Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Mijn originele radio van mijn Renault begint problemen te geven en is eigenlijk aan vervanging toe. Nu wil ik hem ook meteen wat up-graden. Nu blijkt dat de meest radio s problemen hebben met stuurbediening van de Renault.
Kab iemand me helpen waar ik een kan vinden voor een redelijke prijs ( zodat er ook bluetooth en aux ingang er in en ik mijn USB stick kan gebruiken. DAB+ is mooi meegenomen maar niet perse nodig
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Wij hebben sinds kort een Renault scenic uit 2000.
We hebben de distributie riem laten vervangen maar sindsdien doet de radio het niet meer goed. Gaat steeds van de zender af, dan weer ineens springt hij over naar de cd. Dan weer gewoon de...
Ik ben opzoek naar ervaren renault monteur regio noord brabant om onze 2e auto (renault scenic II 2.0 16V) aandrijfassen te vervangen. Ik lever als het mogelijk is de aandrijfassen zelf. Alvast bedankt.
hallo
bij mij is de snelheidsmeter uitgevallen :(
twee weken terug week op de snelweg was die opeens onderin, na wat kilometers was die er weer.
vorige week was die weer even weg.
zaterdag ben ik aan het zoeken geweest naar de sensor achter op de...
Al enkele jaren in het bezit van mijn Renault Scenic RX4 2.0 16V.
Sinds vorige week deed ineens mijn centrale deurvergrendeling het niet meer. Nieuwe CR1620 batterij geplaatst. Lampje knippert wel op de afstandsbediening, auto gaat...
Scenic 1 phase 2 van 2001
Snelheidsaanduiding en km teller valt soms spontaan uit ,en komt weer terug.
als die uitvalt reageert de motor ook wat minder soepel.
heb geen opnemer op de bak, dus daar zit het probleem niet.
Het signaal komt via het ABS...
Ik rijd een Renault Kangoo uit 2000 hier brandt sinds kort het airbag lampje van.
Het brandde in eerste instantie af en toe en later is het constant gaan branden, ik heb de aansluitingen als gesoldeerd onder de stoel.