De Captur nu ruim 2 maanden in bezit en problemen zijn nog steeds niet opgelost!
Maandag 11-12 de auto opgehaald bij de dealer.
I.v.m. de sneeuwval had ik liever mijn eigen auto met all season banden dan de leenauto met zomerbanden, aangezien ik een aardig eindje weg moest.
Dealer had liever de auto bij zich gehouden maar had begrip voor mijn situatie.
Ik zou de auto wel weer moeten brengen als men deze nodig zou hebben om de oplossingen te controleren welke vanuit de technische helpdesk / Frankrijk / Portugal zouden komen.
Op mijn vraag hoe vlug zoiets zou gaan, kreeg ik als antwoord:"Soms krijgen we 3 a 4 mailtjes per dag en soms zitten er 2 a 3 dagen tussen".
Nu bijna 2 weken verder en mijn auto is nog niet 1x terug groepen naar de dealer.
Er is vorige week vrijdag alleen even telefonisch contact geweest of ik inmiddels al iets had zien veranderen.
Verder blijft het stil.
Ik vraag me nu toch echt wel af, wat de noodzaak was om mijn auto bij de dealer te laten staan.
Inmiddels staat mij het
nader dan het
Iemand misschien een idee??
10-2017 Captur dCi 110, Edition One, Two Tone Gris Cassiopée / Noir Etoilé.
09-2020 Captur TCe 130, Initiale Paris, Noir Etoilé GNE