Gratis 3 jaar updaten R-Link en kaarten Europa?

Radio, elektrische ruiten & stoelverstelling, centrale vergrendeling, etc.

Jvand
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 4
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 jan 2018 15:57
Actief als: particulier

Re: Gratis 3 jaar updaten R-Link en kaarten Europa?

Bericht door Jvand »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Ik heb bij Captur , van augustus 2018, 3 jaar gratis updates voor TomTom. Bij de laatste :wink: update poging on kaart versie 1011 erop te zetten raakte de Sd kaart beschadigd. Van Renault een nieuwe Sd kaart met kaart versie 1005 gekregen. Updaten naar 1011 versie door dealer mislukt. Weer nieuwe sd kaart maar de dealer wil liever geen nieuwe poging wagen. Het lukt mij niet een update uit te voeren omdat het geheugen op de sd kaart met versie 1005 volledig benut is. Wat nu? Moet ik met de mogelijkheid 3 jaar te kunnen updaten niet een speciale sd kaart hebben?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Axel57
Donateur
Donateur
Posts in topic: 21
Berichten: 1670
Lid geworden op: 08 aug 2014 12:40
Actief als: particulier
Locatie: Middelburg

Re: Gratis 3 jaar updaten R-Link en kaarten Europa?

Bericht door Axel57 »

Je kunt ergens op synchronisatie klikken dacht ik en daar de nieuwste versie aanklikken, of de ander uit vinken.

Het heet mijn apps beheren, zit onder het menu mijn producten. Dan de SD kaart selecteren.
Captur Phase 2 Intens 0,9Tce, Pack Easy Life, Pack Premium, zwarte Fastgame velg, luxe kentekens, afneembare trekhaak en haaievin. Afgeleverd 23-10-2017 en ingeleverd 06-08-2021 met net geen 40dkm.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Jvand
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 4
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 jan 2018 15:57
Actief als: particulier

Re: Gratis 3 jaar updaten R-Link en kaarten Europa?

Bericht door Jvand »

Ik kom niet binnen op mijn kaart het geheugen vlakje is rood dus vol. De inhoud wordt niet weergeven.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Verwijderd 31508

Re: Gratis 3 jaar updaten R-Link en kaarten Europa?

Bericht door Verwijderd 31508 »

Hallo Jvand
Dat klopt, de inhoud van de kaart is niet zichtbaar om verlies van data te voorkomen, ook nooit formatteren, want dan ben je definitief alle data onherstelbaar kwijt en moet je echt een nieuwe kaart kopen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Jvand
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 4
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 jan 2018 15:57
Actief als: particulier

Re: Gratis 3 jaar updaten R-Link en kaarten Europa?

Bericht door Jvand »

Maar ik zie met de functie apps beheren niets alleen maar een rode balk. Je hoort toch bij apps beheren het een en ander te kunnen aanvinken?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Verwijderd 31508

Re: Gratis 3 jaar updaten R-Link en kaarten Europa?

Bericht door Verwijderd 31508 »

Jvand schreef:Maar ik zie met de functie apps beheren niets alleen maar een rode balk. Je hoort toch bij apps beheren het een en ander te kunnen aanvinken?
Hallo Jvand,
op de eerste plaats dien in op je pc de R-Link-software geïnstalleerd te hebben en aan te hebben staan.
op de tweede plaats log je dan in in MyRenault en volgens log je in in de R-Link-software.
Daar kun je e.e.a. aanpassen wat dan weer klaar gezet wordt voor de R-Link-software op de computer.
Laad dan de geheugenkaart in de computer en de R-Link software herkent de kaart en past de software aan en als dit klaar is stop je de kaart weer terug in de auto en dan wordt de software bijgewerkt.
Je PC geeft vaak een foutmelding omdat de kaart niet herkend wordt, die melding gewoon negeren en verder gaan met de R-Link software op de PC.
Wel de kaart netjes volgens Windows protocol 'uitwerpen'.
Succes

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Jvand
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 4
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 jan 2018 15:57
Actief als: particulier

Re: Gratis 3 jaar updaten R-Link en kaarten Europa?

Bericht door Jvand »

Bedankt voor alle informatie. Dit had ik ook al geprobeerd. Uiteindelijk contact gezocht met Renault Nederland. Ook al is probleem (nog) niet opgelost geweldig door de medewerkers geholpen. Het blijkt dat sychrroniseren van de SD kaart niet mogelijk is. Hij moet dit probleem aan een andere afdeling binnen het hoofd kantoor voorleggen. Heeft mij toegezegd dit te doen en houdt m jij op de hoogte.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Grad
Donateur
Donateur
Posts in topic: 3
Berichten: 177
Lid geworden op: 31 jan 2016 00:31
Actief als: particulier
Locatie: Born lb

Re: Gratis 3 jaar updaten R-Link en kaarten Europa?

Bericht door Grad »

Is het updaten intussen gelukt?
Captur 2 EDC 1.3 intens, blue iron noir etoile, easy driving pack, Pack easy link navigatie met 9,3 “ scherm, parkeer sensoren voor en achter met achteruitrij camera, Pasadena 18" lichtmetalen velgen met vredestein Quatrac 5 all weather banden, luxe kentekenplaten

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht