deurontgrendeling werkt traag/olieverversen waarschuwing


Topic author
broemies
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Berichten: 16
Lid geworden op: 27 jan 2016 17:05
Actief als: particulier

deurontgrendeling werkt traag/olieverversen waarschuwing

Bericht door broemies »

Hallo een ieder die dit leest. Ik heb 1 probleem over de deurontgrendeling en 1 vraag over 'waarschuwing zsm olie verversen'.
Het probleem met de deurontgrendeling (Renault Kangoo,1.6 ,16 klepper,benzine , bouwjaar 2012) bestaat daarin dat met de contactsleutel in de hand na plusminus 10 keer knop indrukken hij pas ontgrendelt. Meteen opnieuw vergrendelen en ontgrendelen een 10 keer zonder haperen. Is hij even 'afgekoelt' ? een uur ongeveer dan begint het ontgrendelen weer moeizaam. Voordat ik zelf ga zoeken naar de ontgrendel naald in de Kangooberg, weet iemand raad ?

Dan over de olieverversings waarschuwingsmelding in de display. Ongeveer 10.000km draait het blok op 100% volsynthetisch dus olieverversen is volgens mij alleen goed voor de olieboer.Er is intussen ook een 'brandende' afbeelding van een bahco sleutel in de display verschenen. Of er een relatie met het olieverversen bestaat weet ik niet bij gebrek aan onderhoudsboekje.Als deze bahco melding een volgende fase is van het niet olieverversen dan zou ik willen weten hoe ik die meldingen kan resetten danwel uitschakelen.
Alvast bedankt voor jullie advies.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht