Reset r-link2

Radio, elektrische ruiten & stoelverstelling, centrale vergrendeling, etc.

Topic author
Vossje
3-posting-rookie
3-posting-rookie
Posts in topic: 1
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 mei 2018 19:19
Actief als: particulier

Reset r-link2

Bericht door Vossje »

Allereerst ik ben nieuw hier. Dit kan betekenen dat ik net in het verkeerde deel van het forum zit,

Ik heb nu drie weken een Renault Grand Scenic IV. Hiervoor had ik een Megane (14%) en daarvoor een Renault Grand Scenic III en daarvoor Renault Grand Scenic II enzovoort.

Ik heb alleen binnen drie weken een probleem met mijn telefoon IPhone 6s. Bluetooth deze maakt verbinding maar, als ik bel of wordt gebeld gaat de radio uit en zie ik de telefoon verschijnen ook telt hij de secondes vrolijk, maar iemand spreken lukt niet. Gevolg is dat ik nu al niet meer handsfree bel. Dus heb ik maar een Samsung gekoppeld en die heeft hetzelfde probleem. Nu ben ik op internet tegen gekomen dat de R-link gereset moet worden. ik heb een Spaanse (You-tube) filmpje van een Captur gezien maar dat komt niet overeen.
Dus mijn vraag "maar hoe" kan ik hem resetten? (Trouwens met Apple Carplay hetzelfde verhaal voor de iPhone)

O-ja weet iemand hoe ik POI kan toevoegen aan de kaarten? Shell, Appie, de lidl, de mac. enz..

Heeft iemand hierin al wat ervaring.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht