Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Omdat het instructieboekje mij niet aangeeft welke zekering nu waar in zit, ben ik dus op zoek naar het schema voor een Megane diesel uit 2014.
Hier een foto van de zekeringkast;
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Beste Vrienden
Heeft er iemand van de Renault Megane CC rijders een elektrisch schema van de airbags .Meer bepaald een schema van hoe de Kleuren zijn aangesloten voor de stekker onder de passagier stoel.
Hallo Allen,
Ik rijd in een laguna 2 2.0 HB uit 2006.
Ik heb last van lekspanning. binnen 3/4 dagen wordt mijn accu leeg getrokken.
Nu heb ik geprobeerd om te achterhalen waar die lekspanning vandaan komt, door een voor een de zekeringen links naast...
Ik heb een Megane 1.5 78kw Diesel versie KZ0B06 motorcode K9K G8 met 300K km :D
Onlangs heb ik een nieuwe koppeling in de garage laten plaatsen (de eerste) maar de auto kwam terug met volgende meldingen controleer inspuitsysteem en controleer...
Heb Espace 2.0 DCI, 145.000km, Initiale uit 2014. De electrische fan in motorcompartiment draait in de winter bij 0 graden en zojuist de motor gestart. Dus geen sprake van hoge of verhoogde koelwater temperatuur. Al paar maal naar gekeken door van...
Mijn ouweheer heeft een Scenic XMOD uit 2014 waarbij de lichtopbrengst minder lijkt te worden.
Hij heeft zelf de buitenkant van de unit al gepolijst, vanuit de buitenkant ziet de unit er nu best netjes en schoon uit.
Het lijkt...
IMG_5470.jpeg IMG_5469.jpeg IMG_5468.jpeg IMG_5468.jpeg Beste wensen voor iedereen op dit forum
RENAULT, CLIO 0.9 TCE DYNAMIQUE uit 2014
Welke emm en kan ik hier met ddt4all aanpassingen doen
Heb software 5.50 gebruikt met 2 verschillende obd2...
Beste forumleden,
Zou er iemand me kunnen helpen met een schema van de ECU van de brandstofcomputer, je zou er me flink mee helpen?
Motor draait niet, maar wil de bedrading/componenten testen van de ECU.
Alvast bedankt bij voorbaat, Philiep