Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Aloha.
Ik krijg mijn grandeScenic niet meer "op contact". Verder geen problemen. Keycard erin en tig seconden de startknop indrukken laat vooral de radio en airco aanspringen. Iemand een idee over hoe dit te herstellen?
Ik heb een foute foutcode om te wissen namelijk
De auto is van mening dat de O2 sensor defect is, maar het ding functioneert prima. En soms denkt-ie dat er meerdere misfires zijn, maar de motor loopt als een zonnetje. Ergens gaat er iets mis in de electronica, wat precies..daar ben ik nog niet achter. Komt nog wel
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb bij mijn Renault espace 2005 de startmotor vervangen alleen nou wilt de auto niet meer op contact gaan als ik de deur open zie ik op het instrumentpaneel de foutcode startblokkering defect en defect el voeding heeft iemand dit...
Ik krijg vandaag (29 april) de melding in mijn Renault app dat ik mijn 5 E-TECH moet inleveren bij de dealer vanwege de mogelijkheid van een koelvloeistoflek uit de tractieaccu en de motor van de auto .
Nu enkele weken later ben ik nog steeds niet veel wijzer en krijg ik terug heel vaak foutmeldingen.
Gisteren heb ik na 140km gereden te hebben de volgende fout gekregen. Opladen niet mogelijk.
Deze agressieve benzine is populair in Frankrijk, maar leidt in jouw auto tot motorschade
Automobilisten die in Frankrijk E85-benzine tanken, kunnen daarmee grote schade toebrengen aan de motor van hun auto. Deze brandstof bevat namelijk geen 85...
Ik heb een Talisman van 2018 met een stoffen bekleding en handmatig verstelbare stoelen zonder stoelverwarming maar met rugmassage.
Nou wil ik daar leer inbouwen, echter is de linker voorstoel elektrisch verstelbaar en hebben die stoelverwarming. Is...