Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
mijn R-Link 2 in mijn Renault Captur van 2019 geeft steeds aan "Geen kaart gevonden"
Ook ziet hij soms mij USB-stick niet.
Iemand enig idee wat er aan te doen?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik ben dus bezig mijn IV Phase 2 zo grondig mogelijk te reinigen, hiervoor heb ik de middenconsole met startknop, versnellingspook en control unit voor de Nav losgehaald. Hieronder vond ik (naast enorm veel troep en vuil) ook een loszittende...
Mijn SD kaartje Captur 2019 is defect sinds juli 2022 na het update van live services. Tijdens het update is het systeem helemaal uitgevallen, verbinding ook. Vervolgens is het in een verloop van enkele dagen iedere keer een stukje terug gekomen....
Ik probeer de map te updaten maar de usb stick triggert de auto niet om te gaan updaten. Het gaat om een Renault Megane Estate Bose uit 2017. Ik heb de volgende stappen ondernomen.
- De kaartupdate gekocht in de R-link store
- R link...
Onlangs heb ik een SD kaart online gekocht ,omdat de kaarten verouder waen (2017)
Alles volgens de regels gedaan . Rlink aanzetten en wachten tot ik sd kaart veilig verwijderen ..zag
Nieuw kaartje erin . Werkte super....!!!
Ineens geen...
Als ik onder mijn profiel in het donker rijd, gaat de kaart, zoals het hoort, naar de donkere modus. Kies ik het profiel van mijn vrouw blijft de kaart in de stralende dagmodus, groot wit schijnend verblindend vlak in de verder donkere auto 's...