Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Niet negatief bedoeld hoor.. maar ik heb oprecht de indruk dat in andere landen de dealers de klant gewoon uit de brand helpen, en er ecu updates opdraaien. (zelfs 3)
Dat zou verklaren dat er in NL zoveel gemiep is.
Nederlanders zijn roomser dan de paus (i.i.g. in de EU)
RN France, of de importeur, is daarvoor namelijk niet aansprakelijk. (is dealerschap niet een soort francise?)
En aan een dealer kunnen ze geen EU boetes opleggen.
just a thought
Kadjar TCE Intens met pack easy park assist. Rouge flamme
Nu iets positief, dit wordt onze derde Renault in vier jaar wij hebben ook wel eens iets gehad wordt altijd goed opgelost nu wachten wij op onze kadjar intens, komt Mei 2016 wij rijden met veel plezier rond in de Renault hebben een Captur HH
Onze vorige auto's Honda accort Mazda 626 coupe 2x Alfaromeo 75,33,145 2x 146 2x 147 2x Opel tigra
Fiat Punto sport FIAT bravo 2x Renault megane coupe Monaco, Nu Renault Captur Helly Hansen
Rouge flamme / Noir 120 EDC Automaat. Nu Kadjar 130 TCe Gris Titanium 19" velgen Extreme
Wordt mijn tweede renault, 1 x stuk computer moeten laten vervangen omdat linker dimlicht niet meer brandde, in garantie ... wel overweeg ik extra 3 aan te kopen, met alle nieuwe technologie, lijkt dit geen overbodige luxe ...
Verder geen klagen ... probeer al tijd niet meer te vergelijken met mijn v70
Wat me wel is opgevallen, is dat de kadjars in nl een pak duurder zijn, klopt dit? Zie prijzen van 33000 verschijnen op Internet voor gelijkaardige configs die hier 28000 list zijn ...
Onze vorige auto's Honda accort Mazda 626 coupe 2x Alfaromeo 75,33,145 2x 146 2x 147 2x Opel tigra
Fiat Punto sport FIAT bravo 2x Renault megane coupe Monaco, Nu Renault Captur Helly Hansen
Rouge flamme / Noir 120 EDC Automaat. Nu Kadjar 130 TCe Gris Titanium 19" velgen Extreme
Beste kadjar vrienden
Ik rijd momenteel al twee jaar met mijn kadjar 130 tce bose full option,en heb tot op heden nog niets negatief ondervonden.
Het enige minpuntje dat ik heb is een kleine rammel van het handschoenkastje,en heb dit opgelost door een schuimrubbere strip in de klep te kleven zodat die wat vaster zit.Het is reeds mijn vierde Renault en heb nog nooit met een van deze wagens langs de kant gestaan,dus kwa negatief zul je mij nooit horen klagen en klagers en zagers die vindt je natuurlijk overal.
Hallo Kadjarders (of hoe moet ik jullie noemen?),
Ik rijd bijna drie jaar de Kadjar Bose Diesel. De teller is ook net aangeland op 136.000 kilometertjes. a1105 heeft gelijk als hij stelt dat de Kadjar je niet in de steek laat. Ook ik heb in deze drie jaar geen enkele keer langs de kant gestaan, een lekke band daargelaten (maar dat kan elk merk overkomen). Als frequente gebruiker ben ik echter wel tegen het een en ander aangelopen. Zo begaf een van de bandenspanningmeters het, heb ik drie keer een update van het elektronische systeem moeten laten uitvoeren. Hardnekkig was en blijft het wegvallen van de radio. Soms is er een hele reis geen radiosignaal, tenzij je de auto van het contact haalt, tien minuten laat staan en opnieuw start. Dan is er weer ontvangst. De wegklapbare trekhaak heeft ook tot op heden gezorgd voor het gebrekkig functioneren van het detectiesysteem. Ook na drie keer een update blijft het klungelen. Staat de trekhaak uit dan is niet alleen aan de achterzijde de detectie uitgeschakeld. Aan beide zijden valt dan ook de spiegeldetectie weg. Extra hinderlijk is dan dat de auto dit in de display blijft melden elke keer dat je van rijstrook wisselt. Je zit de melding vervolgens de hele trip weg te drukken. Klap je de trekhaak weer in dan blijft de detectie gestoord totdat de auto meer dan tien minuten van het contact is geweest. De detectie is trouwens een apart verhaal. Sta je in de file dan kan, zonder aanwijsbare reden, ineens het signaal afgaan van de detectie. Hetzelfde kan gebeuren bij regenbuien. Tijdens sneeuw kan het zijn dat je automatische botsbescherming spontaan uitschakelt. Op dat moment niet echt geruststellend... Het zijn kleine ongemakken maar om het beeld volledig te hebben meldt ik het dus maar.
Als vervoermiddel zelf is en blijft de Kadjar betrouwbaar, ruim, goedmoedig en van een goede zitpositie voorzien.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut