Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Mijn naam is Lucas en ben sinds vorige week de trotse eigenaar van een Twingo 1.2 16 klepper uit 2001 met schuifdak, airco en een set extra speakers in de deuren af fabriek. Heb daarnaast nog een Volvo T5R uit 1995.
Ben afgelopen week met de twingo met een maat naar Berlijn gereden en het wagentje heeft het redelijk goed gehouden. Er zit echter een storing in de TPS (code P0220 en P0225) waardoor hij regelmatig in de noodloop schiet. Na een korte inspectie onder de motorkap heb ik besloten dat ik een werkplaatshandboek moet bemachtigen om het mezelf niet moeilijker te maken dan nodig.
Weet iemand (naast haynes) meer (of betere?) uitgevers van werkplaatshandboeken voor de twingo.
Misschien heeft iemand een digitale versie of kan me een linkje sturen waar ik hem van het Inet kan plukken?
Had graag een foto'tje van mijn voitures geplaatst maar het forum laat hosten van Imgur niet toe
Dag Lucas,
Jij iets gehoord op je vraag of zelf gevonden?
Ik net eigenaar geworden van een gifgroene Twingo 2, 1.2 16v uit 2004 met panorama dak.
Autootje geeft een motormanagement storing en nog wat kleinigheidje.
Kan verrassend weinig vinden op het net.
Jammer dat er geen reactie komt Lucas. Ik zoek ook een werkplaatshandboek voor mijn twingo uit 2006 type cs06. I dat ergens digitaal te vinden of kan iemand mij (ons) aanraden welk handboek het beste is om te kopen?
Een Twingo club (niet op Facebook) oprichten, rechten op het handboek kopen, betalende leden inzage verlenen.
Zo werkte het bij de Cento club waar ik betalend lid van was (nog ben, maar de Fiat Cinquecento heb ik niet meer). Het handboek en nog wat extra's tegenover onbetaald lidmaatschap kon je inzien tegen betaling a 25,00 euro per jaar.
Nu is hier ook van alles te vinden en er is veel kennis aanwezig, maar met een aparte club zou je al die kennis overzichtelijk kunnen concentreren op een aparte plek.
Ik pleit voor! Maar wie wil een Twingo club oprichten?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo allemaal. Ik heb een tot camper omgebouwde Master 1 (de 2.5D versie, model RJ26) uit 1992. Nu heb ik flink wat speling op de versnellingspook en wil de schakel(stang) rubbers vervangen. Kan deze echter nergens vinden. Iemand toevallig...
na jaren de Laguna te hebben gehad nu de overstap gemaakt naar de Talisman.
nu vroeg ik mij af iemand weet waar ik een werkplaatshandboek kan vinden of aan kan schaffen.
ik ben benieuwd naar jullie reactie.