Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hoe zit het ondertussen met de update bij jullie ?
Ik krijg hier ook een update naar 3.X maar heb al 7.X op dit moment - ik veronderstel dat ik dit best aan mij laat voorbij gaan ?
Alvast bedankt voor reakties
De update bij mij (GT205 van begin 2018 met 3.3*-systeem) geeft aan:
- kaarten 2017.12 (vreemd, want ik heb 2018.06 er in zitten meen ik)
- Firmware 3.3.4.960 (ook vreemd, want volgens mij heb ik 964 na de vorige update)
Rlink zelf in de auto meldt dat de versie ouder is en niet kan installeren. Ik denk dat Renault even kwijt is bij welk chassisnummer welke versie zit. Of ze willen echt downgraden om een flinke upgrade mogelijk te maken?
Van hothatch Mégane II RS230 F1-R26 naar burgerbak Mégane III Estate GTline. Terug naar sportiviteit met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue
Volgens mij hebben ze bij Renault er weer een zooitje van gemaakt zo als gewoonlijk.
Kreeg ook een update via Rlink Store
Mijn huidige systeem is is 2.2.19.300
Update is 3.3.16.960
Het downloaden lukte niet kreeg steeds foutmelding.
Van RN moest ik naar de dealer gaan om een actis solution xxx te laten installeren.
Bij de dealer aangekomen vertelde deze mij dat het verboden was om deze actis solution xxx te installeren.
Zo word je weer van het beroemde kastje naar de muur gestuurd door Renault.
Heb het probleem bij RN neergelegd en wacht op antwoord.
Nieuwe Captur II 2020 TCe 130 GPF Intens
EasyLink software: 283C34892R kaarten 2021-06
Ik moet morgen voor de 60K beurt, ik ben benieuwd of ze dan ook gelijk even alle laatste updates draaien. Standaard bellen ze tegenwoordig toch dat ze ergens een schroefje willen vervangen dat niet op voorraad is en besteld moet worden en dat ze daarom de auto een dag langer willen houden. Dan hebben ze toch genoeg tijd om een USB stickje in te steken zou je zeggen. We wachten af...
Let op, net gelezen op een Duits forum een reactie van Renault Oostenrijk:
Die Software 3.3.16.960 wurde irrtümlich für 2.2.19.300 im R-LINK Store/Toolbox von der Zentrale freigeschaltet.
Bitte installiere diese Software nicht, da es sich wie gesagt um einen Irrtum handelt und unsere Zentrale bereits daran arbeitet, diesen zu korrigieren.
In het kort komt het erop neer dat de versie 3.3.16.960 ten onrechte wordt aangeboden voor 2.2.19.300 systemen en deze dus niet moet installeren.
Er wordt door Renault aan gewerkt om dit te corrigeren.
Mail gestuurd i.v.m. de aangeboden update voor de Rlink in mijn Kadjar, dit is hun antwoord:
De Toolbox is momenteel ten stelligste afgeraden. Ik wil u vragen om gebruik te maken van Easyconnect. U zult systeemfouten ondervinden als u naar 3.316 probeert over te schakelen. Het is namelijk ontworpen voor andere radiomodules. Bijgevolg zou uw systeem definitief defect zijn.
Fiat 850sport -Ford Capri - Mazda 818 -opel kadett - opel kadett 2 - Peugeot 307 -Ford Focus - Nissan Qashqai 1 - Nissan Qashqai 2 - Renault Kadjar
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
is het mogelijk om een scherm te vervangen voor een grotere
heb een kadjar uit 2016 en zou graag een scherm erin willen zetten van 1 uit 2019.
kan ik dit eventueel zo overzetten?
Sinds een paar dagen krijg ik uitval van functies.
- stoelbediening, de massage functie werkt maar de menu opties voor easy access zijn grijs en niet meer te kiezen.
- de ingebouwde maps onthoud geen instellingen, en vraagt steeds bij opstarten om...
goede dag bij slechtweer krijg ik sins een paar dagen water via de voorzijde door de hemel water vocht nat naar binnen heb dit een poos geleden aan de achter zijde ook gehad toen hebben we via de dealer d dakdragers via de binnen zijde laten...