ZOE ZE50

Gebruikersavatar

VanGieterveen
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 11
Berichten: 111
Lid geworden op: 10 sep 2017 21:31
Actief als: particulier

Re: ZOE ZE50

Bericht door VanGieterveen »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Andere Peter schreef: 29 mar 2020 19:24 Probeer nu te bestellen (ik denk niet dat ze op voorraad staan) met hun 4000 korting maaaar laat de papieren op 01-07 zetten.
@ VanGieterveen
Mag ik vragen waarom je kiest voor batterij koop?
Zelf heb ik ook getwijfeld maar ik denk niet dat ik de auto afrijd en dus voor de accu prijs "verhuurd" is kopen we alweer een andere
En de garantie is beter als je huurt.
Lees graag jouw ideeën hierover, mag in pb natuurlijk
Ik heb nu voor koop batterij gekozen omdat mijn ervaringen met huurbatterij de afgelopen 7 jaar met de 2 Zoë's prima waren t.a.v. degradatie en dus huur als zekerheid niet meer nodig acht. Dat was toen elke keer wel de gedachte.
Alle risico's kan je niet uitsluiten natuurlijk, maar deze acht ik nu klein.
Ook is de koopoptie (en de upgrade van Life versie naar de Intens, CCS met 22kW AC laadoptie en de ~50 kWh accu) nu zeer aantrekkelijk met de €4000 Renault subsidie naast de zeer goede inruilofferte prijs van de ZE40 Q90. Deel van de accu koopprijs is hiermee "betaald".
Natuurlijk is het nog een hoop geld, maar met een huuraccu en willen inruilen naar een ander merk EV blijkt zeer moeilijk, los van de veel slechtere inruil prijs. Dit geprobeerd, maar een hoop gedoe, vragen en resultaat uiteindelijk slecht.
De proefrit met de meer vermogen en de verbeterde stilte in de auto hebben me daarnaast overtuigd.
Ga nu nog een nachtje slapen, maar denk dat ik morgen bij de dealer sta en de offerte accepteer.
De Zoë was en is nog steeds gewoon een prima EV. :wink:
Hoop dat je er iets aan hebt. De aangeboden Intens configuratie was op voorraad btw. :thumb:
Zoe Life Q210 van oktober 2013 -> mei 2017 (87000 km) als VanAssen op dit forum
Zoe Life Q90 van mei 2017 -> april 2020 (30700 km) als VanGieterveen op dit forum
Zoe Intens R135 Intens april 2020 -> ? :wink:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Andere Peter
Donateur
Donateur
Posts in topic: 12
Berichten: 290
Lid geworden op: 10 feb 2020 23:15
Actief als: particulier

Re: ZOE ZE50

Bericht door Andere Peter »

Oké, duidelijk bedankt.
Aan inruilen naar ander merk had ik niet gedacht, kan een puntje zijn....
Onze 1ste 1k km zit er al op dus kan niet meer veranderen.
Succes met de beslissing,
aan de auto Zelf kan het idd niet liggen :-)
Fossiele brandstof rijden is net als roken,
als je er mee gestopt bent, snap je niet dat je er ooit aan begonnen bent.

R135 / 52 Intens. 03-20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

mouw
Lid
Lid
Posts in topic: 8
Berichten: 61
Lid geworden op: 13 dec 2013 14:37
Actief als: particulier

Re: ZOE ZE50

Bericht door mouw »

Sinds december 2019 ben ik in het bezit van de nieuwe Renault Zoë. Sindsdien geen enkele software of kaartupdate gekregen. Is er iemand die al wel updates heeft ontvangen?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

daf55
Lid
Lid
Posts in topic: 20
Berichten: 359
Lid geworden op: 18 jun 2014 19:11
Actief als: particulier
Locatie: Wapenveld
Contacteer:

Re: ZOE ZE50

Bericht door daf55 »

Nee, maar ook niet iets gemist wat niet werkt. Jij?
Al sinds 2014 tevreden Zoe rijder!

Renault Zoe Intens december 2019, Volvo XC60 T8 (2018), Daf 55 (1970) en een Mobylette

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

mouw
Lid
Lid
Posts in topic: 8
Berichten: 61
Lid geworden op: 13 dec 2013 14:37
Actief als: particulier

Re: ZOE ZE50

Bericht door mouw »

Vooral de routekaart is aan het verouderen. Zou ota bijgewrkt moeten worden.
Daarnaast werkt soms niets meer in de auto na het starten. Uitzeten eruit en er weer in heeft tot opheden dit probleem wel steeds opgelost. Zal wel een bug zijn.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



AnthonyR
Lid
Lid
Posts in topic: 12
Berichten: 29
Lid geworden op: 15 feb 2016 22:14
Actief als: particulier

Re: ZOE ZE50

Bericht door AnthonyR »

Niets van het multimediascherm? Dan kan je 5 sec op de uitknop drukken voor een soft reset van het systeem.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



NoticeNL
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 3
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 mei 2020 22:53
Actief als: particulier

Re: ZOE ZE50

Bericht door NoticeNL »

Goedenavond allen,

Allereerst: wat een ontdekking, dit forum! Zoveel informatie waar ik me al suf op had gegoogeld...

Ook ik ben voornemens om een nieuwe Zoë aan te schaffen. Echter zit ik nog met twee (financiële) vragen:

1. De Renault subsidie
Volgens de dealer waar ik geweest ben is dit vooruitlopend op (en dus vooralsnog in de plaats van) de aanschafsubsidie die de overheid per 1 juli in zou gaan voeren. Echter zie ik op de website staan dat deze Renault subsidie geldt tot en met 31 augustus dit jaar. Dit zou toch betekenen dat wanneer je tussen 1 juli en 31 augustus een nieuwe Zoë aanschaft, je van beide acties gebruik kunt maken? Dealer zegt uiteraard van niet dus, iemand die hier meer van weet?

2. De prijs van de offerte
De Zoë in de configuratie, kleur etc die ik zou willen is op voorraad, dus ik heb een offerte laten maken. Deze komt op precies dezelfde prijs uit als via de configurator op de officiële website van Renault. Op mijn vraag of er nog iets aan de prijs te schaven viel (dit zou mijn eerste auto worden, dus heb niks om in te ruilen) kreeg ik als antwoord van de verkoper dat dat niet gaat. Marges zijn al klein, ze moeten als dealer zelf 1000 euro van de 4000 Renault subsidie ophoesten. Heel verhaal, hij pakte boekjes erbij om het te onderbouwen, etc. Zijn er mensen waarvoor dit verhaal herkenbaar klinkt? Of moet ik het op een andere manier aanpakken? Zoals gezegd: eerste auto die ik koop, dus ook op gebied van onderhandelen nog zoekende ;)

Alvast bedankt!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

daf55
Lid
Lid
Posts in topic: 20
Berichten: 359
Lid geworden op: 18 jun 2014 19:11
Actief als: particulier
Locatie: Wapenveld
Contacteer:

Re: ZOE ZE50

Bericht door daf55 »

Ik heb gelukkig geeb bugs gemerkt sinds november 2019. Dat de kaart verouderd zou zijn heb ik ook niet opgemerkt. Maar ik rij veel rondjes om de kerk, maak weinig gebruik van de navi.
Al sinds 2014 tevreden Zoe rijder!

Renault Zoe Intens december 2019, Volvo XC60 T8 (2018), Daf 55 (1970) en een Mobylette

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Mastah
lid
lid
Posts in topic: 12
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 feb 2018 11:46
Actief als: particulier

Re: ZOE ZE50

Bericht door Mastah »

NoticeNL schreef: 15 mei 2020 23:19 Goedenavond allen,

Allereerst: wat een ontdekking, dit forum! Zoveel informatie waar ik me al suf op had gegoogeld...

Ook ik ben voornemens om een nieuwe Zoë aan te schaffen. Echter zit ik nog met twee (financiële) vragen:

1. De Renault subsidie
Volgens de dealer waar ik geweest ben is dit vooruitlopend op (en dus vooralsnog in de plaats van) de aanschafsubsidie die de overheid per 1 juli in zou gaan voeren. Echter zie ik op de website staan dat deze Renault subsidie geldt tot en met 31 augustus dit jaar. Dit zou toch betekenen dat wanneer je tussen 1 juli en 31 augustus een nieuwe Zoë aanschaft, je van beide acties gebruik kunt maken? Dealer zegt uiteraard van niet dus, iemand die hier meer van weet?

2. De prijs van de offerte
De Zoë in de configuratie, kleur etc die ik zou willen is op voorraad, dus ik heb een offerte laten maken. Deze komt op precies dezelfde prijs uit als via de configurator op de officiële website van Renault. Op mijn vraag of er nog iets aan de prijs te schaven viel (dit zou mijn eerste auto worden, dus heb niks om in te ruilen) kreeg ik als antwoord van de verkoper dat dat niet gaat. Marges zijn al klein, ze moeten als dealer zelf 1000 euro van de 4000 Renault subsidie ophoesten. Heel verhaal, hij pakte boekjes erbij om het te onderbouwen, etc. Zijn er mensen waarvoor dit verhaal herkenbaar klinkt? Of moet ik het op een andere manier aanpakken? Zoals gezegd: eerste auto die ik koop, dus ook op gebied van onderhandelen nog zoekende ;)

Alvast bedankt!
Voor punt 1. Ik denk dat je gelijk hebt, want de subsidie vanuit de overheid start idd 1 juli, en hun promotie is verlengt tot 31 augustus. Ik weet niet of ze per ongeluk misschien data verwisseld hebben, dus maak screenshots e.d. En schiet de order in op 1 juli :-)

Voor punt 2, ik denk dat een dealer die voor notabene een voorraadauto niet wil onderhandelen, al niet een heel goed teken is mbt de dealer. Willen ze je graag als klant, of niet. En kunnen ze eerlijk met je zijn over de prijs en wat er mogelijk is. Als koper gun je een dealer waar je ook voor onderhoud e.d. komt een marge waarmee zij ook uit de kosten kunnen komen. Maar de marges op de verkoop van nieuwe auto's zit echt wel ruimte in, en een korting op de catalogusprijs (bovenop bestaande acties) is heel gangbaar. En omdat je geen inruiler hebt, zou de korting sowieso goed moeten zijn.
Het beste wat je kan doen is meerdere Renault dealers (niet van zelfde bedrijf, maar van door het land) vragen om een offerte. En wees daarbij duidelijk dat je ook bij collega's een offerte opvraagt, en dat je geen auto in te ruilen hebt. Dan krijg je zeker wat eerlijkere offertes over wat er mogelijk is.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Aboriginal
lid
lid
Posts in topic: 48
Berichten: 486
Lid geworden op: 02 okt 2016 00:19
Actief als: particulier
Locatie: Den Haag

Re: ZOE ZE50

Bericht door Aboriginal »

Zie hier;

https://www.renault.nl/elektrische-autos/zoe.html

* Vanafprijs betreft de nieuwe Renault ZOE R110 Life Batterijkoop € 33.590,-
minus € 4.000,- Renault Subsidie. Genoemde Renault Subsidie wordt betaald door Renault Nederland, geldig voor orders t/m 31 augustus 2020. De genoemde vanaf prijs is een consumentenadviesprijs en is inclusief onvermijdbare kosten, nodig voor aflevering van de auto aan de consument. Voorwaarden op renault.nl

1. Maandtermijn van € 270 o.b.v. Renault Keuze Financieringsplan. Financiering betreft de Renault ZOE R110 Life Z.E. 50 Batterijkoop consumentenadviesprijs inclusief Renault Subsidie en onvermijdbare kosten. Financiering tegen een jaarlijks kostenpercentage van 2,5%, looptijd van 60 maanden, 31% aanbetaling en 20% slottermijn. Financiering is geldig op particuliere nieuwe Renault ZOE personenautoorders. De slottermijn hangt af van de looptijd van de financiering en wordt berekend o.b.v. waarde van de auto (40% bij 36 maanden, 30% bij 48 maanden en 20% bij 60 maanden financiering). Op de financiering zijn algemene voorwaarden van toepassing, op te vragen via nl-marketing@rcibanque.com. Renault Financial Services behoudt zich het recht voor de beschikbaarheid van de financiering zonder opgaaf van redenen te beëindigen, zonder effect op lopende contracten. Acceptatie op basis van VFN normen (vfn.nl), toetsing en registratie bij het BKR te Tiel. Lening moet zijn terugbetaald voordat klant 82 jaar wordt. Vanaf 76 jaar min. 10% aanbetalen. Aflopend krediet met vaste debetrentevoet/jaarlijks kostenpercentage van 2,5% verstrekt door Renault Financial Services, handelsnaam van RCI Financial Services B.V. (KvK-nummer 30055070, AFM-vergunningsnummer 12009781, renaultfinance.nl) gevestigd aan de Boeingavenue 275, 1119 PD te Schiphol-Rijk. Bedragen zijn afgerond op hele euro's. Rentewijzigingen en typfouten voorbehouden. Bekijk de actievoorwaarden.

2.Het WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure) is een nieuw Europees testprotocol dat beter aansluit bij de daadwerkelijke verbruikswaarden van het voertuig. De actieradius is afhankelijk van diverse factoren zoals de plaats van gebruik, rijstijl, weersomstandigheden, versieniveau, uitrusting en de belading van de auto.

3.De oplaadtijden en bijgeladen actieradius zijn afhankelijk van temperatuur, vermogen van het laadpunt, rijstijl en laadstatus van de batterij.

Dus als de rijks subsidie per 1 Juli ingaat heb je dus 8000,- korting op een nieuwe auto,dus die dealer waar jij bent geweest die begrijpt het niet,of Renault Nederland maakt er een tombola van.
Zoë Intens R240/R110/R135

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



NoticeNL
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 3
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 mei 2020 22:53
Actief als: particulier

Re: ZOE ZE50

Bericht door NoticeNL »

Mastah schreef: 16 mei 2020 14:45
Voor punt 1. Ik denk dat je gelijk hebt, want de subsidie vanuit de overheid start idd 1 juli, en hun promotie is verlengt tot 31 augustus. Ik weet niet of ze per ongeluk misschien data verwisseld hebben, dus maak screenshots e.d. En schiet de order in op 1 juli :-)

Voor punt 2, ik denk dat een dealer die voor notabene een voorraadauto niet wil onderhandelen, al niet een heel goed teken is mbt de dealer. Willen ze je graag als klant, of niet. En kunnen ze eerlijk met je zijn over de prijs en wat er mogelijk is. Als koper gun je een dealer waar je ook voor onderhoud e.d. komt een marge waarmee zij ook uit de kosten kunnen komen. Maar de marges op de verkoop van nieuwe auto's zit echt wel ruimte in, en een korting op de catalogusprijs (bovenop bestaande acties) is heel gangbaar. En omdat je geen inruiler hebt, zou de korting sowieso goed moeten zijn.
Het beste wat je kan doen is meerdere Renault dealers (niet van zelfde bedrijf, maar van door het land) vragen om een offerte. En wees daarbij duidelijk dat je ook bij collega's een offerte opvraagt, en dat je geen auto in te ruilen hebt. Dan krijg je zeker wat eerlijkere offertes over wat er mogelijk is.
Dank voor je reactie!

Nog wat betreft punt 2: de verkoper liet zien dat ze een marge van 5% hebben op de ZE-modellen, dat kwam uit op ruim 1800 euro. Zijn verhaal was dat daar al 1000 euro vanaf gaat omdat dat de dealerbijdrage van de Renault Subsidie is (heeft 'ie ook zwart op wit laten zien). Dat zou inhouden dat ze nu ruim 800 euro winst maken per verkochte Zoë. Dan vind ik het verhaal dat ze geen verdere korting kunnen geven wel plausibel overkomen, al moet ik daarbij zeggen dat ik van nature vrij goedgelovig ben. Andere offertes opvragen is zeker een goed idee, maar ga ik daar een lagere prijs uit krijgen dan de prijs die op bijvoorbeeld een autotrack.nl staat denk je? Of zou daarvoor meerdere keren heen en weer mailen nodig zijn?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



NoticeNL
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 3
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 mei 2020 22:53
Actief als: particulier

Re: ZOE ZE50

Bericht door NoticeNL »

Aboriginal schreef: 16 mei 2020 15:25
Dus als de rijks subsidie per 1 Juli ingaat heb je dus 8000,- korting op een nieuwe auto,dus die dealer waar jij bent geweest die begrijpt het niet,of Renault Nederland maakt er een tombola van.
Dank voor je reactie! Dat leek mij ook al ja, maar dan schieten ze zich enorm in de voet als ze dit doen. Voor hen zelf zou het dan veel logischer zijn om de actie dan tot en met 30 juni te laten lopen, ervan uitgaande dat de subsidie per 1 juli ingaat. Daarom vermoed ik ook een addertje onder het gras. Ben benieuwd wat de verkoper zegt als ik dit bij hem aankaart..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Aboriginal
lid
lid
Posts in topic: 48
Berichten: 486
Lid geworden op: 02 okt 2016 00:19
Actief als: particulier
Locatie: Den Haag

Re: ZOE ZE50

Bericht door Aboriginal »

De Kans bestaat nog dat de rijkssubsidie eerder van start gaat,wordt nu nader bekeken,anders toch maar even wachten tot 1 juli
Zoë Intens R240/R110/R135

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Mastah
lid
lid
Posts in topic: 12
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 feb 2018 11:46
Actief als: particulier

Re: ZOE ZE50

Bericht door Mastah »

NoticeNL schreef: 16 mei 2020 15:37 Nog wat betreft punt 2: de verkoper liet zien dat ze een marge van 5% hebben op de ZE-modellen, dat kwam uit op ruim 1800 euro. Zijn verhaal was dat daar al 1000 euro vanaf gaat omdat dat de dealerbijdrage van de Renault Subsidie is (heeft 'ie ook zwart op wit laten zien). Dat zou inhouden dat ze nu ruim 800 euro winst maken per verkochte Zoë. Dan vind ik het verhaal dat ze geen verdere korting kunnen geven wel plausibel overkomen, al moet ik daarbij zeggen dat ik van nature vrij goedgelovig ben. Andere offertes opvragen is zeker een goed idee, maar ga ik daar een lagere prijs uit krijgen dan de prijs die op bijvoorbeeld een autotrack.nl staat denk je? Of zou daarvoor meerdere keren heen en weer mailen nodig zijn?
Als jij aangeeft dat je ook andere offertes hebt lopen, en ze willen je klandizie, dan zal een goede dealer/verkoper zeker kijken wat er nog aan je offerte geschaafd kan worden. Autotrack.nl is ook maar een openingsprijs, daar zit ook ruimte om te onderhandelen (het zou voor henzelf nogal vreemd zijn om op autotrack.nl direct het allerlaagste neer te zetten, ipv wat ruimte te houden).
Out-of-the-box zijn er trouwens ook vaak mogelijkheden, zoals afzien van de 'gratis' laadpaal of laadtegoed en daar korting voor terug te krijgen.

En voor zijn verhaal van marge, je krijgt vast maar een gedeelte te horen. De afspraken tussen dealers en Renault zijn complex. Er zijn allerlei kickbacks, zoals EV-verkoop die Renault helpen met hen Europese CO2-score (en dan kunnen ze meer lucratieve SUVs verkopen), en dealers krijgen een bonus bij bepaald aantal verkochte auto's etc. Ik zou dus zeker adviseren even rond te vragen, en vooral ook te kijken naar een dealer die zegt wat er wel kan en mogelijk is, ipv jou te overtuigen dat ze amper marge hebben etc. Het duidt imho echt niet op een eerlijke of prettige verkoopstrategie.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Andere Peter
Donateur
Donateur
Posts in topic: 12
Berichten: 290
Lid geworden op: 10 feb 2020 23:15
Actief als: particulier

Re: ZOE ZE50

Bericht door Andere Peter »

Die renault subsidie is alleen maar als je laat financieren bij renault
Als je contant afrekent heb je dat dus niet.
Lijkt mij niet zinvol om te mailen voor offerte want ons kent ons natuurlijk
Met een leuke niet te grote leenauto (vriend/Buur) heen gaan met partner en zeker niet te overdreven enthousiast zijn.
€1000,00 korting moet echt wel mogelijk zijn, bied maar eens €2500 minder en zie wat er gebeurd
Maak ook bij iedere dealer een proefrit natuurlijk, alsof het je eerste kennismaking met die auto is, prijslijst/ brochure vragen, al heb je je natuurlijk wel al online “ ingelezen”.
Zelf had ik ook een enveloppe van een ander merk in mijn auto liggen voor het voorraam, als jij proefrijd kijken hun naar je auto waar je mee bent gekomen.

Misschien ben je 2 dagen kwijt maar ik verdien het niet in die tijd.....
Fossiele brandstof rijden is net als roken,
als je er mee gestopt bent, snap je niet dat je er ooit aan begonnen bent.

R135 / 52 Intens. 03-20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



AnthonyR
Lid
Lid
Posts in topic: 12
Berichten: 29
Lid geworden op: 15 feb 2016 22:14
Actief als: particulier

Re: ZOE ZE50

Bericht door AnthonyR »

Financieren staat los van de subsidie.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Aboriginal
lid
lid
Posts in topic: 48
Berichten: 486
Lid geworden op: 02 okt 2016 00:19
Actief als: particulier
Locatie: Den Haag

Re: ZOE ZE50

Bericht door Aboriginal »

Anthony,Kan jij duidelijkheid verschaffen?
Zoë Intens R240/R110/R135

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Aboriginal
lid
lid
Posts in topic: 48
Berichten: 486
Lid geworden op: 02 okt 2016 00:19
Actief als: particulier
Locatie: Den Haag

Re: ZOE ZE50

Bericht door Aboriginal »

NoticeNL schreef: 16 mei 2020 15:40
Aboriginal schreef: 16 mei 2020 15:25
Dus als de rijks subsidie per 1 Juli ingaat heb je dus 8000,- korting op een nieuwe auto,dus die dealer waar jij bent geweest die begrijpt het niet,of Renault Nederland maakt er een tombola van.
Dank voor je reactie! Dat leek mij ook al ja, maar dan schieten ze zich enorm in de voet als ze dit doen. Voor hen zelf zou het dan veel logischer zijn om de actie dan tot en met 30 juni te laten lopen, ervan uitgaande dat de subsidie per 1 juli ingaat. Daarom vermoed ik ook een addertje onder het gras. Ben benieuwd wat de verkoper zegt als ik dit bij hem aankaart..
@NoticeNL; Ben je er nog uitgekomen met de verkoper?
Zoë Intens R240/R110/R135

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

VanGieterveen
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 11
Berichten: 111
Lid geworden op: 10 sep 2017 21:31
Actief als: particulier

Re: ZOE ZE50

Bericht door VanGieterveen »

Was vandaag even bij de dealer in Assen om een lekje in de koelvloeistof systeem op te sporen. (bleek fabricage foutje slang dus garantie)
Altijd even weer een praatje met verkoper, maar de huidige subsidie/korting bod loopt blijkbaar als een tierelier.
In 1 week 5 verkocht en met nummer 6 was ie net "bezig", mooi om te horen. :thumb:
Ok, wij hebben "pech".
Hadden hem in April gekocht en dus "maar" de 4K korting.
Als de prijs maar klopt dan loopt het vanzelf.
Dan zijn de z.g. "bezwaren" tegen een EV niet meer zo erg blijkbaar en tellen de voordelen (de weinig onderhoud, kosten per km, BPM voordeel, geen wegenbelasting etc.)
Zoe Life Q210 van oktober 2013 -> mei 2017 (87000 km) als VanAssen op dit forum
Zoe Life Q90 van mei 2017 -> april 2020 (30700 km) als VanGieterveen op dit forum
Zoe Intens R135 Intens april 2020 -> ? :wink:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Andere Peter
Donateur
Donateur
Posts in topic: 12
Berichten: 290
Lid geworden op: 10 feb 2020 23:15
Actief als: particulier

Re: ZOE ZE50

Bericht door Andere Peter »

die 4k van renault die is nog steeds op de financiering denk ik?
Jezelf in de voet schieten zal wel meevallen want op de bank krijgen ze niks, en nu kunnen ze verkopen met onderhoud ed
Fossiele brandstof rijden is net als roken,
als je er mee gestopt bent, snap je niet dat je er ooit aan begonnen bent.

R135 / 52 Intens. 03-20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



AnthonyR
Lid
Lid
Posts in topic: 12
Berichten: 29
Lid geworden op: 15 feb 2016 22:14
Actief als: particulier

Re: ZOE ZE50

Bericht door AnthonyR »

4000 is ook bij aanschaf zonder financiering.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Aboriginal
lid
lid
Posts in topic: 48
Berichten: 486
Lid geworden op: 02 okt 2016 00:19
Actief als: particulier
Locatie: Den Haag

Re: ZOE ZE50

Bericht door Aboriginal »

Yep,Edition One is besteld.
Zoë Intens R240/R110/R135

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



AnthonyR
Lid
Lid
Posts in topic: 12
Berichten: 29
Lid geworden op: 15 feb 2016 22:14
Actief als: particulier

Re: ZOE ZE50

Bericht door AnthonyR »

Wees wel op tijd met de subsidieaanvraag. Ik heb het vermoeden dat het snel voorbij is.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Aboriginal
lid
lid
Posts in topic: 48
Berichten: 486
Lid geworden op: 02 okt 2016 00:19
Actief als: particulier
Locatie: Den Haag

Re: ZOE ZE50

Bericht door Aboriginal »

Ik zag dat de bandenmaat op de 17 inch wielen,voor en achter verschillend zijn,is daar een specifieke reden voor?
Zoë Intens R240/R110/R135

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



AnthonyR
Lid
Lid
Posts in topic: 12
Berichten: 29
Lid geworden op: 15 feb 2016 22:14
Actief als: particulier

Re: ZOE ZE50

Bericht door AnthonyR »

Door de schijfremmen achter is de ET waarde ook afwijkend ten opzichte van de vorige. Vandaar ook een andere bandenmaat.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

OlafH
lid
lid
Posts in topic: 3
Berichten: 786
Lid geworden op: 02 feb 2015 18:51
Actief als: particulier
Locatie: Veenendaal

Re: ZOE ZE50

Bericht door OlafH »

En 5 gaats wielen, dus winterwielen passenniet meer.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

R110 september 2019
Q210 augustus 2014 => ingeruild met 211.000 km

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



AnthonyR
Lid
Lid
Posts in topic: 12
Berichten: 29
Lid geworden op: 15 feb 2016 22:14
Actief als: particulier

Re: ZOE ZE50

Bericht door AnthonyR »

Daarom voor de prive ZE 50 een mooie 16 inch originele set gescoord.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



tim106gti
Lid
Lid
Posts in topic: 5
Berichten: 41
Lid geworden op: 17 okt 2019 09:06
Actief als: particulier

Re: ZOE ZE50

Bericht door tim106gti »

Wat is eigenlijk de exacte maat van de velgen geschikt voor de nieuwe Zoe? Ik kan dat nergens vinden.
In mijn beleving is het een 5x114,3 velg met een ET-waarde van 40? Wat is de maat van de wielbouten?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Aboriginal
lid
lid
Posts in topic: 48
Berichten: 486
Lid geworden op: 02 okt 2016 00:19
Actief als: particulier
Locatie: Den Haag

Re: ZOE ZE50

Bericht door Aboriginal »

Zoë Intens R240/R110/R135

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



tim106gti
Lid
Lid
Posts in topic: 5
Berichten: 41
Lid geworden op: 17 okt 2019 09:06
Actief als: particulier

Re: ZOE ZE50

Bericht door tim106gti »

Ah oke, ik had mijn eigen kenteken ingevoerd op steekmaat.nl en dan komt ie met de gegeven van de oude Zoe (4 gaats).

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Aboriginal
lid
lid
Posts in topic: 48
Berichten: 486
Lid geworden op: 02 okt 2016 00:19
Actief als: particulier
Locatie: Den Haag

Re: ZOE ZE50

Bericht door Aboriginal »

Ja klopt,steekmaat is nog niet up to date,
maar zoals je ziet komt de maat overeen met de Megane.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Zoë Intens R240/R110/R135

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Aboriginal
lid
lid
Posts in topic: 48
Berichten: 486
Lid geworden op: 02 okt 2016 00:19
Actief als: particulier
Locatie: Den Haag

Re: ZOE ZE50

Bericht door Aboriginal »

AnthonyR schreef: 21 jun 2020 22:24 Door de schijfremmen achter is de ET waarde ook afwijkend ten opzichte van de vorige. Vandaar ook een andere bandenmaat.
Ik kwam deze nog tegen;



.
Zoë Intens R240/R110/R135

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Aboriginal
lid
lid
Posts in topic: 48
Berichten: 486
Lid geworden op: 02 okt 2016 00:19
Actief als: particulier
Locatie: Den Haag

Re: ZOE ZE50

Bericht door Aboriginal »

Weinig tot niets op aan te merken;



.
Zoë Intens R240/R110/R135

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Aboriginal
lid
lid
Posts in topic: 48
Berichten: 486
Lid geworden op: 02 okt 2016 00:19
Actief als: particulier
Locatie: Den Haag

Re: ZOE ZE50

Bericht door Aboriginal »

Kopen of huren ?



.
Zoë Intens R240/R110/R135

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Riesbak
Lid
Lid
Posts in topic: 14
Berichten: 417
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:27
Actief als: particulier

Re: ZOE ZE50

Bericht door Riesbak »

Bedankt voor het delen, straks thuis bekijken!
Nu MG4 Electric Long Range Luxury, hiervoor: Zoe ZE 50 Life wit nov 2020 voorheen acculease, accu nu gekocht. Hiervoor: Zoe Intense Q210, Blanc Glacier, sept 2015.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Aboriginal
lid
lid
Posts in topic: 48
Berichten: 486
Lid geworden op: 02 okt 2016 00:19
Actief als: particulier
Locatie: Den Haag

Re: ZOE ZE50

Bericht door Aboriginal »

Hij heeft nog een paar filmpjes gemaakt;



Zoë Intens R240/R110/R135

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht