Nieuw Duster Subforum!

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
76-er
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 186
Lid geworden op: 28 mei 2009 13:03

Nieuw Duster Subforum!

Bericht door 76-er »

Op mijn verzoek heeft de Administrator een Duster forum aangemaakt, naast het al langer bestaande Logan MCV forum.

Waarom? In het kort een beetje geschiedenis over mijn eigen auto's. Met de paplepel ingegoten rij ik al meer dan 30 jaar Renault. Begonnen met een 4, gevolgd door respectievelijk een 5, Clio1, Scenic1, Espace3 en nu alweer 9 jaar in een Grand Espace4. Met de grootte van het gezin groeide ook de bijbehorende auto mee. Omdat onze geliefde Espace ook niet het eeuwige leven heeft (helaas!) en de kids langzaam maar zeker uitvliegen komt er een moment dat er weer iets anders moet komen. Waar ik voornamelijk tegen aan loop zijn 2 dingen: als eerste de enorme prijsverhogingen die de laatste jaren door de branche en de belastingdienst zijn doorgevoerd. Nou hebben we het thuis meer dan goed, maar vind het ronduit verbijsterend om te zien welke bedragen er tegenwoordig gevraagd worden. Heeft echt dan iedereen een auto van de zaak, dikke erfenis of suikeroom? Ten tweede heb ik niets met al die gadgets die tegenwoordig al dan niet verplicht door de wetgever worden ingebouwd. Vroeg of laat gaan ze tenslotte allemaal stuk of worden niet meer ondersteund. De navigatie DVD's in onze eigen Espace zijn daar een goed voorbeeld van.


U leest het al, ons huishouden is een 'prime candidate' voor een Dacia Duster, die buiten Europa trouwens gewoon Renault Duster heet. :wink:


Hoewel de Lodgy puur objectief de meest logische keuze zou zijn is die toch écht te lelijk om aan te zien.

Dan maar de Duster, die trouwens sinds kort ook met de nieuwe Renault/Daimler 1.3 motor te bestellen is. Alleen eerst nog even een paar jaar genieten van de ouwe trouwe MPV.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Admin
Site Admin
Site Admin
Posts in topic: 1
Berichten: 2089
Lid geworden op: 01 sep 2003 18:27
Actief als: particulier

Re: Nieuw Duster Subforum!

Bericht door Admin »

-- forum even aangevuld met andere postings over de Dacia Duster die her en der op het forum stonden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Dejeeper
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 feb 2019 11:28
Actief als: particulier

Re: Nieuw Duster Subforum!

Bericht door Dejeeper »

Het valt mij, als toekomstige gebruiker, van een Duster dat er heel erg weinig in het forum geschreven wordt.
Jammer want je ziet toch veel Dusters rond rijden.

Jammer,

Cor

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in