Stuurslot lossen zonder sleutel Megane RS

Versnellingsbakken, assen, koppelingen, stuurinrichting, remmen, wielophanging, etcetera
Forumregels
-Vermeld het type/model(!!) Renault in de posting
-Vul svp de gevraagde gegevens aan
Plaats reactie

Topic author
jvc87
1-hit-wonder
1-hit-wonder
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jun 2020 09:41
Actief als: particulier

Stuurslot lossen zonder sleutel Megane RS

Bericht door jvc87 »

Ik weet niet of deze vraag juist staat, indien niet mag je deze gerust verplaatsen.
2 jaar geleden is mijn Renault Megane RS van 2013 gestolen en vorige week kreeg ik plots telefoon van de politie dat hij teruggevonden is in Frankrijk.
Hij staat daar bij een garagist en er is geen sleutel bij.
Ik zou er graag om gaan met een aanhangwagen maar aangezien er geen sleutel bij zit weet ik niet of we het stuurslot los kunnen krijgen.
Ik heb de 2 originele sleutelkaarten liggen maar deze zullen waarschijnlijk niet meer geprogrammeerd zijn.
Weet iemand of het stuurslot normaal lost bij insteken van de sleutelkaart? En zou deze ook lossen indien sleutelkaart niet herkend wordt door de wagen?
Is er een andere manier om het stuurslot te lossen?

Bedankt alvast! Zou mij veel helpen :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Kata
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 519
Lid geworden op: 30 apr 2013 19:39
Actief als: particulier

Re: Stuurslot lossen zonder sleutel Megane RS

Bericht door Kata »

jvc87 schreef: 30 jun 2020 09:47 Ik weet niet of deze vraag juist staat, indien niet mag je deze gerust verplaatsen.
2 jaar geleden is mijn Renault Megane RS van 2013 gestolen en vorige week kreeg ik plots telefoon van de politie dat hij teruggevonden is in Frankrijk.
Hij staat daar bij een garagist en er is geen sleutel bij.
Ik zou er graag om gaan met een aanhangwagen maar aangezien er geen sleutel bij zit weet ik niet of we het stuurslot los kunnen krijgen.
Ik heb de 2 originele sleutelkaarten liggen maar deze zullen waarschijnlijk niet meer geprogrammeerd zijn.
Weet iemand of het stuurslot normaal lost bij insteken van de sleutelkaart? En zou deze ook lossen indien sleutelkaart niet herkend wordt door de wagen?
Is er een andere manier om het stuurslot te lossen?

Bedankt alvast! Zou mij veel helpen :)
Je zou kunnen navragen of er iemand met de nodige soft-/hardware waarmee je eea in de wagen kan instellen bereid is om je dit uit te lenen.

Vraag is of er nog een goed geladen accu in de wagen zit want dat zal je ivm (her)programmeren wel nodig hebben. En anders zal het behelpen worden met een krik en dergelijke om je wagen op de aanhanger te maneuvreren.

Alvast succes met de terughaalactie en hopelijk is je wagen niet té erg beschadigd.
A310 V6 2.7L.
Renault trafic 2.1L. D
Grand Scenic Type II 1.5 dCi
Grand Scenic Type II 1.5 dCi
Grand Scenic Type III 1.6 dCi
Grand Scenic Type IV dCi 150 EDC

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht