Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Hallo mijn scenic bose 2013 ook paar weken terug probleem handfree open wil niet tot nu toe alles deed wel
Met kaart open dicht starten stoppen weg lopen op slot ook doet het wel alles doet het gewoon wel allen handfee open werk niet meer achterde handgreep sensoren werk niet meer wie kan mij helpen???
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Mijnmegane van 2005.
Geeft problemen met aanslaan van de motor.
Hebben al een nieuwe krukas sensor incl kabeltjes geplaatst ging poos goed begint nu weer te haperen.als ik er even aan kom doet die het weer.
Iemand oplossing en ervaring hiermee.
Misschien een rare titel maar zal het even uitleggen: Het is sinds een 3-tal weken dat ik een probleem met de airco stand opmerkte. Het is ivm het warmere weer van toen dat het me opviel dat de klimaatregeling wel erg hard bleef blazen op de auto...
Hoi, ik heb een clio 2015 maar sinds 6 maanden doet me radio niet .. ik blijf het logo van renault wel zien maar gaat niet aan .. iemand die weet wat er mischien aan de hand is of wat ik precies moet doen 🤷♀️ :cry2:
Ik heb een Renault captur TCe automaat uit 2014
waar het stadslicht het niet van doet ( voor en achter ) alleen als je de rem in trapt
dan gaan ze aan .
Lampjes en verzekering zijn oké ....
Ventilatie doet het niet direct meer bij warm weer, Het gaat om een twingo uit 2012 die deze problemen sinds kort heeft. Als je een klap geeft met je voor tegen het paneel bij de bijrijder(dus links van diens voet) springt die ineens aan maar...
Bij onze Renault Captur uit 2015 zit automatisch vergrendelen bij weglopen. Dit doet het prima,,,de 4 passagier-deuren worden vergrendeld. Echter de achterdeur niet.
Ik zit met een probleem, na een carwash avontuur is onze bijrijdersspiegel eraf geslagen.
Nu heb ik zelf de nieuwe spiegel gemonteerd (die was al 450 euro) en ik heb al vaker dit soort simpele klusjes gedaan.