Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb een dun nylon draadje door de kaart heen. Lijkt erop dat Renault dit altijd al zo bedacht heeft want het zit als gegoten zonder iets aan te passen!
Zo blijft de kaart dun en toch de huissleutel aan de kaart vast!
Wilde geen sleutel eraan maar omdat de functies (icoontjes op knoppen) dezelfde kleur hebben als de achtergrond (zwart) vond ik het lastig zien welke knop wat is . Met deze hoesjes niet..........paar weken voordat ik ze in huis heb, maar voor nog niet eens 1 euro per hoesje geen probleem.
(ook voor de Talisman, niet alleen Koleos/Kadjar zoals er staat).
Die easy acces gebruik ik niet meer om meerdere redenen:
- gaat soms niet terug in correcte positie
- als de achterpassagier niet eerst uitstapt dan zijn z'n benen af (zit niet ver achteruit)
- schurend geluid van de zetel tegen de armsteun (al meerdere keren ingesmeerd)
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]
Easy access werkt bij mij helemaal niet ... maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik mijn stoel al helemaal naar achter moet zetten omdat ik 2m05 groot ben ... grapje natuurlijk, dan kan easy access helemaal niet meer werken hé, bij mijn vrouwtje werkt het prima, maar traag zoals al aangegeven
Talisman Grandtour Intens dCi 130 EDC Intens - Sterzwart - zwart leder - 18" Duetto - Winter Pack - City Pack 2 - Cruising Pack 1 - Pano dak - 4Control
EagleForce schreef:Wilde geen sleutel eraan maar omdat de functies (icoontjes op knoppen) dezelfde kleur hebben als de achtergrond (zwart) vond ik het lastig zien welke knop wat is . Met deze hoesjes niet..........paar weken voordat ik ze in huis heb, maar voor nog niet eens 1 euro per hoesje geen probleem.
EagleForce schreef:Wilde geen sleutel eraan maar omdat de functies (icoontjes op knoppen) dezelfde kleur hebben als de achtergrond (zwart) vond ik het lastig zien welke knop wat is . Met deze hoesjes niet..........paar weken voordat ik ze in huis heb, maar voor nog niet eens 1 euro per hoesje geen probleem.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Wat zijn de uitvoeringen waarin ze verschenen zijn ?
Ik zoek ze in jaartallen 2022 - 2023 met max 20.000 op de teller
Kan iemand mijn daar een overzicht van geven ?
De sleutel die je bij de R5 krijgt is enorm onhandig. Glad en te groot.... Weet iemand of er hoesjes voor zijn met een sleutelhangerring?
Ik heb niets kunnen vinden bij de Renault accessoires.
hallo allemaal bedankt voor de reactie op mijn post . nu ben ik er achter gekomen dat er met mijn auto een renault megane granttour van 2016 .dus toen ik hem kocht en ermee van halle naar huis reed was alles perfect met winterbanden erop .verbruik...