Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Plaatwerk, uitdeuken, lassen, lakken, kleurnummers, spuiten, bekleding etc.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ik laat komende zaterdag bij de Renault dealer LED verlichting als dagrijverlichting aanbrengen, het gaat om de Philips Daylight 4 serie (universeel).
Daarbij laat ik de koplampen die nu het standaard 'gele licht' hebben, vervangen door wit licht.. Philips Supervision.
Ik had graag ook voor de volgende verlichting 'witlicht':
Heeft iemand enig idee waar ik voor verlichting goed terecht kan (fysieke winkel/online)? Ik heb zelf namelijk geen idee waar ik op moet letten en wat wel of niet zou passen enz.
Ik heb ze bij Halfords gehaald. Die jongens willen je ook wel helpen bij het onderzoekje naar welk type je moet hebben en hebben meerdere soorten en kwaliteiten liggen.
Sander
Renault Talisman 1.5dci 2018
Renault trafic camperbus 2004
Is Halfords niet falliet????? Hier in Belgie zijn ze een jaar of 2/3 plotseling verdwenen en ik dacht gelezen te hebben dat het volledig einde verhaal is.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb een Renault Megane Coupe uit 2009. Deze heeft een Carminat navigatie systeem zonder Tomtom.
De radio heeft een ingebouwde cd wisselaar en bediening in middenconsole. Bluetooth is aanwezig, maar enkel voor bellen.
Hallo,
Mijn Renault Scenic II 1.6 benzine automaat van 2009, heeft een parkeerrem defect melding op het dashboard. Auto is een tijdje weinig gebruikt en heeft 2 maanden helemaal stil gestaan. Daarna starte de auto wel maar sloeg net niet aan. Na...
HALLO. kan iemand mij helpen met het volgende ik heb een renault clio van 2016 met led verlichting en dag rij verlichting, de dag verlichting werkt achter wel maar voor niet, het stadslicht voor werkt ook niet dim en groot licht werkt wel, allebei...
Vind de licht opbrengst te min van de auto. Heb al andere lampjes geprobeerd maar niet tevreden.
Wat is hier een oplossing zonder te gekke kosten ? Kunnen er bv lampjes van 100 watt in of zoiets ?...
Hallo,
Binnenkort wordt ik de gelukkige eigenaar van een Arkana.
Maar ik vraag mij af of de achterlichten mee aan gaan als de dagrij verlichting brand.
Bij vorige auto (kadjar) was dit ook niet het geval, maar dit met OBD in kunnen stellen.
Ik...