Kaart update 6/2017

De nieuwe R-Link 2 komt met wat andere specificaties, vandaar een eigen topic
Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 5
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Kaart update 6/2017

Bericht door Domi1963 »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Waar bij U Oct. 19-2016 staat, staat bij mij Feb. 13-2017


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



bvstrien
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 86
Lid geworden op: 19 jun 2016 10:57
Actief als: particulier

Re: Kaart update 6/2017

Bericht door bvstrien »

Domi1963 schreef:Waar bij U Oct. 19-2016 staat, staat bij mij Feb. 13-2017


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Welke firmware nummer staat erboven? Is dat anders als die van oct 2016? Oftewel...firmware update? 8.7 scherm?
2018 Grand Scenic Bose EDC 1.5Dci [Kleur: Blauw/Zwart 2-tone]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

GuyD
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 apr 2018 18:14
Actief als: particulier

Re: Kaart update 6/2017

Bericht door GuyD »

Ik ben begonnen met een systeem update naar 2.2.19.300. Dit ter voorbereiding op het vervangen van mijn kaart uit 2015. De te volgen stappen voor een update van de kaart zijn onnodig complex en de user interface van de Store is behoorlijk brak (werkt absoluut niet in Firefox). Daarvoor moet ik dan wel €84,95 per jaar neertellen. En dan krijg je slechts eens per half jaar een update waardoor de kaart (ook de nieuwe van 2017) behoorlijk achter loopt. Bij mijn Laguna met geïntegreerde TomTom ging het updaten een stuk makkelijker en was ik aanzienlijk minder kwijt. Laten we hopen dat de ANWB Renault kan overtuigen dat dit beter en goedkoper moet:
https://www.anwb.nl/auto/nieuws/2018/ap ... -navigatie

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 5
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: Kaart update 6/2017

Bericht door Domi1963 »

bvstrien schreef:
Domi1963 schreef:Waar bij U Oct. 19-2016 staat, staat bij mij Feb. 13-2017


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Welke firmware nummer staat erboven? Is dat anders als die van oct 2016? Oftewel...firmware update? 8.7 scherm?
Bij mij staat nu dit dus niets meer.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

RedC
Lid
Lid
Posts in topic: 8
Berichten: 99
Lid geworden op: 14 dec 2016 11:44
Actief als: particulier
Locatie: Antwerpen (B)

Re: Kaart update 6/2017

Bericht door RedC »

Ik heb de update vandaag aangeboden gekregen in de store voor mn Kadjar (dus voor het 7 inch scherm)

Benieuwd wat het gaat geven van kaartaanpassing
Renault Kadjar Intens - 1.5 dCi EDC - 2017

Formula Renault Northeren European Cup: http://necup.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



zandbak
lid
lid
Posts in topic: 3
Berichten: 257
Lid geworden op: 22 jan 2016 15:29
Actief als: particulier

Re: Kaart update 6/2017

Bericht door zandbak »

RedC schreef:Ik heb de update vandaag aangeboden gekregen in de store voor mn Kadjar (dus voor het 7 inch scherm)

Benieuwd wat het gaat geven van kaartaanpassing
Ik heb de update ook aangeboden gekregen in de r-link toolbox en download nu de kaartupdate.
Komt Renault bij mij toch de afspraak na om binnen mijn jaar abonnement toch 2 kaart updates te leveren :dance:
Renault Talisman ph2 160tce edc Intens business, Pack drive & lane assist, 18” LM, Cosmos blue, 2021

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

RedC
Lid
Lid
Posts in topic: 8
Berichten: 99
Lid geworden op: 14 dec 2016 11:44
Actief als: particulier
Locatie: Antwerpen (B)

Re: Kaart update 6/2017

Bericht door RedC »

Nog "maar" een jaar achterstand qua kaarten :dance:
Renault Kadjar Intens - 1.5 dCi EDC - 2017

Formula Renault Northeren European Cup: http://necup.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 9
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Kaart update 6/2017

Bericht door Ghia »

Andere merken doen niet beter hoor :)
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

RedC
Lid
Lid
Posts in topic: 8
Berichten: 99
Lid geworden op: 14 dec 2016 11:44
Actief als: particulier
Locatie: Antwerpen (B)

Re: Kaart update 6/2017

Bericht door RedC »

Het kan een indruk zijn maar van mensen rondom me die met Duitse merken rijden vb VW en aanverwanten hoor ik dit soort dingen niet.
Of ze letten er niet op dat kan ook natuurlijk :D
Renault Kadjar Intens - 1.5 dCi EDC - 2017

Formula Renault Northeren European Cup: http://necup.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



zandbak
lid
lid
Posts in topic: 3
Berichten: 257
Lid geworden op: 22 jan 2016 15:29
Actief als: particulier

Re: Kaart update 6/2017

Bericht door zandbak »

RedC schreef:Het kan een indruk zijn maar van mensen rondom me die met Duitse merken rijden vb VW en aanverwanten hoor ik dit soort dingen niet.
Of ze letten er niet op dat kan ook natuurlijk :D
Voor mijn VW kan ik wel altijd online de laatste Maps gratis downloaden, dus RN kan hier nog wel wat aan verbeteren...
Renault Talisman ph2 160tce edc Intens business, Pack drive & lane assist, 18” LM, Cosmos blue, 2021

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Orzeszekman
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jun 2018 23:07
Actief als: particulier

Re: Kaart update 6/2017

Bericht door Orzeszekman »

Ik ben maar een stomme Pol maar ik ga in het kort zetten wat moest ik alle maal doen om op de nieuwe kaart komen..
Ik heb een Kadjar (7 inch landscape) uit 2016 en helaas gebeurde bij mij niets automatisch..
Bij mij zat 2.2.17.803 software op. Zie link onder voor meer uitleg.

https://www.gps-rlink.com/r-link-2/update-software/

Ik kreeg via R-Link 2 toolbox melding dat er verplichte update moet geïnstalleerd worden.
Netjes op de USB met een print geupload en in de auto krijg ik melding dat er zelfde of een nieuwere wersie al geïnstalleerd is.
Kurwa dacht ik.. hoe kan dit.. ik heb verder gezocht en ik vond deze link

https://www.gps-rlink.com/r-link-2/r-li ... -yourself/

Ik heb dus gelijk voor tweede methode gekeuzen omdat eerste methode werkte bij mij dus niet. (niet schrikken de systeem gaat stuk of 10 keer uit voor dat de update word uitgevoerd)
Op moment dat er 2.2.19.300 software geïnstalleerd was kreeg mijn r-link internet verbinding.
Ik ben naar de r-link store gegaan (in het menu in de auto) en stond op dat ik via toolbox op de PC voor verdere updates moet gaan.
Terug naar mijn laptop (Windows 10) en ik krijg netjes melding dat er nieuwe kaart versie voor mij beschikbaar is 2017.06
4,5 GB gedownload, geïnstalleerd en nu heb ik netjes de nieuwste kaart update (uit Mei 2018 voor 7 inch landscap's)
Mooi op tijd omdat mijn Map Update Service : Europe verloopt over paar dagen..

Afbeelding

Nu ben ik aan het genieten van me nieuwe kaart :D da voor had ik de 2015.06 een ritje Almere-Amsterdam ging niet meer goed..

Hopelijk heb ik hier iemand mee kunnen helpen. Zelfs bij de dealer werd gezegd dat alles gaat automatisch.. helaas niet bij mij :cry2:

LS: sorry voor fouten.. als je wil dan begrijp je wel wat ik bedoel ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



nelger
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 sep 2015 19:24
Actief als: particulier

Re: Kaart update 6/2017

Bericht door nelger »

Kan iemand mij vertellen war er staat bij NAVIGATIE-VERSIE-DETAILS-KAARTEN dan krijgt men een lijst te zien met alle landen en welke kaartversie daar bij staat want ik heb kaartupdate 2017-06 geïnstalleerd en nu staat er bij versie extra content 2016-12 en daaronder 2017-06 maar wanneer ik dan verder klik naar details staat daar bij kaarten bij alle landen 2016-12.

bij voorbaat hartelijk dank

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

brownie
lid
lid
Posts in topic: 3
Berichten: 130
Lid geworden op: 13 aug 2017 16:56
Actief als: particulier

Re: Kaart update 6/2017

Bericht door brownie »

Orzeszekman schreef:Ik ben maar een stomme Pol maar ik ga in het kort zetten wat moest ik alle maal doen om op de nieuwe kaart komen..
Ik heb een Kadjar (7 inch landscape) uit 2016 en helaas gebeurde bij mij niets automatisch..
Bij mij zat 2.2.17.803 software op. Zie link onder voor meer uitleg.

https://www.gps-rlink.com/r-link-2/update-software/

Ik kreeg via R-Link 2 toolbox melding dat er verplichte update moet geïnstalleerd worden.
Netjes op de USB met een print geupload en in de auto krijg ik melding dat er zelfde of een nieuwere wersie al geïnstalleerd is.
Kurwa dacht ik.. hoe kan dit.. ik heb verder gezocht en ik vond deze link

https://www.gps-rlink.com/r-link-2/r-li ... -yourself/

Ik heb dus gelijk voor tweede methode gekeuzen omdat eerste methode werkte bij mij dus niet. (niet schrikken de systeem gaat stuk of 10 keer uit voor dat de update word uitgevoerd)
Op moment dat er 2.2.19.300 software geïnstalleerd was kreeg mijn r-link internet verbinding.
Ik ben naar de r-link store gegaan (in het menu in de auto) en stond op dat ik via toolbox op de PC voor verdere updates moet gaan.
Terug naar mijn laptop (Windows 10) en ik krijg netjes melding dat er nieuwe kaart versie voor mij beschikbaar is 2017.06
4,5 GB gedownload, geïnstalleerd en nu heb ik netjes de nieuwste kaart update (uit Mei 2018 voor 7 inch landscap's)
Mooi op tijd omdat mijn Map Update Service : Europe verloopt over paar dagen..

Afbeelding

Nu ben ik aan het genieten van me nieuwe kaart :D da voor had ik de 2015.06 een ritje Almere-Amsterdam ging niet meer goed..

Hopelijk heb ik hier iemand mee kunnen helpen. Zelfs bij de dealer werd gezegd dat alles gaat automatisch.. helaas niet bij mij :cry2:

LS: sorry voor fouten.. als je wil dan begrijp je wel wat ik bedoel ;)
Je schrijft goed NL, chapeau

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Renault Talisman Estate TCe 200 EDC Initiale Paris Full Options White met 19" Intens wielen :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Crusader
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 jun 2017 20:31
Actief als: particulier

Re: Kaart update 6/2017

Bericht door Crusader »

Mijn abonnement was verlopen maar zie nu het volgende onder de rlink store voor mijn Kadjar van eind 2015:
Zomeraanbieding: Krijg de nieuwe kaart van Europa + 3 maanden gratis Tom Tom Live Traffic! voor 39,95 euro.
Dit is volgens mij een eenmalige update dus niet het recht op 2 updates.
Renault Kadjar Bose - 1.5 dCi - 2015

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



TorvaldSwart
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 2
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 jul 2018 10:01
Actief als: particulier

Re: Kaart update 6/2017

Bericht door TorvaldSwart »

rvdgaag schreef:In Duitsland is vandaag de uitrol begonnen van een nieuwe kaart 6/2017

ben benieuwd wanneer deze ook in NL beschikbaar is.
Ik heb net de zomer aanbieding 2017-06 voor de R-Link 2 gekocht en geïnstalleerd in mijn prachtige Renault Megane Bose van nog geen 2 jaar oud , kijk je echter naar de versie informatie dan is het gewoon een oude tomtom kaart van 02-2017. De snelweg bij Harlingen die al een jaar open is staat er echt niet op. Door het weiland rijden dan maar volgens de R-link2 navigatie, heel vervelend dat dan de tomtom traffic ook geen zin heeft. Wel schokkend dat Renault geen goede up to date navigatie kan verzorgen voor zijn top modellen. Hebben jullie dezelfde ervaringen?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

marcelca
Lid
Lid
Posts in topic: 8
Berichten: 96
Lid geworden op: 01 jan 2017 19:28
Actief als: particulier

Re: Kaart update 6/2017

Bericht door marcelca »

deze ervaring heb ik ieder geval niet, ik heb de kaarten van 2017-06 erop staan en hier staan al wegen op die toen nog niet eens klaar waren....

je kan natuurlijk de pech hebben dat de wegen nog niet geupdate zijn door tomtom, dan krijg je ze ook niet van renault, renault heeft zelf geen kaarten, die kopen ze eigenlijk van tomtom

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 9
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: Kaart update 6/2017

Bericht door Ghia »

Voor bepaalde wegen was ik ook wel positief verast dat ze er op stonden. Helaas is voor BE de 70 van de gewestwegen in mijn regio totaal niet aangepast.
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



TorvaldSwart
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 2
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 jul 2018 10:01
Actief als: particulier

Re: Kaart update 6/2017

Bericht door TorvaldSwart »

marcelca schreef:deze ervaring heb ik ieder geval niet, ik heb de kaarten van 2017-06 erop staan en hier staan al wegen op die toen nog niet eens klaar waren....

je kan natuurlijk de pech hebben dat de wegen nog niet geupdate zijn door tomtom, dan krijg je ze ook niet van renault, renault heeft zelf geen kaarten, die kopen ze eigenlijk van tomtom
Ik heb ook een losse tomtom hoor ( neem ik altijd mee als reserve op vakantie) en hier staan de wegen al meer dan een jaar op. Ook op mijn oude megane met ingebouwde navigatie stonden de wegen er gewoon op. Die nieuwe kaarten kocht ik rechtstreeks bij Tomtom. De R2 link loopt echt achter. Verder wel heel tevreden hoor met mijn 130 pk bose diesel. Alleen qua kleur is de jouwe mooier :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

marcelca
Lid
Lid
Posts in topic: 8
Berichten: 96
Lid geworden op: 01 jan 2017 19:28
Actief als: particulier

Re: Kaart update 6/2017

Bericht door marcelca »

TorvaldSwart schreef:
marcelca schreef:deze ervaring heb ik ieder geval niet, ik heb de kaarten van 2017-06 erop staan en hier staan al wegen op die toen nog niet eens klaar waren....

je kan natuurlijk de pech hebben dat de wegen nog niet geupdate zijn door tomtom, dan krijg je ze ook niet van renault, renault heeft zelf geen kaarten, die kopen ze eigenlijk van tomtom
Ik heb ook een losse tomtom hoor ( neem ik altijd mee als reserve op vakantie) en hier staan de wegen al meer dan een jaar op. Ook op mijn oude megane met ingebouwde navigatie stonden de wegen er gewoon op. Die nieuwe kaarten kocht ik rechtstreeks bij Tomtom. De R2 link loopt echt achter. Verder wel heel tevreden hoor met mijn 130 pk bose diesel. Alleen qua kleur is de jouwe mooier :)
Dat is inderdaad wel vreemd, voor zo ver ik weet komen de kaarten voor de r-link 2 echt bij tomtom vandaan, neem aan dat ze aangepast worden voor Renault en dat hier dus ook het probleem inzit, ik ben er ieder geval tevreden mee, ik heb het bij andere automerken ook wel hopeloos gezien, maar dat is een ander verhaal...

Auto is echt geweldig, ben er zeer tevreden over en stap elke dag met een smile in, ik heb een GT 205pk EDC, vandaag dat ik ook deze kleur kon nemen, deze kleur is alleen maar beschikbaar op de GT en de GT-Line

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



GuusS
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 51
Lid geworden op: 14 jun 2017 07:59
Actief als: particulier

Re: Kaart update 6/2017

Bericht door GuusS »

Ik heb de 2017-06 versie er op gezet, maar het is er enkel slechter op geworden.

Heel af en toe krijg ik de kaart te zien, maar meestal niet eens.

Ik word wel een beetje wanhopig van dit amateuristische gedoe en ben blij dat ik middels Carplay wel een kaart heb.
Kadjar Energy TCe 130 Bose voorzien van Pack Winter en Pack Technology

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

marcelca
Lid
Lid
Posts in topic: 8
Berichten: 96
Lid geworden op: 01 jan 2017 19:28
Actief als: particulier

Re: Kaart update 6/2017

Bericht door marcelca »

Als je af en toe maar een kaart ziet zou ik is langs de garage rijden, kan me niet voorstellen dat dit aan de kaart ligt..

Heb dit namelijk ook niet eerder gehoord

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

A110
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 449
Lid geworden op: 05 mei 2018 20:02
Actief als: particulier

Re: Kaart update 6/2017

Bericht door A110 »

Heb ook het Rlink systeem bijgewerkt met de nieuwste software en voorzien van de nieuwste beschikbare kaartupdate 6/2017 en doet het bij mij perfect. Vorige week naar Almelo gereden, voor ons een rit van 2 uur. Heen en terug met navigatie gereden maar geen enkel probleem gehad. Reageert heel snel en doet wat hij moet doen.
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Renault Clio Hybrid 140 Afbeelding

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

cortrans
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 144
Lid geworden op: 14 feb 2018 11:45
Actief als: particulier
Locatie: Beverwijk (nl)
Contacteer:

Re: Kaart update 6/2017

Bericht door cortrans »

Maar in de hoek van Almelo is er dan ook het laatste jaar niet zo veel veranderd.............
(ex) bezitter van een Mégane 1.5 dCi Bose uit 2016, Kleur: Rouge Flamme, Easy Life Pack, 8,7 inch R-Link 2

Gr. Cor

Zonder (auto)transport staat alles stil
www.beroepschauffeurs.com

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

A110
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 449
Lid geworden op: 05 mei 2018 20:02
Actief als: particulier

Re: Kaart update 6/2017

Bericht door A110 »

Weet niet, kom niet veel aan die kant van het land. Kom zelf uit het mooie Hoekse-Waard
Bedoelde te zeggen dat mijn rlink incl navi het perfect gedaan heeft zonder problemen. Vind het persoonlijk tot op heden een mooi en goed systeem.
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Renault Clio Hybrid 140 Afbeelding

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

brownie
lid
lid
Posts in topic: 3
Berichten: 130
Lid geworden op: 13 aug 2017 16:56
Actief als: particulier

Re: Kaart update 6/2017

Bericht door brownie »

Rijd sinds 13 Juli in het zuiden van het land in NL rond en de nieuwste kaarten van Juni 2017 werken goed. Heb nog geen problemen

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Renault Talisman Estate TCe 200 EDC Initiale Paris Full Options White met 19" Intens wielen :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



MPvDam
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 1
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 jul 2018 20:49
Actief als: particulier

Re: Kaart update 6/2017

Bericht door MPvDam »

Hele delen van Utrecht weet hij niet te vinden?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Knippie
lid
lid
Posts in topic: 4
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: Kaart update 6/2017

Bericht door Knippie »

Halve delen wel? :wink:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Erik_F
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 46
Lid geworden op: 03 mar 2018 16:20
Actief als: particulier

Re: Kaart update 6/2017

Bericht door Erik_F »

Wanneer komt de volgende update uit? rij het hele land door, maar de kaart is niet echt up-to-date. Lang leve Google Maps :)
Megane IV Bose Estate dCI opties: LED Koplampen | 8,7 inch scherm | Stoelverwarming | Dodehoek assistentie |

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Erik_F
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 46
Lid geworden op: 03 mar 2018 16:20
Actief als: particulier

Re: Kaart update 6/2017

Bericht door Erik_F »

Ik heb even een vraag over de navigatie. Ik zie bij versie oct 2016 staan. Nu geeft Renault aan dat er in juni versie 2017.06 is uitgekomen. In de RLink Store zie ik geen update van de kaart staan.

Weet iemand waar ik deze eventueel kan halen? Of heeft iemand een bestandje voor mij? Dat ik hem op mijn USB zet om vervolgens te installeren?
Megane IV Bose Estate dCI opties: LED Koplampen | 8,7 inch scherm | Stoelverwarming | Dodehoek assistentie |

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

cortrans
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 144
Lid geworden op: 14 feb 2018 11:45
Actief als: particulier
Locatie: Beverwijk (nl)
Contacteer:

Re: Kaart update 6/2017

Bericht door cortrans »

Erik_F schreef:Ik heb even een vraag over de navigatie. Ik zie bij versie oct 2016 staan. Nu geeft Renault aan dat er in juni versie 2017.06 is uitgekomen. In de RLink Store zie ik geen update van de kaart staan.

Weet iemand waar ik deze eventueel kan halen? Of heeft iemand een bestandje voor mij? Dat ik hem op mijn USB zet om vervolgens te installeren?
Zo makkelijk gaat dat niet @Erik-F
De kaarten van Renault voor de R-Link 2 zijn niet uit te wisselen.
Alleen door eerst een "vingerprint" te zetten op een geformatteerde USB stick, kun je gekochte kaart downloaden naar je USB stick, en deze vervolgens in de R-link laden (met draaiende motor!!!)
Alleen als je de nieuwste software van je R-link hebt, zal de kaart aangeboden worden........
(ex) bezitter van een Mégane 1.5 dCi Bose uit 2016, Kleur: Rouge Flamme, Easy Life Pack, 8,7 inch R-Link 2

Gr. Cor

Zonder (auto)transport staat alles stil
www.beroepschauffeurs.com

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Verwijderde gebruiker 30580

Re: Kaart update 6/2017

Bericht door Verwijderde gebruiker 30580 »

Stomme vraag misschien maar hoe kan ik in mijn Kader (R-Link2) controleren welke kaartversie ik nu heb. Ik heb de auto sinds vorige week, import uit Italië (2017), maar ik kan het niet vinden. Ik kan wel zien welke R-Link versie ik heb.

Dank!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

adinsx
lid
lid
Posts in topic: 7
Berichten: 533
Lid geworden op: 27 dec 2010 10:46
Actief als: particulier
Locatie: Liemers/Achterhoek

Re: Kaart update 6/2017

Bericht door adinsx »

Zie dit topic, bovenaan zie je twee foto's van mijn Rlink.

Volgens mij moet je de kaart op je scherm hebben en dan op de 'meer opties' knop drukken (rechtsonder) en vervolgens Versie o.i.d.

topic27242-80.html
Van hothatch Mégane II RS230 F1-R26 naar burgerbak Mégane III Estate GTline. Terug naar sportiviteit met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Peter Vranken
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 2
Berichten: 20
Lid geworden op: 15 nov 2018 20:53
Actief als: particulier

Re: Kaart update 6/2017

Bericht door Peter Vranken »

Hoi hoi,

Heb vandaag (3-3-2019) V2017.12 gedownload op mijn usb stick. Is dit dan nog een latere versie?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Verwijderde gebruiker 30580

Re: Kaart update 6/2017

Bericht door Verwijderde gebruiker 30580 »

Hi Peter,

ja ik toevallig ook vandaag 2017.12 voor mijn Kadjar. Ik vermoed van wel.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Peter Vranken
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 2
Berichten: 20
Lid geworden op: 15 nov 2018 20:53
Actief als: particulier

Re: Kaart update 6/2017

Bericht door Peter Vranken »

Hallo,
Ben in bezit van een Kadjar Bose 1.5 dCI automaat.

Via RLink 2 Store heb ik een update van de kaart inmiddels op mijn usb stick staan. Althans die melding geeft mijn computer. Zie bijlage.
Hier lees ik ook iets over Map Installer niet verlaten. komt dat tevoorschijn op display in auto?
Wat is nu vervolgstap? Auto starten en dan usb inpluggen of eerst inpluggen en dan auto starten of maakt dat niet uit.

Iemand met kennis hiervan die mij kan helpen?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Verwijderde gebruiker 30580

Re: Kaart update 6/2017

Bericht door Verwijderde gebruiker 30580 »

Peter,

je moet wel een langer stukje gaan rijden...dus niet even naar de Appie om de hoek rijden.

Auto starten, even wachten, R Link systeem aanzetten, stick erin stoppen. Na een paar tellen vraagt het systeem of inderdaad wenst te updaten. Dat dus vanzelfsprekend doen en dan vervolgens geduld hebben. Op een gegeven moment krijg je de melding dat alles is geüpdatet.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht