Capture 2021 EasyLink Navigatie Route plannen


Topic author
NLEZE0
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 apr 2021 14:39
Actief als: particulier

Capture 2021 EasyLink Navigatie Route plannen

Bericht door NLEZE0 »

Het is mogelijk om een route van te voren te definieren in het systeem. Ik vind het vrij moeizaam mede omdat je niet zoals bij b.v. andere navigatiesystemen een route bestand (b.v. .gpx) kan uploaden (dat werd mij althans door de dealer verteld). Alles moet met de hand worden ingevoerd.
In een poging de ANWB bollenstreekroute in te voeren kreeg ik na het invoeren van tussenstop 12 een melding dat het maximaal aantal tussenstops was bereikt! Ik neem dus aan dat het maximum aantal tussenstops 12 is, of doe ik iets verkeerd? Het valt mij ook op dat bij het invullen van de tussenstops, de route 'verkeerd om' word opgezet. Weet iemand waarom dit is? Weet iemand misschien ook een duidelijke beschrijving van hoe je het beste een route kan in-programmeren in het systeem? Zowel de on-line als .pdf versie van de handleidingen schieten hier in engiszins te kort.

Bij voorbaat dank voor de tips en suggesties.

PS: Ik begrijp dat je dit ook in Google Maps kunt doen en dan via de Apple Link kunt weergeven op het Easylink systeem maar ik zou het graag gewoon in mijn nieuwe navigatie doen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht