Eerste beurt bij Renault


Topic author
Hannibal_
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 49
Lid geworden op: 08 aug 2018 17:59
Actief als: particulier

Eerste beurt bij Renault

Bericht door Hannibal_ »

Vorige week de eerste beurt gehad voor de megane.
Ik was enigszins behoedzaam, daar ik vaak lees dat zaken die je aandraagt, product eigenschappen zijn volgens renault en dat ze er verder niets aan/mee doen.

Ik wist van de forums dat er een rlink update moest zijn en wilde die graag door hen in laten spelen om van de kleine issues met het systeem af te komen.
Volgens de garage zijn er veel updates uitgekomen, worth to check.
Ook mijn ervaring met de EDC bak (in zijn 1 bij overschakelen naar 2 lijkt er een soort overshoot te zitten in de gas, was in het begin niet) tegen hen aangehouden.
Men zou kijken of die te updaten of resetten is.

Vriendelijk geholpen, rlink update gedaan, verder beurt, de bak moet nog “hergeprogrammeerd” worden. Komende donderdag.

Blij mee! Digitale radio valt niet meer weg... nou ja, alle puntjes lijken aangepakt.

Zelfs toen ik de volgende dag belde dat mijn dashboard verlichting niet werkte heeft men goed geholpen. Heel subtiel richte hij mijn aandacht op de verlichtingsschakelaar. Had men uit gezet bij de beurt denk ik.
Altijd volvo gereden, hebben altijd licht aan. In de megane altijd op auto.
Lol...
Weet ik veel dat je het aan moet zetten :Wall: :wink:

Hij rijdt ook weer beter (motor reset? Of hebben filters zo veel effect?).

Bedenk me net dat ik een gekkigheidje nog niet getest heb (maar gaan we ook doen): als de auto van het slot ging, doordat de keyless card in de buurt is, maar je opent de auto niet, dan zijn door het openen de spiegels uitgeklapt, maar die klappen niet meer in als de auto vervolgens weer sluit.

Anyway,
Blij mee, goede start
2009 C70 2.4i Summum magic blue, calcite; 2017 Renault Megane platine gris; 1972 1800E 2.0E; Vespa ET4
History: Volvo 340, 2x 440 1.8, 440 2.0 sport, V40 1.8 P1, 2x v40 1.8 P2, v40 2.0 P2, 2007 C30 2.4i Summum, 2007 C70 2.4i, 1997 940 LPT; Citroen Cactus

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht