Spotify afspeellijst wordt niet getoond in R-link2 systeem.

De nieuwe R-Link 2 komt met wat andere specificaties, vandaar een eigen topic

Topic author
BrT
2-hit-miracle
2-hit-miracle
Posts in topic: 1
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 okt 2020 09:44
Actief als: particulier

Spotify afspeellijst wordt niet getoond in R-link2 systeem.

Bericht door BrT »

Beste lezer,

Hopelijk kunnen jullie me helpen met het verlossende antwoord.

Zelf heb ik een Renault talisman estate met een r-link 2 systeem (gen 1). Zover ik op internet kan vinden kan ik dit niet updaten naar 2 of gen 3 om Apple CarPlay mogelijk te maken ‘mocht dit wel kunnen dan hoor ik het alsnog graag‘.

Nu heb ik het bovenstaande met enigszins wat moeite kids kunnen laten, maar wil ik kijken of ik het volgende wel gefixt krijg.

Ik heb een spotify abonnement en ik stoor me aan het feit dat ik alles via mijn telefoon moet bedienen, bijvoorbeeld het scrollen door mijn muziek aan het afspelen daarvan. Ik kan niet via mijn r link 2 scrollen door afspeellijsten etc. Als ik in de afspeellijst kijk wat op dat moment wordt afgehandeld dan zie ik enkel het nummer wat wordt afgespeeld en niet de rest wat in de lijst staat.

Nu heb ik een proef abonnement bij Apple Music en merk ik dat het daarbij wel mogelijk is om te bladeren door mijn muziek.

Nu zou je kunnen zeggen, stap over van Spotify naar Apple musici maar dan zit ik thuis met wat stream problemen en ik wat concessies zou moeten doen die ik niet wil.

Hebben jullie enig idee hoe ik de afspeellijsten, albums en of nummers zichtbaar kan krijgen op mijn r link 2 systeem die ik gedownload heb op mijn telefoon?

Wil jullie alvast danken voor jullie hulp!

Mvg,

Bram

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht