Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Dank Pieter!
Vooral Tesla’s en een aantal andere e-auto’s. Maar wellicht ben ik de 1e ZOE. Want daarvoor moet je een speciale converter bij je hebben, en de vraag is of iemand die moeite al eens heeft genomen.
ZOE (Q210) rijder van 05-2013 t/m 03-2019. (08-2017 batterij ge-upgrade naar 41kWh)
Ik vind het gezien de afstand, het laden, een wereldprestatie!!
Nu MG4 Electric Long Range Luxury, hiervoor: Zoe ZE 50 Life wit nov 2020 voorheen acculease, accu nu gekocht. Hiervoor: Zoe Intense Q210, Blanc Glacier, sept 2015.
In Noorwegen heb je niet veel echte snelwegen, alleen rond Oslo, en de maximum snelheid is dan 110 km/h.
Ook in Noorwegen was het warm en soms zelfs heet. Alleen toen ik rond 06:00 's morgens op de Noordkaap arriveerde, was het slechts 8°C.
Dus het feit dat ik veel 70/80/90 km/h wegen had, en het redelijk warm was, verklaart het lage verbruik.
ZOE (Q210) rijder van 05-2013 t/m 03-2019. (08-2017 batterij ge-upgrade naar 41kWh)
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut