Verkeersinformatie
-
Topic author - Lid - en hoppa, logo 2
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 24 jul 2020 14:41
- Actief als: particulier
Verkeersinformatie
In mijn R-Link 2 systeem heb ik de optie verkeersinformatie (TA) aan staan terwijl ik naar de muziek op een USB stick luister. Is er iets te melden over de weg wordt mijn MP3 onderbroken en hoor ik de file berichten.
Weet iemand hoe, als ik niet het hele bericht wil afluisteren, de verkeersinformatie handmatig kan onderbreken en weer kan terugkeren naar mijn muziek?
Weet iemand hoe, als ik niet het hele bericht wil afluisteren, de verkeersinformatie handmatig kan onderbreken en weer kan terugkeren naar mijn muziek?
Talisman Estate 110 EDC Intense - Beige Dune - 8.7" Bose - Pack Winter Intense - Easy Life Pack - Pack Cruising 

Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 08 jun 2018 09:12
Re: Verkeersinformatie
rechterzijde van het stuur heb je de knoppen luider en stiller en in het midden de knop geluid uit. Door even op deze laatste te drukken onderbreek je de verkeersinfo,; staat nergens beschreven volgens mij, zelf heel toevallig ontdekt omdat ik het ook beu wasMarcelP schreef:In mijn R-Link 2 systeem heb ik de optie verkeersinformatie (TA) aan staan terwijl ik naar de muziek op een USB stick luister. Is er iets te melden over de weg wordt mijn MP3 onderbroken en hoor ik de file berichten.
Hide post links |
-
Topic author - Lid - en hoppa, logo 2
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 24 jul 2020 14:41
@hfr: dank je wel, fijn dat daar een oplossing voor is! 

Talisman Estate 110 EDC Intense - Beige Dune - 8.7" Bose - Pack Winter Intense - Easy Life Pack - Pack Cruising 

Hide post links |
-
- lid
- Laatste bezoek: 10 nov 2021 10:47
Geweldige tip!, in mijn Laguna hiervoor kon je de radio-file info ook onderbreken, maar kon in de Talisman niet het juiste knopje hiervoor vinden!hfr schreef:rechterzijde van het stuur heb je de knoppen luider en stiller en in het midden de knop geluid uit. Door even op deze laatste te drukken onderbreek je de verkeersinfo,; staat nergens beschreven volgens mij, zelf heel toevallig ontdekt omdat ik het ook beu wasMarcelP schreef:In mijn R-Link 2 systeem heb ik de optie verkeersinformatie (TA) aan staan terwijl ik naar de muziek op een USB stick luister. Is er iets te melden over de weg wordt mijn MP3 onderbroken en hoor ik de file berichten.
Fileberichten hoger dan de A20 zijn voor mij doorgaans niet relevant (en tegenwoordig zijn er dagelijks files op de A1 t.m A99, nu hoef ik ze voortaan niet meer af te luisteren tot het eind.
Daarnaast is de file-info nà de update van RLink2 aanmerkelijk verbeterd, maar soms bij grote calamiteiten is het handig als je de verkeersinfo via de radio hoort, met name bij complete wegafsluitingen.
Talisman sedan Initiale Paris 160 EDC - mei 2021
Hide post links |
-
- Lid - eerste logo binnen
- Laatste bezoek: 16 aug 2018 09:06
Als dat waar is ben je een engelhfr schreef:rechterzijde van het stuur heb je de knoppen luider en stiller en in het midden de knop geluid uit. Door even op deze laatste te drukken onderbreek je de verkeersinfo,; staat nergens beschreven volgens mij, zelf heel toevallig ontdekt omdat ik het ook beu wasMarcelP schreef:In mijn R-Link 2 systeem heb ik de optie verkeersinformatie (TA) aan staan terwijl ik naar de muziek op een USB stick luister. Is er iets te melden over de weg wordt mijn MP3 onderbroken en hoor ik de file berichten.

Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-