Nieuwe update R-Link2 beschikbaar !

De nieuwe R-Link 2 komt met wat andere specificaties, vandaar een eigen topic
Gebruikersavatar

whitehawk1967
Lid
Lid
Posts in topic: 5
Berichten: 48
Lid geworden op: 12 dec 2017 00:12
Actief als: particulier

Re: Nieuwe update R-Link2 beschikbaar !

Bericht door whitehawk1967 »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Domi1963 schreef:Dan bent U de eerste die geen recht heeft op kaartupdates? Normaal 1 jaar en er was een actieperiode vorig jaar toen ik mijne kocht en ik heb recht op 3 jaar van het totaalpakket dus internetservice, kaartupdates en TomTom live service...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Renault Talisman Estate IP TCe 200 EDC

Ik heb mijn auto als occasion gekocht, ouder dan een jaar en geen 3 jaar updates helaas.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Knippie
lid
lid
Posts in topic: 6
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: Nieuwe update R-Link2 beschikbaar !

Bericht door Knippie »

Das inderdaad spijtig. De update naar 2016.12 bevat idd de bug dat spraakherkenning niet meer werkt. Als je de navigatie niet vaak nodig hebt, dan zou ik er geen dubbeltje aan uitgeven. Live traffic zou beter moeten werken met de Rlink update naar 2.2.19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

whitehawk1967
Lid
Lid
Posts in topic: 5
Berichten: 48
Lid geworden op: 12 dec 2017 00:12
Actief als: particulier

Re: Nieuwe update R-Link2 beschikbaar !

Bericht door whitehawk1967 »

Knippie schreef:Das inderdaad spijtig. De update naar 2016.12 bevat idd de bug dat spraakherkenning niet meer werkt. Als je de navigatie niet vaak nodig hebt, dan zou ik er geen dubbeltje aan uitgeven. Live traffic zou beter moeten werken met de Rlink update naar 2.2.19

Dus het is wel de moeite waard om Live Traffic aan te schaffen, Ik krijg nu wel wat verkeersinfo binnen, maar dat is meestal te laat als ik al in de file sta.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

adinsx
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 533
Lid geworden op: 27 dec 2010 10:46
Actief als: particulier
Locatie: Liemers/Achterhoek

Re: Nieuwe update R-Link2 beschikbaar !

Bericht door adinsx »

Vorige week 3 februari mijn Mégane IV Estate GT205 in ontvangst genomen. Een paar dagen ervoor had ik een e-mail dat ik een Rlink store account kon aanmaken en in de e-mail stond tevens dat ik drie jaar kaart-updates en live traffic-info had. Volgens mij werkt het wel.
Zondags Rlink eerst maar geupdate.
Ik had versie: 3.3.16.946, boot-release 5376.
Navigatie-informatie: 9.12.133.675708.
Auto is 1 december 2017 gebouwd.

Updaten ging vlekkeloos (duurde wel 20 minuten, maar dat lijkt normaal te zijn). Zal straks even kijken welke versie ik nu heb na die update.
Verder Carplay en Android Auto nog uitzoeken. De spraakbesturing is bijzonder traag vind ik, of ze verstaat je niet 'Voorkeurzender vijf' bijvoorbeeld soms wel een paar keer herhaalt voor die muts in het dashboard het snapte :wink:
Van hothatch Mégane II RS230 F1-R26 naar burgerbak Mégane III Estate GTline. Terug naar sportiviteit met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



mrchivas
lid
lid
Posts in topic: 3
Berichten: 133
Lid geworden op: 07 jun 2017 08:05
Actief als: particulier

Re: Nieuwe update R-Link2 beschikbaar !

Bericht door mrchivas »

Na de update uitgevoerd te hebben van R-Link2 (2.2.18 -> 2.2.19) lijkt het of de kaart een ander soort resolutie heeft (geen in en uitzoomen). Het beeld van de kaarten lijkt scherper en meer inhoud te zien (nogmaals geen in en uitzoom). Nu een vraag: Wie heeft na de systeemupdate van 2.2.17 naar 2.2.18.590 nog het PK en Koppel indicatie in de cockpit? Bij mij is deze vervangen door een dynamische indicator met verbruik. Dacht dat deze misschien wel terugkwam met de update naar 2.2.19.X.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



ppoetsma
Lid
Lid
Posts in topic: 4
Berichten: 46
Lid geworden op: 24 apr 2017 14:44
Actief als: particulier

Re: Nieuwe update R-Link2 beschikbaar !

Bericht door ppoetsma »

Aan de kaart is mij niets opgevallen en de koppel/pk indicator is gewoon zichtbaar te maken. Wel werden de deuren bij het wegrijden niet meer vergrendeld, maar met welke update dat mis is gegaan weet ik niet. Schakelaar uit- en aangezet in de instellingen en werkt weer.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



mrchivas
lid
lid
Posts in topic: 3
Berichten: 133
Lid geworden op: 07 jun 2017 08:05
Actief als: particulier

Re: Nieuwe update R-Link2 beschikbaar !

Bericht door mrchivas »

ppoetsma schreef:Aan de kaart is mij niets opgevallen en de koppel/pk indicator is gewoon zichtbaar te maken. Wel werden de deuren bij het wegrijden niet meer vergrendeld, maar met welke update dat mis is gegaan weet ik niet. Schakelaar uit- en aangezet in de instellingen en werkt weer.
Hoe krijg je de PK/NM indicator weer zichtbaar? Bij elke multiesense mode de opties bekeken via de schakelaar op de stuur. Heb je naast PK/NM indicator ook een verbruik indicator op dezelfde plek?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



ppoetsma
Lid
Lid
Posts in topic: 4
Berichten: 46
Lid geworden op: 24 apr 2017 14:44
Actief als: particulier

Re: Nieuwe update R-Link2 beschikbaar !

Bericht door ppoetsma »

Je dashboard moet wel in de juiste stijl staan, uit het blote hoofd stijl 2 en sowieso in de Sport-stand. En als je 'm niet ziet dan wandel je door de mogelijkheden zoals je zelf al beschrijft. Ik moet straks even kijken of er een "verbruiksoptie" is. Mij is niets opgevallen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



ppoetsma
Lid
Lid
Posts in topic: 4
Berichten: 46
Lid geworden op: 24 apr 2017 14:44
Actief als: particulier

Re: Nieuwe update R-Link2 beschikbaar !

Bericht door ppoetsma »

Mij is niets opgevallen anders dan dat het overzichtelijker lijkt te zijn. In elke stand zie ik dezelfde dingen en één die uniek is voor die stand. In stand Sport (stijl 2) staat de PK/NM meter en in de Eco stand zit de verbruiksmeter (stand ?).

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



ddeconin
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 3
Berichten: 13
Lid geworden op: 31 jan 2018 11:11
Actief als: particulier

Re: Nieuwe update R-Link2 beschikbaar !

Bericht door ddeconin »

Zien jullie dat op 3.3.x of op 2.2.x ? Iemand een foto?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht