Carkit ombouwen

Alle overige technische Laguna vragen
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
ArnoldV
2-hit-miracle
2-hit-miracle
Posts in topic: 1
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jan 2007 22:14

Carkit ombouwen

Bericht door ArnoldV »

Hallo, ik heb een Laguna Grandtour 1.9dci van 2002. Hierin zit een Nokia CARK-91 ingebouwd, deze wil ik binnenkort ombouwen met een CA-55 kabel zodat er pop-poort toestellen op gebruikt kunnen worden.

Aangezien ik het dashboard nog nooit opengemaakt heb, bij deze een paar vragen:
- Wat is de meest logische of gebruikelijke plek waar de HF eenheid (centrale unit) geplaatst wordt.
- Hoe kom je daar het makkelijkste bij, ofwel hoe demonteer je de betreffende panelen van het dashboard?

Vast bedankt voor de reacties!

Gr. Arnold

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Laguna Grand Tour
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 34
Lid geworden op: 14 mar 2005 21:20
Actief als: particulier
Locatie: cuijk Noord Brabant

Bericht door Laguna Grand Tour »

Bij mijn auto ( ex-lease ) zat de unit achter het tapijt aan de bijrijderskant gepropt, ik heb dat wat netter weggewerkt maar wel op dezelfde plaats.
Als je het hoog genoeg doet, trap je er niet met de voeten tegenaan en kan het geen kwaad verder!

Verder heb ik de bestaande unit en microfoon laten zitten en daar mijn eigen nokia-kit op aangesloten, dat is gewoon allemaal hetzelfde, nadeel is wel dat je het eerst af moet koppelen anders krijg je misschien kortsluiting als je de oude stekker eraf knipt en de nieuwe monteerd, uiteraard zijn de stekkers in de meeste gevallen WEL anders.
Zover ik te werk ben gegaan heb ik geen enkele kap los hoeven halen, enkel wat tapijt aan de kant geschoven en de asbak tijdelijk verwijderd om het bleutooth-knopje aan te kunnen brengen....

Succes ermee iig!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht