Aanmaken van een afspeellijst

De R-Link zit in alle nieuwere Renaults. Lees hier waar anderen tegen aan lopen, of plaats zelf iets
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
Poirot
Lid
Lid
Posts in topic: 6
Berichten: 28
Lid geworden op: 30 mei 2014 22:34
Actief als: particulier

Aanmaken van een afspeellijst

Bericht door Poirot »

Wie weet hoe je afspeellijsten op de USB stick kan maken?
Nu maak ik een aantal mappen, maar het nadeel is dat ik in de mappen soms het zelfde nummer laat afspelen.
Het gevolg is dat als ik alle nrs aanklik er in de lijst dubbele komen.
Ik heb al op internet gezocht. met windows mediaplayer lukt het niet zoals op internet is beschreven. Met ITunes lukt het mij ook niet. En in het Rlink menu vind ik nergens een knop afspeellijst maken.
Als ik een m3u file kopieer naar de stick dan wordt op De Rlink de knop afspeelijst wel gekleurd ipv grijs, dus wel herkent, maar doet niks omdat de verwijzing in de m3u file naaar de computer staat, dat kan ik in eigenschappen terugvinden, als ik op de PC kijk.

Heeft iemand een idee?
Groet
Poirot
Sinds mei 2014 clio estate flame city extra comfort extra r-link

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Reneetje
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 71
Lid geworden op: 04 mar 2014 14:01
Actief als: particulier

Re: Aanmaken van een afspeellijst

Bericht door Reneetje »

Met Itunes
1
Insert the USB drive in an USB port on the computer. Most USB ports are located on the back or side of a computer and are square shaped. Open the USB storage folder on your hard drive if it does not open automatically. Look for it in the "Devices with Removable Storage" section of the PC's "Computer" folder.
2
Open iTunes. Click the name of the playlist in the "Playlists" section of the iTunes sidebar.
3
Drag the name of the playlist into the USB storage folder.
4
Check the USB storage folder and compare the song files in the folder with the playlist in iTunes. Do not disconnect the USB device until all of the songs on the playlist show up in the USB storage folder.


Read more : http://www.ehow.com/how_7691968_downloa ... orage.html
Renault Captur TCe 90 Dynamique. Two-tone Gris Casiopee / Noir, bekleding Gris/Gris Tropique. Pack Look Exterieur Noir, privacy Glass, Park City Camera, Pack Look Interieur Turquoise, Dorpel beschermers, Achter bumper beschermer, Stoel verwarming, Matten Turquoise

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
Poirot
Lid
Lid
Posts in topic: 6
Berichten: 28
Lid geworden op: 30 mei 2014 22:34
Actief als: particulier

Re: Aanmaken van een afspeellijst

Bericht door Poirot »

Ja reneetje, dat had ik ook gevonden. maar wat er dan gebeurt is dat je de files uit de playlist op de usbstick schrijft. En als je nog een playlist er op zet dan schrijft hij de nieuwe files er weer bij, maar nog steeds geen playlists op de stick.
Sinds mei 2014 clio estate flame city extra comfort extra r-link

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ronvane
2-hit-miracle
2-hit-miracle
Posts in topic: 1
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 sep 2016 17:47
Actief als: particulier

Re: Aanmaken van een afspeellijst

Bericht door Ronvane »

Ga op de afspeellijst staan. Ga vervolgens naar Archief/Bibliotheek/Exporteer afspeellijst. Exporteer naar uw flash drive.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
Poirot
Lid
Lid
Posts in topic: 6
Berichten: 28
Lid geworden op: 30 mei 2014 22:34
Actief als: particulier

Re: Aanmaken van een afspeellijst

Bericht door Poirot »

Aan Ronvane
ik heb geprobeerd Archief/bibliotheek/exporteer te vinden in Mediaplayer (windows 7) en in iTunes.
Maar kan dit niet vinden.
Tot nu toe maak ik verschillende mappen aan met de nrs erin van favorieten en een map Taylor Swift enz.
nu kies ik in rlink de map en speel die af. tot zover eigenlijk niet erg. Maar als veel nrs in verschillende mappen staan dan staan er evenzoveel zelfde mp3 files op de stick, daarom zou ik graag playlists op de usb-stick zetten, om geen dubbele mp3 files nodig te hebben.
tot nu toe werken de playlists die ik via iTunes maak niet, en ook via mediaplayer gemaakt werken niet, althans in de rlink.
Sinds mei 2014 clio estate flame city extra comfort extra r-link

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



LeoGroen
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 56
Lid geworden op: 13 jun 2017 14:10
Actief als: particulier

Re: Aanmaken van een afspeellijst

Bericht door LeoGroen »

Het samenstellen van een muziek USB-stick:
Handelingen op je PC of laptop
kopieer vanuit je media bibliotheek (je eigen Cloud, of geript van CD's) naar de USB stick.
voor de overzichtelijkheiid heb ik voor mijzelf van elke artiest een map gemaakt, met eventueel een submap voor de albums.
maak ook een map aan die je Playlist noemt.

start vervolgens op de PC of laptop de VLC mediaplayer op.
selecteer afspeellijst.
start de verkenner en ga naar de USB-stick.
selecteer hier van de door jou gewenste artiest de nummers die je in de afspeellijst wilt en sleep deze naar het VLC venster.
als je alle nummers die je in de lijst wilt verplaatst hebt sla de deze lijst op op de stick in de map Playlist
kies hiervoor onder het kopje Media afspeellijst naar bestand opslaan in een jou gekozen naam
sluit alles af en werp de stick uit.
stick in de auto en klaar is kees
Een Austral techno 200 in gebruik, eerste ervaring positief

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
Poirot
Lid
Lid
Posts in topic: 6
Berichten: 28
Lid geworden op: 30 mei 2014 22:34
Actief als: particulier

Re: Aanmaken van een afspeellijst

Bericht door Poirot »

Beste Leo,
Ik ga het proberen,ik neem aan dat je meerder playlists kan aanmaken? Zoals ik nu met mappen werk staan er te vaak zelfde nrs op de stick. Als ik dan alle nrs wil kiezen worden er dubbele nrs afgespeeld. Het is natuurlijk niet echt een groot probleem, maar het kan beter.
Vriendelijk bedankt. Ik ga proberen een paar playlists te maken als ik tijd heb.
Groet
Jan
Sinds mei 2014 clio estate flame city extra comfort extra r-link

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
Poirot
Lid
Lid
Posts in topic: 6
Berichten: 28
Lid geworden op: 30 mei 2014 22:34
Actief als: particulier

Re: Aanmaken van een afspeellijst

Bericht door Poirot »

Beste Leo,
Ik ga het proberen,ik neem aan dat je meerder playlists kan aanmaken? Zoals ik nu met mappen werk staan er te vaak zelfde nrs op de stick. Als ik dan alle nrs wil kiezen worden er dubbele nrs afgespeeld. Het is natuurlijk niet echt een groot probleem, maar het kan beter.
Vriendelijk bedankt. Ik ga proberen een paar playlists te maken als ik tijd heb.
Groet
Jan
Sinds mei 2014 clio estate flame city extra comfort extra r-link

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

TCe120ECD
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 594
Lid geworden op: 02 nov 2013 13:10
Actief als: particulier

Re: Aanmaken van een afspeellijst

Bericht door TCe120ECD »

@Poirot, los van de methode van Leo, is mijn vraag, waarom verwijder je één van de dubbele files niet uit de mappen. Als je alle nummers/titels naar iTunes overzet, kan je op titels scrollen en zie je meteen welke titels dubbel zijn en in welke map. Via verkenner ga je naar één van die mappen en delete je de betreffende titel + klik je in iTunes op dat nummer, kan iTunes het niet meer vinden en verwijder je dat ook in iTunes. Zo heb je géén dubbele mp3's meer, ook niet via de door de methode van Leo aangemaakte playlist.
Captur TCe120EDC Dynamique

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
Poirot
Lid
Lid
Posts in topic: 6
Berichten: 28
Lid geworden op: 30 mei 2014 22:34
Actief als: particulier

Re: Aanmaken van een afspeellijst

Bericht door Poirot »

Ja dat begrijp ik maar zie mijn post van 4 sept 2016 13:33
Ik. Aak mappen ipv playlists op de USB stick. Als ik bv een map maak jaren 60 en een map Beatles dan heb ik in beide bv 1 of 2 dezelfde nrs van de Beatles en zo heb ik een map favorieten waar ik dan weer bv dat zelfde Beatles nr in wil zetten.
In iTunes heb ik geen dubbele nrs maar wel in verschillende playlists soms dezelfde nrs.
Dat is de bedoeling om op deze manier de USB stick in te richten.
Dank voor het meedenken
Sinds mei 2014 clio estate flame city extra comfort extra r-link

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in