iemand dezelfde ervaring


Topic author
wilierke
3-posting-rookie
3-posting-rookie
Posts in topic: 1
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 jan 2018 15:19
Actief als: particulier

iemand dezelfde ervaring

Bericht door wilierke »

Hoi,

ben in het bezit van een renflut talisman grandtour initiale paris edc benzine van 2018 :

ervaringen tot nu toe....:

1e dag na aankoop terug naar de garage waar hij een maand heeft gestaan met problemen met gasklep. Wat een slechte start!!!
Herstelling heeft aangesleept tot ik mijn beklag ging maken over de lange duur en na wat dreigen kon het plots sneller opgelost raken..
Vorige maand gerammel vooraan en de reactiestangen zijn aan beide kanten vervangen onder garantie... zeer tevreden van mijn dealer..

Na meer dan 2 jaar ervaring talisman: ik vind het mooie wagen voor zijn prijs en ben er wel tevreden over.

Minpunten : schokkerig vertrekken met de automaat en infotainment is te omslachtig is mijn persoonlijke mening.

Wat mij de laatste 2 maand is overkomen : bij een rood licht stoppen en terug vertrekken bij groen en de auto slaat af en ik moet terug herstarten wat direct lukte.......dan vorige week: gestopt aan de slagboom aan een ziekenhuis en de auto valt stil...start/stop en dan wil ik terug vertrekken de wagen slaat niet aan en het heeft een minuut geduurd ik hem terug aan de praat kreeg....

Nog iemand dergelijke ervaring gehad????

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht