V Ph2 Update beschibaar 283C39022R easylink

Forumregels
27.3.24 :
Het Espace gedeelte van het forum ondergaat op dit moment een voorjaarsschoonmaak en een kleine metamorfose.

Svp help ons door uw nieuwe vraag in de juiste rubriek te stellen.
---
Elektronica
Radio, elektrische ruiten & stoelverstelling, centrale vergrendeling, etc.

Motorisch
Alles wat met de motor van de Espace te maken heeft.

Onderstel
Aandrijving, wielophanging, (lucht-)vering, schokdempers, stuurinrichting, remmen, versnellingsbakken

Carrosserie en interieur
Krakende stoelen, slecht sluitende deuren, lekkend schuifdak, scheve bumper, dat soort dingen
Plaats reactie

Topic author
Cstef
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 55
Lid geworden op: 05 feb 2019 18:55
Actief als: particulier

V Ph2 Update beschibaar 283C39022R easylink

Bericht door Cstef »

Beste mede Espace V PH 2 rijders, eindelijk is de software update beschikbaar sinds vandaag voor de easylink 283C39022R
Het duurt ongeveer 23min om te downloaden en een 40 tal minuten om de installatie te voltooien ! tijdens de download en eerste voorbereidende installatie best u motor laten draaien , op een gegeven moment komt er op de radio staan wacht op voertuigvoorw. dan motor stil leggen , dan komt er direct een vraag of je de update wil installeren , ja klikken dan duurt het nog 20 to 30 min en krijg je een voorruitgang scherm die zegt dat het 5min duurt dit gaat dan even weg en komt na 3 min terug , dan zwart scherm voor zeker 3 tal min. dan gaat de multisense verlichting uit en reboot de radio zich . Mijn radio starte op in de Franse taal. Deze moet je dan terug op Nederlands zetten.De Mysense instellingen moet je ook terug instellen naar u behoefte .
1A29BD4F-7A72-4E9F-8534-F27B21ABE549_1_105_c.jpeg
F8F51248-8EC8-46FD-B4F9-4D36F9D92519_1_105_c.jpeg
De totale installatie duur was iets meer dan 1 uur , dus wel even rekening mee houden.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Florisdb
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 27
Lid geworden op: 09 feb 2021 11:10
Actief als: particulier

Re: V Ph2 Update beschibaar 283C39022R easylink

Bericht door Florisdb »

Mooi bericht. Die van mij staat nu te laden. Ben benieuwd wat de aanpassingen zijn. De opmerking “correctie van fouten, betere prestaties” zegt mij niet zo veel :)

Iemand een idee hoe daar achter te komen?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
Cstef
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 55
Lid geworden op: 05 feb 2019 18:55
Actief als: particulier

Re: V Ph2 Update beschibaar 283C39022R easylink

Bericht door Cstef »

I heb vandaag gemerkt dat als je stopt om iemand te laten instappen plots de mysense led verlichting naar 0% wordt gezet als de deur open gaat !
kan toch niet de bedoeling zijn ? Dit probleem was er vroeger ook maar onder andere omstandigheden. meetal door te lage accu spanning.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: V Ph2 Update beschibaar 283C39022R easylink

Bericht door Domi1963 »

Daar heb ik nog niet op gelet! Ik zal morgen eens kijken. Voor de rest alles ok met mijn Espace. Wat een comfortabele auto! En met de 4 control heel handig te besturen. Bij mij staat de update 283C39022R er sinds vandaag ook op. Ik heb daar van geen melding gekregen en gisteren nog gezocht naar eventuele updates, maar niets gevonden. En deze namiddag kreeg ik een melding dat mijn systeem software is bijgewerkt...
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



-WilliamB-
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 1
Berichten: 9
Lid geworden op: 29 apr 2021 00:46
Actief als: particulier

Re: V Ph2 Update beschibaar 283C39022R easylink

Bericht door -WilliamB- »

Sinds 2 weken rijd ik een nieuwe Talisman (Phase 2) Sedan Business Initiale Paris op benzine.
Schitterende auto, rijdt heerlijk, ben er heel blij mee.

Echter viel mij direct al op, dat er bugs in de software zitten.
Na wat zoeken op internet, ben ik op dit forum terecht gekomen.
Vanuit de fabriek is bij mij EasyLink-versie 283C39022R geïnstalleerd.
Ik ondervind dezelfde problemen met de software zoals beschreven hier op het forum.

Wat echt vervelend is, is dat bij het selecteren van een ander gebruikersprofiel,
de instelling van de electrische bestuurdersstoel niet correct onthouden.
Met mijn lengte en zwakke rug betekent dit iedere keer als m'n vriendin in de Talisman heeft gereden,
pijn in m'n rug totdat ik de juiste stoel-instelling weer gevonden heb. Zijn er meer mensen die tegen deze software-bug aan lopen?

Tevens wordt bij mij de Bass-instelling van de Bose-systeem niet onthouden.
Ondanks dat de schuifregelaars visueel hetzelfde staan, klinkt het geluid bij een volgende keer instappen in de auto,
weer als de default-instelling. Ik hoor de lagere Bass-instelling pas weer, als ik de schuifregelaar een positie verplaats.

Op internet lees ik dat Renault (deels) op de hoogte is van de software-bugs in deze EasyLink-versie.
Weet iemand misschien wanneer Renault met een software-update komt, waarin deze problemen verholpen zouden moeten zijn?

Groet, William.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht