Muziek vragen

De R-Link zit in alle nieuwere Renaults. Lees hier waar anderen tegen aan lopen, of plaats zelf iets

Topic author
txgrl
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 30
Lid geworden op: 29 dec 2016 19:00
Actief als: particulier

Muziek vragen

Bericht door txgrl »

Hallo,


Ik heb mijn auto met R-Link nu een week of 3 (een auto uit 2013) en ben erg blij met het R-Link systeem.

Toch loop ik tegen wat onhandigheden aan die wellicht al door jullie opgelost zijn (of niet opgelost kunnen worden).

Wie kan me helpen met het volgende:

- We hebben 2 telefoons gekoppeld aan de bluetooth. Als mijn partner als laatste heeft gereden en ik start de auto dan gaat hij steeds zoeken naar zijn telefoon. Mijn telefoon is dan keurig aanwezig met bluetooth aan maar ik moet eerst via het menu naar beheer apparaten om hem aan te klikken zodat hij actief wordt. Kan dit niet makkelijker?

- Ik luister eigenlijk alleen maar muziek via spotify / bluetooth. Als ik na een stop weer in de auto stap en de bluetooth verbinding is nog niet geladen dan springt de audiobron automatisch naar AM. Daar staat geen zender ingesteld dus hoor je ineens keiharde ruis.
Is het mogelijk de AM band gewoon helemaal uit te zetten?

- Het is nogal omslachtig om de bluetooth muziek af te spelen als je net bent ingestapt. Je moet zoveel stappen nemen. Kun je hier een snelkopppeling voor maken?

- Als mijn partner met zijn Iphone muziek afspeelt uit spotify dan kan hij op de R-Link kiezen tussen zijn afspeellijsten. Met mijn android telefoon verschijnt die optie niet. Ligt dat aan de telefoon of aan een instelling?


Bedankt alvast!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht