Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik kijk erg uit naar de levering van mijn Kadjar 130 TCE Bose Rouge Flamme eind deze week
Heb al e.e.a. gelezen op het forum, maar hebben jullie nog tips voor mij?
Waarop letten me instellen R-Link2, etc etc?
ReinierH schreef:Beste mede-forumgebruikers,
Ik kijk erg uit naar de levering van mijn Kadjar 130 TCE Bose Rouge Flamme eind deze week
Heb al e.e.a. gelezen op het forum, maar hebben jullie nog tips voor mij?
Waarop letten me instellen R-Link2, etc etc?
Veel dank!
Groet,
Reinier
Gelukkig horten en stoten ze bijlange niet allemaal! Je had dit topic al gelezen wellicht, maar laat dit zeker je plezier niet vergallen.
Rlink instellen is niet zo moeilijk. Beste is wel geen account aan te maken voor de levering. Ik deed dit voor mijn rlink en de dealer had dan wat moeite om alles te activeren.
Ook is er een grote update geweest van rlink (misschien heeft de jouwe die al, moet je eens aan de dealer vragen bij de levering) die vele problemen opgelost heeft.
BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014
Op jouw leeftijd zou je moeten weten dat zaken waarvan je ongelukkig wordt, moet bannen uit je leven. Vanaf een bepaalde leeftijd moet dit op alle vlakken toch mogelijk zijn ...
BMW 730 D 258 pk 2014
Toch knap dat het binnen 3 reacties weer ontspoort naar dingen die NIKS met het topic te maken hebben...
Wacht gewoon af tot je de auto hebt, ga je dan alles lekker instellen en ontdekken
Kleurverschil nakijken, versie van kaarten in gps,
Ben zelf ook curieus naar je bevindingen over geluid in de bose, deze kan jein ervaring na 1 maand wegschrijven. ...
Zelf wacht ik nog op teken van levering misschien volgende week ...
Bekijk de auto goed op schade's en het genoemde kleurverschil,evt buiten.
Meld op voorhand al dat je op de hoogte bent van de problemen mbt inhouden/schokken.
Zoals dhl al min of meer schreef,ben niet te negatief en geniet van de auto.
Als je graag wat bijleert over het Rlink systeem kan je op Youtube een 50-tal filmpjes bekijken waarin de werking van het systeem beschreven wordt door Renault.
BMW 730 D 258 pk 2014
Mijn dealer heeft zo goed of alles ingesteld en na 2 weken moest ik nog eens terug met eventuele vragen. Zalige wagen om mee te rijden de onze is een tce en schokt niet.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Was afgelopen zaterdag bij een dealer in Belgie om eens te kijken naar de nieuwe R5. Wat een leuke auto! Vrijdag ga ik een proefrit maken.
Ook een voorlopige offerte laten maken. Toe vroeg de beste man of er een laadkabel bij moest?
Nu lees ik net...
Beste mensen,
Ik sta op het punt om weer een 5je aan te schaffen.
Deze ziet er op zich goed uit, maar vroeg me af of hier iemand is die deze auto kent uit het verleden.
Een buurman kwam met een setje Xenon lampen aan, goedkoop gescoord zei hij, of ik het wat vond
Nou heb ik niet regelmatig Xenon lampen in mijn handen, maarreh, wat vinden jullie er van?
Ben bang dat buurman wat teleurgesteld gaat worden als deze...
Onze huidige scenic uit 2006 begint langzaam aan wel op te raken, ondanks de kilometerstand van 145.000. Bijrijdersraam kan al jaren niet meer open, cruise control stuk, grond bij bijrijdersstoel is drijfnat en gister startte de auto niet meer......
Ik heb gisteren een proefrit gemaakt in een Kadjar uit 2015 welke uit Belgie hier naar toe is gehaald. In Belgie is de distributieriem vervangen en de kleppen gereviseerd. Kan iemand mij vertellen of het probleem welke deze 1.2 TCE...