My Renault app Onderwerp is opgelost

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Surfroy01
Lid
Lid
Posts in topic: 4
Berichten: 71
Lid geworden op: 12 dec 2012 13:37
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door Surfroy01 »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Hoe lang heb je de auto in bezit? Het lijkt alsof je auto niet aangemeld is.
Daily driver: Megane e-tech Techno 60kW
Trackday speeltjes: BMW e46 328, Ducati 996SPS
Verleden: Golf 7 GTI, 3xPassat, Mercedes CLA AMG, DS5, Volvo XC70, BMW X5, Volvo V40, Alfa 33, 146, 156, Twingo en paar slopels.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



IJzebrand
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 4
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 nov 2022 20:43
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door IJzebrand »

Ik heb de auto sinds 25.10. App deed het tot nu toe redelijk. Niet alle functionaliteit (autoherkenning met claxon of verlichting)
Maar nu krijg ik steeds de melding:er zijn technische problemen. Probeer later nog eens te verbinden. Ook klantenservice weet geen oplossing. Naar hun zeggen zou de app het moeten doen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Surfroy01
Lid
Lid
Posts in topic: 4
Berichten: 71
Lid geworden op: 12 dec 2012 13:37
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door Surfroy01 »

Vreemd inderdaad, ik krijg overigens in de auto ook melding van dat er een fout is met de renault app, maar hij doet het wel gewoon.
Daily driver: Megane e-tech Techno 60kW
Trackday speeltjes: BMW e46 328, Ducati 996SPS
Verleden: Golf 7 GTI, 3xPassat, Mercedes CLA AMG, DS5, Volvo XC70, BMW X5, Volvo V40, Alfa 33, 146, 156, Twingo en paar slopels.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



IJzebrand
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 4
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 nov 2022 20:43
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door IJzebrand »

Contact met mijn dealer gehad. Er zijn bij meer gebruikers problemen. Iets met satellietverbinding. Was ook in het voorjaar aan de orde. Ik wacht nu weekend af. Hoop dat Sinterklaas het oplost….

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



IJzebrand
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 4
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 nov 2022 20:43
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door IJzebrand »

Het is inmiddels een grote frustratie met de My Renault app. Probeer van alles, contact met Renault NL en de dealer, wordt van kastje naar de muur gestuurd. Maar weer even zelf geprobeerd met reset R link naar fabrieksinstellingen, de App voor de zoveelste keer opnieuw geïnstalleerd op de iPhone XR en de IPad Pro, maar nog steeds de melding: Er zijn technische problemen…..
Iemand nog een tip?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Cyberx
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 2
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 dec 2022 19:18
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door Cyberx »

Hi, app werkte altijd prima, maar nu krijg ik opeens de melding, " de applicatie werkt niet in jouw land". Ik woon in NL. Denk dat ik hem moet verwijderen en opnieuw instellen denk ik?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Denny35
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 2
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 jun 2022 06:45
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door Denny35 »

Vorige week is het de dealer gelukt om het voorverwarmen van de Captur voor elkaar te krijgen en als ik in de auto programmeer gaat het prima. Echter kon ik de airco en het schema voor de airco niet op afstand via de app activeren. Ik heb de auto uit de app verwijderd, de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Auto weer toegevoegd, gesynchroniseerd en code van de easylink in de app ingevoerd. De auto deelt gegevens (twee pijltjes boven het autootje rechtsboven), echter niets zichtbaar in de app. Push berichten voor starten en stoppen laden komen wel door. De halve circel die het % van de accu aangaf is weg, km standen zijn niet zichtbaar, menu om uitgesteld laden (of laadschema) en verwarmingschema aan te passen zijn verdwenen. Na het synchroniseren van de auto kreeg ik onderstaande melding, maar meerdere ritten (waaronder ritten van 190 km) gereden en nog steeds werkt het niet. Renault is erg stil... Weet iemand de oplossing?
1.png
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Cyberx
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 2
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 dec 2022 19:18
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door Cyberx »

Heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Alles Ok nu

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Denny35
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 2
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 jun 2022 06:45
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door Denny35 »

Hier niet:

Toegevoegd in 42 minuten 33 secondes:
Na installeren van IOS 16.2 (vandaag beschikbaar) werkt het weer. Renault heeft kennelijk de app voor 16.2 te snel in de store laten zetten.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



ffonz
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 83
Lid geworden op: 13 dec 2018 16:48
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door ffonz »

Zijn er meer mensen met problemen met de app? Wsl heb ik zo'n 2 weken geleden een update gehad en moest ik opnieuw de voorwaarden accepteren. Als ik dat doe, krijg ik een foutmelding dat ik het later nog eens moet proberen. Ik had verwacht dat Renault dit wel snel zou oplossen, maar ik had beter moeten weten. Vandaag wilde ik toch echt de SoC in de gaten houden tijdens het laden. Ik eerst de cache gewist. Toen dat niet hielp, de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Opnieuw ingelogd en nu moet ik opnieuw verbinding maken met de auto (stap 2 van 2). Nu staat er in de app dat ik moet inloggen op de myrenault account in de auto. Ik kan nergens vinden hoe ik in of uitlog.

Heeft iemand een idee?

Moraal van dit verhaal: hoe meer techniek hoe meer storingen.
Renault Zoe Q90, bouwjaar 10-2017
Renault Megane E-Tech EV60 Techno, bouwjaar 06-2022

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



ffonz
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 83
Lid geworden op: 13 dec 2018 16:48
Actief als: particulier

Re: My Renault app

Bericht door ffonz »

Gebeld met Renault. Na het terug zetten naar de fabrieksinstellingen werkt het weer.
Renault Zoe Q90, bouwjaar 10-2017
Renault Megane E-Tech EV60 Techno, bouwjaar 06-2022

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in