nieuwe captur 2020

Gebruikersavatar

Huite
Donateur
Donateur
Posts in topic: 11
Berichten: 3461
Lid geworden op: 12 feb 2005 18:44
Actief als: particulier
Locatie: Nunhem

Re: nieuwe captur 2020

Bericht door Huite »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Prachtige auto. Wachten zal niet meevallen!
Opvallend dat ze bij de Captur IP wél "echte kleuren" aanbieden.
Bij de Clio IP slechts de keuze uit saaie kleuren als zwart, grijs, zilver etc.
Clio V TCe 130 EDC IP, Dethleffs Globebus T1 2,3 MJET met 9 traps automaat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Axel57
Donateur
Donateur
Posts in topic: 24
Berichten: 1670
Lid geworden op: 08 aug 2014 12:40
Actief als: particulier
Locatie: Middelburg

Re: nieuwe captur 2020

Bericht door Axel57 »

Wat ik niet snap is dat er uit Zeebrugge (daar komen onder andere de Captur van de boot) ze massaal naar Vlissingen rijden om ze daar te parkeren.

Of zouden dat allemaal al bestelde zijn (dealer voorraad) en wachten tot 2020 voor kenteken, weet ook niet of deze alleen voor NL zijn.

Verder komen ze massaal Clio's nieuw en oude modellen + station, Zoe en busjes brengen.


Volgens mij staat ie er al :lol: (sorry voor de slechte foto)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Captur Phase 2 Intens 0,9Tce, Pack Easy Life, Pack Premium, zwarte Fastgame velg, luxe kentekens, afneembare trekhaak en haaievin. Afgeleverd 23-10-2017 en ingeleverd 06-08-2021 met net geen 40dkm.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
edan2124
Lid
Lid
Posts in topic: 18
Berichten: 47
Lid geworden op: 07 aug 2017 21:56
Actief als: particulier

Re: nieuwe captur 2020

Bericht door edan2124 »

Huite schreef:Prachtige auto. Wachten zal niet meevallen!
Opvallend dat ze bij de Captur IP wél "echte kleuren" aanbieden.
Bij de Clio IP slechts de keuze uit saaie kleuren als zwart, grijs, zilver etc.


ja dat is zeker raar :shock:
Captur 2 INITIALE PARIS Two-tone Bleu Iron / Noir Etoilé Bekleding rundleder 'Initiale Paris Noir, voorruitverwarming ,10,25 TFT scherm, Highway and Traffic jam companion ,Dakrails, Draadloze oplader voor smartphone,Semi- elektrisch wegklapbare trekhaak 13-p,Sportpedaalset

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



puccini
Lid
Lid
Posts in topic: 10
Berichten: 353
Lid geworden op: 09 okt 2010 17:43
Actief als: particulier

Re: nieuwe captur 2020

Bericht door puccini »

Zijn er al mensen welke de nieuwe Captur 2020 al hebben ontvangen, en hoe zijn de eerste impressies?
Heb nl. zelf een Captur Intens 130 besteld en ben erg nieuwsgierig.
Dank voor de reactie(s).
Nieuwe Captur II 2020 TCe 130 GPF Intens
EasyLink software: 283C34892R kaarten 2021-06

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Huite
Donateur
Donateur
Posts in topic: 11
Berichten: 3461
Lid geworden op: 12 feb 2005 18:44
Actief als: particulier
Locatie: Nunhem

Re: nieuwe captur 2020

Bericht door Huite »

Ik kan je vertellen hoe de nieuwe Clio V rijdt, maar dat was niet je vraag!
Maar afgaande op de recente Autoweek test is de nieuwe Captur een toppertje.
Clio V TCe 130 EDC IP, Dethleffs Globebus T1 2,3 MJET met 9 traps automaat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



larsdijkstra 16v
lid
lid
Posts in topic: 3
Berichten: 1443
Lid geworden op: 09 aug 2013 08:12
Actief als: particulier

Re: nieuwe captur 2020

Bericht door larsdijkstra 16v »

ik ben wellicht licht gekleurd, maar kan zeggen dat de Captur echt met sprongen vooruit is gegaan. voelt zeer solide en luxe.
heb zelf een poos de Initiale Paris 155 EDC gereden, en dat is net een kleine Espace.
Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008 + Megane l Cabrio 2.0 16v Aria F4R 2003

Ex: Mégane Hatchback 2.0 16v 1999 F7R, Laguna ll GrandTour 2.0 16v Turbo 2007, 19 16v Cabrio 1993, Renault 19 16v 1991

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Dutchy
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 68
Lid geworden op: 04 jan 2020 11:11
Actief als: particulier

Re: nieuwe captur 2020

Bericht door Dutchy »

Wij rijden nu een week in een Renault Captur 1.3TCe 130PK Edition One EDC Automaat en is helemaal top :thumb:
Vorige auto was een Nissan Qashqai 1.2 DIG-T 115 N-Connecta + Design Pack 2018 en we hebben er geen spijt van, komt ook door de fijne automaat denk ik, ja we zijn er heel blij mee echt een hele fijne auto. renault-captur-1-3-tce-130pk-edition-on ... 30900.html
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
2009 Nissan Qashqai 1.6 Acenta
2013 Renault Captur TCe 90 Dynamique / Clima / Navi
2015 Nissan Qashqai 1.2 DIG-T 115 Acenta Premium
2018 Nissan Qashqai 1.2 DIG-T 115 N-Connecta + Design Pack
2020 Renault Captur 1.3TCe 130PK Edition One EDC Automaat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Huite
Donateur
Donateur
Posts in topic: 11
Berichten: 3461
Lid geworden op: 12 feb 2005 18:44
Actief als: particulier
Locatie: Nunhem

Re: nieuwe captur 2020

Bericht door Huite »

Mooie brommert! :thumb:
Clio V TCe 130 EDC IP, Dethleffs Globebus T1 2,3 MJET met 9 traps automaat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



larsdijkstra 16v
lid
lid
Posts in topic: 3
Berichten: 1443
Lid geworden op: 09 aug 2013 08:12
Actief als: particulier

Re: nieuwe captur 2020

Bericht door larsdijkstra 16v »

mooi!
Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008 + Megane l Cabrio 2.0 16v Aria F4R 2003

Ex: Mégane Hatchback 2.0 16v 1999 F7R, Laguna ll GrandTour 2.0 16v Turbo 2007, 19 16v Cabrio 1993, Renault 19 16v 1991

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
edan2124
Lid
Lid
Posts in topic: 18
Berichten: 47
Lid geworden op: 07 aug 2017 21:56
Actief als: particulier

Re: nieuwe captur 2020

Bericht door edan2124 »

Dutchy schreef:Wij rijden nu een week in een Renault Captur 1.3TCe 130PK Edition One EDC Automaat en is helemaal top :thumb:
Vorige auto was een Nissan Qashqai 1.2 DIG-T 115 N-Connecta + Design Pack 2018 en we hebben er geen spijt van, komt ook door de fijne automaat denk ik, ja we zijn er heel blij mee echt een hele fijne auto. renault-captur-1-3-tce-130pk-edition-on ... 30900.html

mooie auto komt deze uit de voorraad of is die besteld van uit de fabriek ,want heb er ook één besteld op 13 dec maar er is nu nog niks bekent :cry2: jullie veel rijplezier :thumb:
Captur 2 INITIALE PARIS Two-tone Bleu Iron / Noir Etoilé Bekleding rundleder 'Initiale Paris Noir, voorruitverwarming ,10,25 TFT scherm, Highway and Traffic jam companion ,Dakrails, Draadloze oplader voor smartphone,Semi- elektrisch wegklapbare trekhaak 13-p,Sportpedaalset

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Dutchy
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 68
Lid geworden op: 04 jan 2020 11:11
Actief als: particulier

Re: nieuwe captur 2020

Bericht door Dutchy »

Het was een voorraad auto dus we hadden deze binnen 2 weekjes :wink: stond bij de dealer ook een Renault Captur
TCe 155 EDC INITIALE PARIS Noir Amethist/Noir Etoile (donker paars metallic) ook heel mooi maar mijn vrouw wilde graag rood.
En ik vond de velgen van de Edition One mooier, en zo met dat rood, zwart dak en de velgen had dat wel iets :wink:
2009 Nissan Qashqai 1.6 Acenta
2013 Renault Captur TCe 90 Dynamique / Clima / Navi
2015 Nissan Qashqai 1.2 DIG-T 115 Acenta Premium
2018 Nissan Qashqai 1.2 DIG-T 115 N-Connecta + Design Pack
2020 Renault Captur 1.3TCe 130PK Edition One EDC Automaat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
edan2124
Lid
Lid
Posts in topic: 18
Berichten: 47
Lid geworden op: 07 aug 2017 21:56
Actief als: particulier

Re: nieuwe captur 2020

Bericht door edan2124 »

Dutchy schreef:Het was een voorraad auto dus we hadden deze binnen 2 weekjes :wink: stond bij de dealer ook een Renault Captur
TCe 155 EDC INITIALE PARIS Noir Amethist/Noir Etoile (donker paars metallic) ook heel mooi maar mijn vrouw wilde graag rood.
En ik vond de velgen van de Edition One mooier, en zo met dat rood, zwart dak en de velgen had dat wel iets :wink:

ja is een hele mooie kleur heb net gehoord dat onze auto pas in maart gemaakt gaat worden :cry2: dat wordt dus april of mei duurt nog wel lang
Captur 2 INITIALE PARIS Two-tone Bleu Iron / Noir Etoilé Bekleding rundleder 'Initiale Paris Noir, voorruitverwarming ,10,25 TFT scherm, Highway and Traffic jam companion ,Dakrails, Draadloze oplader voor smartphone,Semi- elektrisch wegklapbare trekhaak 13-p,Sportpedaalset

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Dutchy
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 68
Lid geworden op: 04 jan 2020 11:11
Actief als: particulier

Re: nieuwe captur 2020

Bericht door Dutchy »

edan2124 schreef:
Dutchy schreef:Het was een voorraad auto dus we hadden deze binnen 2 weekjes :wink: stond bij de dealer ook een Renault Captur
TCe 155 EDC INITIALE PARIS Noir Amethist/Noir Etoile (donker paars metallic) ook heel mooi maar mijn vrouw wilde graag rood.
En ik vond de velgen van de Edition One mooier, en zo met dat rood, zwart dak en de velgen had dat wel iets :wink:

ja is een hele mooie kleur heb net gehoord dat onze auto pas in maart gemaakt gaat worden :cry2: dat wordt dus april of mei duurt nog wel lang
Ja dat is best wel lang wacht :shock: zag op de vorige pagina een blauwe heb je besteld ook een mooie kleur :wink:
en een Captur INITIALE PARIS automaat met haaievin Two-tone Noir Amethyste /Gris Platine netjes lekker compleet :thumb:
2009 Nissan Qashqai 1.6 Acenta
2013 Renault Captur TCe 90 Dynamique / Clima / Navi
2015 Nissan Qashqai 1.2 DIG-T 115 Acenta Premium
2018 Nissan Qashqai 1.2 DIG-T 115 N-Connecta + Design Pack
2020 Renault Captur 1.3TCe 130PK Edition One EDC Automaat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
edan2124
Lid
Lid
Posts in topic: 18
Berichten: 47
Lid geworden op: 07 aug 2017 21:56
Actief als: particulier

Re: nieuwe captur 2020

Bericht door edan2124 »

Dutchy schreef:
edan2124 schreef:
Dutchy schreef:Het was een voorraad auto dus we hadden deze binnen 2 weekjes :wink: stond bij de dealer ook een Renault Captur
TCe 155 EDC INITIALE PARIS Noir Amethist/Noir Etoile (donker paars metallic) ook heel mooi maar mijn vrouw wilde graag rood.
En ik vond de velgen van de Edition One mooier, en zo met dat rood, zwart dak en de velgen had dat wel iets :wink:

ja is een hele mooie kleur heb net gehoord dat onze auto pas in maart gemaakt gaat worden :cry2: dat wordt dus april of mei duurt nog wel lang
Ja dat is best wel lang wacht :shock: zag op de vorige pagina een blauwe heb je besteld ook een mooie kleur :wink:
en een Captur INITIALE PARIS automaat met haaievin Two-tone Noir Amethyste /Gris Platine netjes lekker compleet :thumb:

de nieuwe Captur TCe130 EDC GPF Initiale Paris in de kleur Bleu Iron/Noir Etollé en bekleding Rundleder IP Noir
instr. paneel: 10" 'TFT Highway&Traffic Jam Companion, dakrails, draadloze oplader, rear cross traffic alert.

Bijlagen

IMG_9255.PNG
Captur 2 INITIALE PARIS Two-tone Bleu Iron / Noir Etoilé Bekleding rundleder 'Initiale Paris Noir, voorruitverwarming ,10,25 TFT scherm, Highway and Traffic jam companion ,Dakrails, Draadloze oplader voor smartphone,Semi- elektrisch wegklapbare trekhaak 13-p,Sportpedaalset

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Grad
Donateur
Donateur
Posts in topic: 11
Berichten: 177
Lid geworden op: 31 jan 2016 00:31
Actief als: particulier
Locatie: Born lb

Re: nieuwe captur 2020

Bericht door Grad »

Deze week een bezoek gebracht aan de dealer. En raad eens, ik kon de verleiding niet weerstaan.
Ik heb gekocht een voorraadmodelletje
Capture intens bleu iron/ noir etoile 1,3 edc met de 18” edition one velgen met al season banden. Het easy driving pack, Pack easy link navigatie bose met 9,3 “ scherm en parkeer sensoren voor en achter met achteruit rij camera.
In 1 a 2 weekjes moet hij voor de deur staan. En o ja ook nog luxe kentekenplaten, die horen et wel op lijkt me.
Captur 2 EDC 1.3 intens, blue iron noir etoile, easy driving pack, Pack easy link navigatie met 9,3 “ scherm, parkeer sensoren voor en achter met achteruitrij camera, Pasadena 18" lichtmetalen velgen met vredestein Quatrac 5 all weather banden, luxe kentekenplaten

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Axel57
Donateur
Donateur
Posts in topic: 24
Berichten: 1670
Lid geworden op: 08 aug 2014 12:40
Actief als: particulier
Locatie: Middelburg

Re: nieuwe captur 2020

Bericht door Axel57 »

Gefeliciteerd, maar geen rode deze keer?
Captur Phase 2 Intens 0,9Tce, Pack Easy Life, Pack Premium, zwarte Fastgame velg, luxe kentekens, afneembare trekhaak en haaievin. Afgeleverd 23-10-2017 en ingeleverd 06-08-2021 met net geen 40dkm.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
edan2124
Lid
Lid
Posts in topic: 18
Berichten: 47
Lid geworden op: 07 aug 2017 21:56
Actief als: particulier

Re: nieuwe captur 2020

Bericht door edan2124 »

Grad schreef: 08 mei 2020 16:40 Deze week een bezoek gebracht aan de dealer. En raad eens, ik kon de verleiding niet weerstaan.
Ik heb gekocht een voorraadmodelletje
Capture intens bleu iron/ noir etoile 1,3 edc met de 18” edition one velgen met al season banden. Het easy driving pack, Pack easy link navigatie bose met 9,3 “ scherm en parkeer sensoren voor en achter met achteruit rij camera.
In 1 a 2 weekjes moet hij voor de deur staan. En o ja ook nog luxe kentekenplaten, die horen et wel op lijkt me.
zit nog steeds op de onze te wachten vanaf dec 2019 :roll:
Captur 2 INITIALE PARIS Two-tone Bleu Iron / Noir Etoilé Bekleding rundleder 'Initiale Paris Noir, voorruitverwarming ,10,25 TFT scherm, Highway and Traffic jam companion ,Dakrails, Draadloze oplader voor smartphone,Semi- elektrisch wegklapbare trekhaak 13-p,Sportpedaalset

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Grad
Donateur
Donateur
Posts in topic: 11
Berichten: 177
Lid geworden op: 31 jan 2016 00:31
Actief als: particulier
Locatie: Born lb

Re: nieuwe captur 2020

Bericht door Grad »

@ Axel57
Ik rijd nu 3,5 jaar in een rode, vond het wel tijd voor een ander kleurtje, heb de rode wel altijd top gevonden, nu nog! :)
@edan2124
Dat is heel frusterend kan ik mij voorstellen, maar ja de fabrieken gaan nu langzaam weer starten, dus dan komt er licht aan de horizon.

Ik heb ook de optie overwogen om te bestellen, maar er waagde zich niemand aan een voorspelling aangaande levertijd.
Mijn bedoeling was oorspronkelijk een edition one, maar in de die ik nu genomen heb zitten in principe nog meer toeters en bellen dan in de edition one, behalve de dakrails en de draadloze lader, maar daarom zitten er weer geintjes op die niet op de edition one zitten.
Captur 2 EDC 1.3 intens, blue iron noir etoile, easy driving pack, Pack easy link navigatie met 9,3 “ scherm, parkeer sensoren voor en achter met achteruitrij camera, Pasadena 18" lichtmetalen velgen met vredestein Quatrac 5 all weather banden, luxe kentekenplaten

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Axel57
Donateur
Donateur
Posts in topic: 24
Berichten: 1670
Lid geworden op: 08 aug 2014 12:40
Actief als: particulier
Locatie: Middelburg

Re: nieuwe captur 2020

Bericht door Axel57 »

Er worden hier (Vlissingen) weer massaal Renaults aangeleverd en ook opgehaald. Moet wel zeggen heel veel Zoe modellen.

Gisteren stonden hier bijna 1500 Renaults, net voor de crisis waren dat er 4000.

Begreep ook al dat sommige auto fabrieken alweer sluiten of minder draaien omdat er geen vraag zo zijn, dan zou je toch denken maak dan eerst de wel bestelde auto's ipv alleen maar voorraad te draaien. Maar ja zal ik wel te simpel overdenken, zal ook deels met bepaalde onderdelen te maken hebben.
Captur Phase 2 Intens 0,9Tce, Pack Easy Life, Pack Premium, zwarte Fastgame velg, luxe kentekens, afneembare trekhaak en haaievin. Afgeleverd 23-10-2017 en ingeleverd 06-08-2021 met net geen 40dkm.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
edan2124
Lid
Lid
Posts in topic: 18
Berichten: 47
Lid geworden op: 07 aug 2017 21:56
Actief als: particulier

Re: nieuwe captur 2020

Bericht door edan2124 »

Axel57 schreef: 15 mei 2020 10:52 Er worden hier (Vlissingen) weer massaal Renaults aangeleverd en ook opgehaald. Moet wel zeggen heel veel Zoe modellen.

Gisteren stonden hier bijna 1500 Renaults, net voor de crisis waren dat er 4000.

Begreep ook al dat sommige auto fabrieken alweer sluiten of minder draaien omdat er geen vraag zo zijn, dan zou je toch denken maak dan eerst de wel bestelde auto's ipv alleen maar voorraad te draaien. Maar ja zal ik wel te simpel overdenken, zal ook deels met bepaalde onderdelen te maken hebben.
Goedendag ja als het goed is is de fabriek van de captur ook weer open en staat de onze op oranje in de fabriek en zou hij er 27mei er uitkomen en bij de dealer tussen week 24 en 26 zijn :pray: :pray:
Captur 2 INITIALE PARIS Two-tone Bleu Iron / Noir Etoilé Bekleding rundleder 'Initiale Paris Noir, voorruitverwarming ,10,25 TFT scherm, Highway and Traffic jam companion ,Dakrails, Draadloze oplader voor smartphone,Semi- elektrisch wegklapbare trekhaak 13-p,Sportpedaalset

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



WJvH
Lid
Lid
Posts in topic: 8
Berichten: 30
Lid geworden op: 01 jun 2017 15:20
Actief als: particulier

Re: nieuwe captur 2020

Bericht door WJvH »

Zaterdag bij de dealer geweest om te kijken voor een nieuwe Captur. Verkoper meldde dat levertijd nu op 5 a 6 maanden staat. Tevens was er ook nog iets met de optie "Rear Cross Traffic Alert". Of deze al dan niet ingebouwd mag worden of zoiets. Mocht je voor deze optie kiezen dan kon het volgens deze verkoper zo nog maar 4 maanden langer duren.
10-2017 Captur dCi 110, Edition One, Two Tone Gris Cassiopée / Noir Etoilé.
09-2020 Captur TCe 130, Initiale Paris, Noir Etoilé GNE

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

EjT64
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 11
Berichten: 102
Lid geworden op: 27 dec 2013 00:30
Actief als: particulier
Locatie: Midden NL

Re: nieuwe captur 2020

Bericht door EjT64 »

WJvH schreef: 17 mei 2020 21:18 Zaterdag bij de dealer geweest om te kijken voor een nieuwe Captur. Verkoper meldde dat levertijd nu op 5 a 6 maanden staat. Tevens was er ook nog iets met de optie "Rear Cross Traffic Alert". Of deze al dan niet ingebouwd mag worden of zoiets. Mocht je voor deze optie kiezen dan kon het volgens deze verkoper zo nog maar 4 maanden langer duren.
En, de auto besteld?

Dit is overigens ook wat mijn dealer vertelde, maar dat hoorden we pas nadat we de auto al 10 weken in bestelling hadden staan... Daarom hebben we Rear Cross Traffic Alert maar laten vallen. De auto wordt nu eind juni, begin juli verwacht.
Captur II - TCe 155 EDC Initiale Paris - Noir Amethyste/Gris Highland
besteld 21-12-19 / geleverd 17-07-20
Renault Captur TCe 120 EDC Dynamique
besteld 08-01-14 / geproduceerd 30-01-14 / in NL 22-02-14 / bij de dealer 27-02-14 / aflevering 07-03-14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



WJvH
Lid
Lid
Posts in topic: 8
Berichten: 30
Lid geworden op: 01 jun 2017 15:20
Actief als: particulier

Re: nieuwe captur 2020

Bericht door WJvH »

EjT64 schreef: 18 mei 2020 10:39 En, de auto besteld?
Nog niet, er moesten wat zaken berekend worden. Maar ik denk wel dat ik hem ga bestellen.
10-2017 Captur dCi 110, Edition One, Two Tone Gris Cassiopée / Noir Etoilé.
09-2020 Captur TCe 130, Initiale Paris, Noir Etoilé GNE

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Grad
Donateur
Donateur
Posts in topic: 11
Berichten: 177
Lid geworden op: 31 jan 2016 00:31
Actief als: particulier
Locatie: Born lb

Re: nieuwe captur 2020

Bericht door Grad »

Vandaag nog effe bij de dealer langs geweest, de afspraak om hem op te halen stond al voor 20-5-2020, maar ik was toch wel een beetje nieuwsgierig.
Jullie raden het al hij stond al netjes op de aflever cq uitrij plek te shinen. Hij stond netjes op slot
Heb hem alvast weer effe bewonderd, nog 2 nachtjes slapen :)
Captur 2 EDC 1.3 intens, blue iron noir etoile, easy driving pack, Pack easy link navigatie met 9,3 “ scherm, parkeer sensoren voor en achter met achteruitrij camera, Pasadena 18" lichtmetalen velgen met vredestein Quatrac 5 all weather banden, luxe kentekenplaten

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Brummel
lid
lid
Posts in topic: 80
Berichten: 167
Lid geworden op: 22 jan 2020 13:33
Actief als: particulier
Locatie: Groningen

Re: nieuwe captur 2020

Bericht door Brummel »

@Grad,

Alvast heel veel plezier gewenst met de nieuwe Captur :dance:
2023 Renault Captur TCe 160 EDC, Iconic, Rouge Flamme/Noir Etoilé

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
edan2124
Lid
Lid
Posts in topic: 18
Berichten: 47
Lid geworden op: 07 aug 2017 21:56
Actief als: particulier

Re: nieuwe captur 2020

Bericht door edan2124 »

Hallo,

Ook bij ons was dat het geval had hem op 14 dec 2019 met Rear Cross Traffic Alert nu zonder maar met voorruitverwarming besteld als het goed is komt hij de 27 mei van de band af dankzij onze dealer.en nu maar duimen :clap: :clap:
Captur 2 INITIALE PARIS Two-tone Bleu Iron / Noir Etoilé Bekleding rundleder 'Initiale Paris Noir, voorruitverwarming ,10,25 TFT scherm, Highway and Traffic jam companion ,Dakrails, Draadloze oplader voor smartphone,Semi- elektrisch wegklapbare trekhaak 13-p,Sportpedaalset

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

EjT64
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 11
Berichten: 102
Lid geworden op: 27 dec 2013 00:30
Actief als: particulier
Locatie: Midden NL

Re: nieuwe captur 2020

Bericht door EjT64 »

WJvH schreef: 18 mei 2020 13:04
EjT64 schreef: 18 mei 2020 10:39 En, de auto besteld?
Nog niet, er moesten wat zaken berekend worden. Maar ik denk wel dat ik hem ga bestellen.
Succes! Ben benieuwd welke je dan bestelt.
Captur II - TCe 155 EDC Initiale Paris - Noir Amethyste/Gris Highland
besteld 21-12-19 / geleverd 17-07-20
Renault Captur TCe 120 EDC Dynamique
besteld 08-01-14 / geproduceerd 30-01-14 / in NL 22-02-14 / bij de dealer 27-02-14 / aflevering 07-03-14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

EjT64
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 11
Berichten: 102
Lid geworden op: 27 dec 2013 00:30
Actief als: particulier
Locatie: Midden NL

Re: nieuwe captur 2020

Bericht door EjT64 »

edan2124 schreef: 19 mei 2020 14:11 Hallo,

Ook bij ons was dat het geval had hem op 14 dec 2019 met Rear Cross Traffic Alert nu zonder maar met voorruitverwarming besteld als het goed is komt hij de 27 mei van de band af dankzij onze dealer.en nu maar duimen :clap: :clap:
Wij hebben hem een week later besteld, ook een IP, waarschijnlijk week 2e week juni in productie.
Captur II - TCe 155 EDC Initiale Paris - Noir Amethyste/Gris Highland
besteld 21-12-19 / geleverd 17-07-20
Renault Captur TCe 120 EDC Dynamique
besteld 08-01-14 / geproduceerd 30-01-14 / in NL 22-02-14 / bij de dealer 27-02-14 / aflevering 07-03-14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ragozzz
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 3
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 jul 2016 21:05
Actief als: particulier

Re: nieuwe captur 2020

Bericht door Ragozzz »

Wij hebben 2 weken geleden een nieuwe Renault Captur bestelt. Na meerdere weken nadenken toch besloten voor een nieuwe auto die nog gemaakt moet worden. Waarom geen voorraad? We hadden al een kleuren combinatie in gedachte met wat opties bij de Edition One. En die was er niet te vinden in Nederland.

Het is geworden een EDC 130 Paris Initiale.
(met dank aan de dealer, we kwamen er opeens achter dat een Paris Initiale prijstechnisch beter was dan een Edition One met meerdere opties)
Verder met de kleuren Blue Iron en Gris Highland, als extra optie draadloos opladen van de de telefoon.

We hebben nu een Captur Dynamique uit 2016 Flamme Rouge met zwart dak. 90 pk en handgeschakeld

Nu geduld hebben, wij hebben geen haast in ieder geval! Wel een mooi vooruitzicht alvast voor het najaar!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
edan2124
Lid
Lid
Posts in topic: 18
Berichten: 47
Lid geworden op: 07 aug 2017 21:56
Actief als: particulier

Re: nieuwe captur 2020

Bericht door edan2124 »

Hallo EjT64,

wij hebben Initiale Paris 130 pk bestel in de kleur Two-tone Bleu Iron / Noir Etoilé RQH+GNE, Bekleding rundleder 'Initiale Paris Noir, voorruitverwarming ,10,25 TFT scherm, Highway and Traffic jam companion ,Dakrails, Draadloze oplader voor smartphone,aluminium Sportpedaals en een Semi-elektrisch wegklapbare trekhaak - 13 polig helaas dus niet de Rear Cross Trraffic Alert.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Captur 2 INITIALE PARIS Two-tone Bleu Iron / Noir Etoilé Bekleding rundleder 'Initiale Paris Noir, voorruitverwarming ,10,25 TFT scherm, Highway and Traffic jam companion ,Dakrails, Draadloze oplader voor smartphone,Semi- elektrisch wegklapbare trekhaak 13-p,Sportpedaalset

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



WJvH
Lid
Lid
Posts in topic: 8
Berichten: 30
Lid geworden op: 01 jun 2017 15:20
Actief als: particulier

Re: nieuwe captur 2020

Bericht door WJvH »

Vandaag een Nieuwe Renault Captur Initiale Paris in de kleur Noir Etoilé GNE besteld. Verder daarbij als opties het elektrisch bedienbaar glazen schuif- en kanteldak, elektrisch verwarmde voorruit, Highway and Traffic Jam Companion, het cluster met 10,25" TFT kleurenscherm, draadloze oplader voor de smartphone en een vaste trekhaak 13 polig. Verwachte levertijd nu is 3 a 4 maanden. Ik ga het wel zien. Wat in het vat zit, verzuurd niet :D .

Maar wat een verschil kan er zitten tussen 2 merkdealers qua inruilprijs van mijn huidige auto en de korting die ik op de nieuwe Captur krijg.
Dat scheelde bijna 6000 euro :!: . Zo'n verschil heb ik nog niet eerder meegemaakt.
10-2017 Captur dCi 110, Edition One, Two Tone Gris Cassiopée / Noir Etoilé.
09-2020 Captur TCe 130, Initiale Paris, Noir Etoilé GNE

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Brummel
lid
lid
Posts in topic: 80
Berichten: 167
Lid geworden op: 22 jan 2020 13:33
Actief als: particulier
Locatie: Groningen

Re: nieuwe captur 2020

Bericht door Brummel »

@WJvH,

Gefeliciteerd, mooie uitvoering :D

Dat is wel veel verschil bijna 6000 euro :shock:
Als ik vragen mag, wat voor een kortingen geven dealers op dit moment op een nieuwe Captur?

Wij gaan aankomende vrijdag nog een lange proefrit maken in een Edition One TCe 155 EDC.
2023 Renault Captur TCe 160 EDC, Iconic, Rouge Flamme/Noir Etoilé

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



WJvH
Lid
Lid
Posts in topic: 8
Berichten: 30
Lid geworden op: 01 jun 2017 15:20
Actief als: particulier

Re: nieuwe captur 2020

Bericht door WJvH »

@Brummel,

Dank je!

Bij de dealer waar ik de auto uiteindelijk gekocht heb, kreeg ik 2700 euro korting.
Bij de andere dealer zou ik 1800 euro korting krijgen als de auto uiterlijk 30 juni te naam gesteld zou worden.
Daarna zou ik nog maar 800 euro korting krijgen.

Veel rij plezier a.s. vrijdag.
10-2017 Captur dCi 110, Edition One, Two Tone Gris Cassiopée / Noir Etoilé.
09-2020 Captur TCe 130, Initiale Paris, Noir Etoilé GNE

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Brummel
lid
lid
Posts in topic: 80
Berichten: 167
Lid geworden op: 22 jan 2020 13:33
Actief als: particulier
Locatie: Groningen

Re: nieuwe captur 2020

Bericht door Brummel »

Dankjewel en bedankt voor de toelichting :)
2023 Renault Captur TCe 160 EDC, Iconic, Rouge Flamme/Noir Etoilé

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

EjT64
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 11
Berichten: 102
Lid geworden op: 27 dec 2013 00:30
Actief als: particulier
Locatie: Midden NL

Re: nieuwe captur 2020

Bericht door EjT64 »

edan2124 schreef: 20 mei 2020 10:34 Hallo EjT64,

wij hebben Initiale Paris 130 pk bestel in de kleur Two-tone Bleu Iron / Noir Etoilé RQH+GNE, Bekleding rundleder 'Initiale Paris Noir, voorruitverwarming ,10,25 TFT scherm, Highway and Traffic jam companion ,Dakrails, Draadloze oplader voor smartphone,aluminium Sportpedaals en een Semi-elektrisch wegklapbare trekhaak - 13 polig helaas dus niet de Rear Cross Trraffic Alert.
Mooie keus! Die blauwe kleur stond ook hoog op mijn lijstje. Uiteindelijk toch de paars/zwarte gekozen, maar als ik zo'n blauwe in een blad of op internet zie langskomen (want op de weg nog niet gezien) dan vraag ik me wel eens af of ik de goede keus heb gemaakt. Dat blauw is prettig opvallend, de paars/zwarte wat ingetogener.
Jammer idd van dat RCTA, maar of je dat echt gaat missen betwijfel ik.
Captur II - TCe 155 EDC Initiale Paris - Noir Amethyste/Gris Highland
besteld 21-12-19 / geleverd 17-07-20
Renault Captur TCe 120 EDC Dynamique
besteld 08-01-14 / geproduceerd 30-01-14 / in NL 22-02-14 / bij de dealer 27-02-14 / aflevering 07-03-14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

EjT64
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 11
Berichten: 102
Lid geworden op: 27 dec 2013 00:30
Actief als: particulier
Locatie: Midden NL

Re: nieuwe captur 2020

Bericht door EjT64 »

WJvH schreef: 20 mei 2020 10:52 Vandaag een Nieuwe Renault Captur Initiale Paris in de kleur Noir Etoilé GNE besteld.
Gefeliciteerd met je aankoop!
Captur II - TCe 155 EDC Initiale Paris - Noir Amethyste/Gris Highland
besteld 21-12-19 / geleverd 17-07-20
Renault Captur TCe 120 EDC Dynamique
besteld 08-01-14 / geproduceerd 30-01-14 / in NL 22-02-14 / bij de dealer 27-02-14 / aflevering 07-03-14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht