Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Al enige tijd werkt het dode-hoek indicatie lampje in de linker spiegel niet. De rechter spiegel werkt prima. De parkeersensoren werken allemaal. Wil geen godsvermogen aan manuren kwijt zijn bij de garage, dus weet iemand (of heeft iemand een werk-manuaal) hoe ik de kap van de spiegel er af kan halen (zonder te slopen ) om de kabel te controleren? Of heeft er iemand nog een andere suggestie?
Kan inderdaad de hardware zijn, ik weet niet of die sensor iets te maken heeft met je scherm in de auto, maar heb je om het uit te sluiten je infotainment gereset? Op de homeknop hangen tot die reboot?
Nu MG4 Electric Long Range Luxury, hiervoor: Zoe ZE 50 Life wit nov 2020 voorheen acculease, accu nu gekocht. Hiervoor: Zoe Intense Q210, Blanc Glacier, sept 2015.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo,
Ik heb de melding dode hoek assist reinig sensor . Deze verschijnt elke rit maar verdwijnt ook weer. Ik meerdere malen de sensoren schoon gemaakt, echter zonder het gewenste resultaat.
Is dit uit te lezen (clip/renolink)? Wat kan ik nog...
Dag ! Ik heb een Laguna 3 Coupe GT gekocht van 2009. Ik wist dat bij de bestuurderzijde niets werkt in de deur, de spiegels kan ik niet stellen, de ramen links rechts gaan niet open, het raam aan passagierzijde doet het wel goed als je het daar...
Ik heb een vraag. Een maand terug heb ik de beiden lampjes vervangen van de koplamp omdat de rechter lamp kapot was gegaan. Nu is het weer een lampje kapot aan de rechterzijde. Wat zou dit kunnen zijn?
Sinds gisteren zijn mijn partner en ik eigenaar van een eerste generatie Twingo (2003). Top auto!
Nou heeft het kleine Twingootje een aantal problemen, waaronder technische problemen. We hebben al een beetje sleutel ervaring, maar...
De achterlichtunit is vastgezet met twee moertjes M6 met geintegreerde sluitring.
Demonteren van de unit gaat makkelijker, nu ik deze moertjes door de volgende sterknoppen vervangen heb: