9-2018 een nieuwe Captur opvolger van de oude Captur
Intens TCe 90
Two-tone Ocean Blue/Noir Etolié RQQ+GNE
Easy Life Pack
Reservewiel
Ja # huite slim hè?
Maar meenemen naar Sicilië was helemaal geen optie # TCe120ECD daar zijn vorige week auto's beschadigd door een uitbarsting van de Etna.
Ik wil geen Cap(fri)tur
Sinds 8-9-2018 een nieuwe Captur opvolger van de oude Captur
Intens TCe 90
Two-tone Ocean Blue/Noir Etolié RQQ+GNE
Easy Life Pack
Reservewiel
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo,
ik rijd al 6 jaar een captur bouwjaar 2018. Nu merk ik dat de auto, bij constante snelheid, schokkerig rijd.
Dit is niet steeds aanwezig, maar wel merkbaar. De auto heeft slechts 59000 kilometer gelopen. Heeft iemand hier ook dit probleem,...
Ik heb een Captur Etech plug in hybride uit 2020 recent aangekocht.
Nou lees ik dat alle elektrische auto's bij een snelheid lager dan 20 of 30 km p/u een waarschuwingsgeluid moeten laten horen om voetgangers te waarschuwen.
Ik ben vorige week naar Oostenrijk geweest en tijdens get dalen in de bergen is de accu vol, display geeft max aan dat hoor ik een hoog toerental/geluid. Ik heb de versnellingsbak in B staan. Wie kent dit?
Ik in oosterijk op de snelweg slaat me systeem uit dashboard alles, wel alles meteen weer aan en geeft ESC die ging weer uit en gaf melding Zijruiten achter vergrendeld.
Motor werkt wel en heeft vermogen.
Heeft iemand dit ook al een keer gehad en...
Sinds kort valt mijn renault megane grandtour 1,5 dci , 110 pk uit vooral bij optrekken of gas geven in 2e versnelling , ook bij terugschakelen .
Dus heel kort valt alles uit . Soms hele ritten bijna niks uitval en nu constant....
Hallo, ik ben nieuw hier, zeker niet mijn eerste Renault maar nu haal ik vrijdag mijn ‘nieuwe’ Zoe op.
Het is er één uit augustus 2020, R135 52kWh.
Omdat ik eerst wil uitzoeken welke lader ik wil laad ik hem zolang aan het stopcontact op.
Mijn vraag...