Lampje Robotversnellingsbak Dieselfilter brand

Radio, elektrische ruiten & stoelverstelling, centrale vergrendeling, verlichting, etc.
Plaats reactie

Topic author
edm
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 2
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 dec 2018 11:31
Actief als: particulier

Lampje Robotversnellingsbak Dieselfilter brand

Bericht door edm »

Hoi Allemaal

Ik heb een Twingo II Initiale uit 2008 met 30000km op de teller.
Er is al heel erg veel vervangen en er komt nog veel meer aan vocht in koplampen, e-ramen die net meer werken enz.
En natuurlijk een kapotte Airo(wordt niet vervangen).

Maar nu blijft het lampje van mijn robotversnellingsbak of water in het diesel filter branden.
Het mooie is ik heb geen automaat en het is gewoon benzine, de Renault dealer heeft geen idee en kunnen alleen maar gaan vervangen om te kijken wat het probleem is.
Ander probleem bij erg warm weer slaat de motor op de snelweg vanzelf af en is met geen mogelijkheid meer aan te krijgen dat is nu al 2 jaar, heeft de dealer ook geen oplossing voor, iemand hier ervaring mee?
Na een minuut of 5 start hij wel weer, maar je staat erg onveilig op de vluchtstrook, ik ga dus niet graag meer met hem weg.

Nu is mijn vraag iemand een idee, bij de keuring in 2017 heeft hij 1300Euro gekost om op de weg te houden, een grote beurt met waterpomp en distributie riem en een kapotte gasklep.
Maar problemen zijn niet opgelost, krijg ik dat nu weer?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

demi
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 1100
Lid geworden op: 28 dec 2008 13:59
Actief als: particulier
Locatie: Stevensweert

Re: Lampje Robotversnellingsbak Dieselfilter brand

Bericht door demi »

Klinkt als een UCH probleem, mss is vocht de boosdoener laat de UCH eens nakijken bij een auto elektronica reparatie bedrijf zoals KMS of Verhallen electronica of ATL Eindhoven. zij kunnen de UCH doormeten en eventueel nasolderen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
edm
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 2
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 dec 2018 11:31
Actief als: particulier

Re: Lampje Robotversnellingsbak Dieselfilter brand

Bericht door edm »

demi schreef:Klinkt als een UCH probleem, mss is vocht de boosdoener laat de UCH eens nakijken bij een auto elektronica reparatie bedrijf zoals KMS of Verhallen electronica of ATL Eindhoven. zij kunnen de UCH doormeten en eventueel nasolderen
Ja zou kunnen hij moet nu toch gekeurd worden kunnen ze dat ook gelijk meenemen.
Ik begin steeds meer te denken aan kinderziektes in mijn Twingo het was 1 van de 1e eigenlijk is hij van 2007 maar door de feestdagen kon hij pas begin Jan 2008 op mijn naam gezet worden.
Bijna alles is nu al kapot geweest, maandag ochtend auto zou ook nog kunnen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht