Wie herkent dit:
Je speelt muziek vanaf een SD kaart. Wanneer er verkeersinfo komt, komt dat door. De muziek gaat daarna echter niet verder maar het muziekstuk (lees: de MP3) begint overnieuw. Dit gebeurt ook als ik de auto weer gebruik na een eerdere rit.
En zo ja: Wat kun je hier nou weer aan doen...?
-
muziek via SD
-
- lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 08 apr 2025 22:19
- Actief als: particulier
Re: muziek via SD
Ja, dat herken ik wel ja.
Al ging het bij mij om mp3's vanaf een usb-stick die steeds opnieuw begonnen na een navigatie aanwijzing.
Al moet ik zeggen dat ik het de laatste tijd eigenlijk niet meer gemerkt heb. Misschien is het in een update opgelost? Heb je de laatste versie van R-Link?
Dat R-Link steeds weer terugspringt naar mp3/usb bij een nieuwe rit herken ik nog steeds wel. Heel irritant dat ie dan niet nog steeds op dezelfde radiozender staat...
Al ging het bij mij om mp3's vanaf een usb-stick die steeds opnieuw begonnen na een navigatie aanwijzing.
Al moet ik zeggen dat ik het de laatste tijd eigenlijk niet meer gemerkt heb. Misschien is het in een update opgelost? Heb je de laatste versie van R-Link?
Dat R-Link steeds weer terugspringt naar mp3/usb bij een nieuwe rit herken ik nog steeds wel. Heel irritant dat ie dan niet nog steeds op dezelfde radiozender staat...
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid
- Laatste bezoek: 14 mei 2022 21:16
Dat had ik ook, dat na gebruik radio, hij daarna terug kwam op de USB, maar na de laatste update, en het inschakelen van simulcast. (ik weet dus niet zeker wie de oplossing geeft) komt hij steeds weer terug na uitzetten op de zelfde zender. Ik heb wel een radio met DAB weet niet of dat verschil maakt.
Renault Captur TCe 120 EDC Xmod. Two tone Gris Casiopée/Noir. 29-09-2016/18-02-2022
Renault Captur Edition One E-TECH Plugin Hybrid 18-02-2002
Renault Captur Edition One E-TECH Plugin Hybrid 18-02-2002
Hide post links |
-
- lid
- Laatste bezoek: 07 okt 2023 19:17
- Actief als: particulier
Bij mij gaat elke nieuwe rit de stick verder waar hij gebleven was, zo ook na een navigatieaanwijzing.
Rijd ik weg zónder die MP3 stick dan start de radio op steeds dezelfde rare, krakerige middengolf zender. Hoe krijg ik hem altijd startend op NPO 1 bv?
Rijd ik weg zónder die MP3 stick dan start de radio op steeds dezelfde rare, krakerige middengolf zender. Hoe krijg ik hem altijd startend op NPO 1 bv?
Mijn tweede, wegens succes geprolongeerd!
Captur Phase 2 Intens, Ocean Blue met zilverkleurig dak, afneembare trekhaak. 16-07-2018
Captur Phase 2 Intens, Ocean Blue met zilverkleurig dak, afneembare trekhaak. 16-07-2018
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-