ZE Mobiliteit

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
GertjanVB
Donateur
Donateur
Posts in topic: 4
Berichten: 1876
Lid geworden op: 21 dec 2013 15:32
Actief als: particulier
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

ZE Mobiliteit

Bericht door GertjanVB »

Een van de services van Renault bij een ZE auto is ZE Mobiliteit. Middels deze service krijg je extra korting bij het huren van een auto bij Avis. Via Mijn Renault/mijn auto/ZE Mobiliteit kom je op een site waar 10% korting wordt beloofd voor Renault rijders.

Voor ons is dat van toepassing op de wintersport waarvoor we vorig jaar bij Avis naar tevredenheid een auto huurde. Merkwaardig toen was dat de Avis zelf meer korting gaf op de verhuur in die periode dan de 10% die Renault gaf. We betaalden uiteindelijk € 273 voor 9 dagen excl. winterbanden voor categorie F (Astra sw).

Nu de voorbereidingen voor komende wintersport worden gemaakt heb ik even de prijzen zonder kortingscodes (standaard Avis) en met (incl. korting Renault) opgezocht:
image.jpg
image.jpg
De ondertitels staan goed: € 423,00 zonder korting en € 601,00 met speciale ZE services korting van Renault voor categorie Opel Astra SW! Goeie deal!
Binnenkort maar eens met Avis bellen voor hun uiterste prijs. Iemand anders nog voorstellen voor een goed autoverhuuradres?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kW | Tesla Model3 - maart 2019 - 75kW | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

BB-One
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 363
Lid geworden op: 24 apr 2014 20:23
Actief als: particulier

Re: ZE Mobiliteit

Bericht door BB-One »

Voor autohuur in het buitenland maak ik altijd gebruik van economycarrentals.com is meestal de goedkoopste en wat belangrijker is, praktisch geen eigen risico....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

mjka
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 31
Lid geworden op: 02 okt 2014 22:46
Actief als: particulier
Locatie: Vleuten

Re: ZE Mobiliteit

Bericht door mjka »

Haha lache dit. Tja Renault korting geven ok, maar zeker eerst de prijzen flink verhoogd....
Renault Zoe Intens - Kleur: Noir Étoilé - 17 Inch Tech Run Velgen - December 2013

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
GertjanVB
Donateur
Donateur
Posts in topic: 4
Berichten: 1876
Lid geworden op: 21 dec 2013 15:32
Actief als: particulier
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

Re: ZE Mobiliteit

Bericht door GertjanVB »

Voor de komende wintersport heb ik via economycarrentals een auto gehuurd, nadat nu die auto bij AVIS via Renault € 1534 kost ipv € 360 rechtstreeks bij AVIS. Via economycarrentals overigens €285 voor dezelfde periode, de auto komt van Europcar.

Toch Renault maar eens gemaild, ze hebben inmiddels met me gebeld, konden het niet geloven/reproduceren en ik heb ze wat schermafdrukken gestuurd. Wordt vervolgd.
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kW | Tesla Model3 - maart 2019 - 75kW | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

E-mission
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 649
Lid geworden op: 20 jul 2013 02:22
Actief als: particulier
Locatie: Lelystad
Contacteer:

Re: ZE Mobiliteit

Bericht door E-mission »

www.snappcar.nl . Zitten leuke auto's tussen, alhoewel het totaal niet veel verschilt met wat je nu hebt afhankelijk van wat je kiest. Een oude Volvo 240 station als je een hoop ruimte wil is wel leuk :-).
E-mile
'18 Nissan Leaf Zero Edition 40kW
'14 BMW R1200GSA LC

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
GertjanVB
Donateur
Donateur
Posts in topic: 4
Berichten: 1876
Lid geworden op: 21 dec 2013 15:32
Actief als: particulier
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

Re: ZE Mobiliteit

Bericht door GertjanVB »

De reactie van Renault is binnen; AVIS heeft de fout hersteld.
Helaas niet naar wens: AVIS lijkt zijn reguliere tarief te hebben verhoogd en de voorheen standaard AVISprijs is nu de Renault korting prijs. Geen voordeel dus, je kunt op het internet, bij de concurrenten van AVIS, redelijk eenvoudig goedkoper terecht. Korting via de aanbiedingen van AVIS zelf of andere bedrijven (KLM) is veelal ook goedkoper en de tip voor Economycarrentals blijkt en blijft een aanrader. Jammer dat Renault niets beters voor elkaar krijgt.
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kW | Tesla Model3 - maart 2019 - 75kW | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

VanAssen
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 476
Lid geworden op: 30 mei 2014 20:11
Actief als: particulier

Re: ZE Mobiliteit

Bericht door VanAssen »

Inderdaad. Krijg bij de locale verhuurbedrijf ook behoorlijke betere tarieven.

Maar we plannen nu onze zomervakantie naar de Bretagne (F) met de Zoe.
Het is even puzzelen en langere reistijd, maar is ergens ook wel leuk.
Zie dat de Franse palen ook steeds meer de Type 2 hebben.
De LeCler winkelketen heeft reeds veel van die combi type palen.

Dus we gaan geen Dino verbrander huren, we doen EV.
Zoe Q210 Life 10-2013 met een eindstand van 84083 km op de klok op 1 mei 2017 en vanaf nu met een Zoe Q90 Life ZE40 05-2017 onderweg.
Inmiddels 3000 km op de klok

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
GertjanVB
Donateur
Donateur
Posts in topic: 4
Berichten: 1876
Lid geworden op: 21 dec 2013 15:32
Actief als: particulier
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

Re: ZE Mobiliteit

Bericht door GertjanVB »

Goed idee, kan ik van harte aanbevelen. Tot Harm de subzerorace heeft gereden rijd ik nog even niet naar de wintersport met de ZOE. Gaat volgend jaar (?) toch veel beter met die Fastnedstations langs de Autobahn :-).
Ben zeer benieuwd naar je voorbereidingen en ervaringen van je reis richting het zuiden, voor mij nog onbekend terrein.
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kW | Tesla Model3 - maart 2019 - 75kW | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in