Renault Grand Scenic 3 binnenverlichting led problemen,zekering slaat door!

Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-Vermeld het type/model(!!) Renault in de posting
-Vul svp de gevraagde gegevens aan

Topic author
Benno123
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 1
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 aug 2021 09:47
Actief als: particulier

Renault Grand Scenic 3 binnenverlichting led problemen,zekering slaat door!

Bericht door Benno123 »

Goedendag,
Ik ben nieuw op de forum en stel me even voor.
Ik ben Benno en sinds een aantal maanden een trotse bezitter van een Renault Grand Scenic 1.4 TCE Bose uitvoering bj 2012 (Scenic 3)
Ik wil net als zoveel mijn auto wat opvrolijken dus ben een aantal dingetjes aan het vervangen.
Ik heb een setje blauwe ledverlichting gekocht via Alixprs en heb deze geplaatst in mijn binnenverlichting voor,de deuren onder,in de kofferbak en wanneer ik de laatse 3 in de midden binnenverlichting van de auto wilt zetten brand deze door waardoor een brandgeur van de binnenverlichting komt en de zekering elke keer doorbrand.
Ik heb een bericht gestuurd naar de verkoper en die geef aan dat er geen led lampjes voor de portieren onder bij zit maar ik heb de overige 4 led lampjes die bedoelt waren voor de laatste 3 achter banken bij een 7 persoons uitvoering die ik niet heb en 1 led over van de achterkofferbak die ik heb gebruikt voor de portieren onder.

Wat gaat er mis elke keer als ik de laatste led lampje in de midden consule stopt en de zekering slaat door,
Ik heb zeker al 5 zekeringen verbrand tot nu toe :cry2: .
Er zit standaard een zekering van 10 A in maar heb nu een 20 A ingezet en tevens hetzelfde probleem.

Tevens zit ik met het probleem om het lampje van de dashboardkastje te vervangen met led maar die kom maar niet eruit,moet ik de hele handschoenenkastje eruit halen om bij dit lampje te komen?

Dit is de kit wat ik heb besteld en die in elk netjes in een apart zakje zaten.

]Front dome/map light(3 pieces) 3*T10
Rear dome/map light (3 pieces ) 3*T10
Vanity mirror light (2 pieces) 2*T10
Glove box light (1 piece) 1*36MM
Trunk light(2piece) 2*T10

O ja en de midden consule; Hoe zit die vast? Ik krijg hem niet eruit om achter te kijken of er iets niet goed zit wanneer ik de laatste led lampje of 1 na laatste lampje erin steek en door verbrand.

Het rare is dat wanneer de zekering verbrand alle verlichting inc. de kofferbak het niet meer doen behalve de bestuurderskant het portier onder die het alleen doet.
In de dashboard geeft de melding :Controleer auto.verlichting (verlichting van de koplampen en achterlichten en kentekenverlichting die doen het gewoon) dus ik neem aan dat deze melding komt omdat de binnenverlichting het niet doet

Ik zou het graag op prijs stellen of iemand mij bij deze kan helpen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht