Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Software R- link 2 geüpdatet naar 3.3.16.960.
Kan niet in Developer mode komen via Debug en DbgEnable.Ige. zoals op deze site aangegeven. Weet iemand een andere weg recht reeks via het scherm?
Grijzen schreef:Software R- link 2 geüpdatet naar 3.3.16.960.
Kan niet in Developer mode komen via Debug en DbgEnable.Ige. zoals op deze site aangegeven. Weet iemand een andere weg recht reeks via het scherm?
Een andere weg is er niet... Nouja, via DT4All en een laptop. Even ter check, wat veel fout gedaan wordt is de bestandsextensie. Die moet LGE zijn en niet IGE (ige). Een tikfout is daar snel gemaakt omdat de hoofdletter i en kleine letter L op elkaar lijken -> I l
Van hothatch Mégane II RS230 F1-R26 naar burgerbak Mégane III Estate GTline. Terug naar sportiviteit met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue
Heb dit reeds gedaan met L i.p.v.I maar lukt ook niet.
Zou graag iemand ontmoeten dit dit voor mij kan oplossen om android auto in te schakelen. Mits betaling, liefst dicht bij Antwerpen.van de Renault garage kan ik niet veel verwachten
Ik heb de software DDT4 all gedownload en wil nu een OBD 2 can.bus aankopen.
wat koop ik best? draadloos wifi ,bleutooth of met Usb stekker? Graag enig advies
Grijzen schreef:Ik heb de software DDT4 all gedownload en wil nu een OBD 2 can.bus aankopen.
wat koop ik best? draadloos wifi ,bleutooth of met Usb stekker? Graag enig advies
Ik zou voor USB gaan.
Let op met het kopen, er zijn nogal wat versies waar geen driver verkrijgbaar is voor windows 10 (vooral chinese producten), die krijg je dus niet werkend onder windows 10.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Het R-Link2 navigatiesysteem is niet meer te updaten heb ik begrepen, nu kwam ik op marktplaats wel een advertentie tegen die dit kennelijk wel kunnen, maar is een adres ergens in België, met alleen ophalen niet verzenden..
Ik wil mijn navigatie kaart in mijn Megane IV met R-Link 2 systeem te updaten. Helaas zijn er in de R-Link store geen nieuwe kaarten meer beschikbaar. Klopt het dat Renault de R-Link store aan het uitfaseren is?
ik heb sinds vorige week een Renault Megane uit 2016.
Mijn eerste probleem was dat ik niet wist welke R-link ik had. Dat denk ik gevonden te hebben, dat is R-link2.
Momenteel probeer ik het systeem te updaten alleen de toolbox pakt de USB...
Ik overweeg een Talisman Estate uit 2017 te kopen, maar merkte tijdens de proefrit dat ik de telefoon wel gekoppeld krijg om te bellen, maar dat ik muziek niet via bluetooth van telefoon naar boxen krijg. Het lijkt alsof er geen data...
Mijn TomTom Traffic en Dig Services vervalt per 19-05, verlengen lukt niet daarom maar het pakket TomTom Traffic en Digital Services gekocht.
Factuur ontvangen en het staat nu in de R-Link Store vermeld: nieuwe Traffic en Dig Serv per 19-05, en...