Problemen met Clio Estate Phase 2 TCE 120 EDC Automaat

Voor technische onderwerpen die niet in één van bovenstaande categorieën te vangen zijn.
Forumregels
-Vermeld het type/model(!!) Renault in de posting
-Vul svp de gevraagde gegevens aan
Plaats reactie

Topic author
willemvandoorn
1-hit-wonder
1-hit-wonder
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jul 2017 11:58
Actief als: particulier

Problemen met Clio Estate Phase 2 TCE 120 EDC Automaat

Bericht door willemvandoorn »

Sind 2.1/2 mnd in bezit van Clio Estate, al 2x lege accu gehad, garage niets kunnen vinden,accu is getest is goed. Verlichting staat op auto,dus niet aan laten staan,uitval airco gehad,gelijktijdig met uitval DAB radio.radio bleef urenlang aanstaan na uitzetten auto en deuren op slot.
Nu weer ging mijn radio enkele xxx kortstondig aan na indrukken deurklink, sleutels lagen in huis, telefoon ook niet in de buurt dus geen beïnvloeding door telefoon.Navtech gaf daarbij verschillende plaatjes te zien ,Renault als tekst, de klok, plaatje met al die verschillende teksten zoals navigatie,radio, etc.
Zijn er ook andere die dit hebben,
Benner behoorlijk pissig over, zal wel ergens iets niet goed zitten maar wat??

Trouwens Ik heb de nieuwste kaarten van Navtech(Q 4, 2016),maar een adres wat minstens al 100 jr bestaat daarvan kan hij het juiste nr niet vinden cq bestaat nuet Wat nieuwste Update??.

Wat moet ik doen ,eisen bij Renault dat die problemen opgelost worden, Garage kan niet vinden zeggen ze.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

mechanic
Gouden Bahco
Posts in topic: 1
Berichten: 16006
Lid geworden op: 24 apr 2008 20:47
Actief als: particulier
Locatie: Someren

Re: Problemen met Clio Estate Phase 2 TCE 120 EDC Automaat

Bericht door mechanic »

Als je nog garantie hebt mort het natuurlijk op kosten van garage worden opgelost.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Problemen met Clio Estate Phase 2 TCE 120 EDC Automaat

Bericht door Domi1963 »

Heb gelijkaardige stunt voorgehad met mijn nieuwe Talisman van 2 weekjes oud en in het verleden met een Citroën C6!
Met de C6 hebben ze maanden gezocht naar de oorzaak van verschillende storingen en niets werd er gevonden TOT DE BATTERIJ WERD VERVANGEN. = problemen opgelost.
Nu met mijn nieuwe Talisman gelijkaardige storingen: ledlampje in elektrische parkeerrem bleef dag en nacht aan, voortdurend meldingen van "batterij zwak" terwijl de motor vlot starte, massagestoel aan bijrijderskant werkt niet enz... dus de dealer heeft de batterij uitgemeten en volgens zijn meetapparaat gezond verklaard. Tot hij plots bij Het bewegen van de batterijkabels er haast geen spanning meer aanwezig was.
Dus de zogezegde gezonde batterij vervangen voor een nieuw exemplaar = alle storingen weg plus geen meldingen meer.
Dus ik zou zeggen vraag mss bij je dealer of je een batterij kan lenen en ervaar of dit de problemen oplost? Let wel als je een start&stop systeem hebt op je Clio dan zijn dit wel specifieke en krachtigere batterijen.
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

WillemS
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 1
Berichten: 6852
Lid geworden op: 04 okt 2009 11:49
Actief als: particulier
Locatie: Heemstede

Re: Problemen met Clio Estate Phase 2 TCE 120 EDC Automaat

Bericht door WillemS »

Domi1963 goede tip, "moderne"batterijen kunnen af fabriek al slecht zijn en dan in de wagen met het rijden = schokken drempels ed. de geest geven.
Voor Start/stop heb je HGM batterijen, vraag de Dealer een wat sterkere, al je geen spijt van hebben. en laat de batterij goed inregelen!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht