3e injector faald

Alles wat met de motor van de Clio te maken heeft.
Plaats reactie

Topic author
Aydee
2-hit-miracle
2-hit-miracle
Posts in topic: 2
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 jan 2024 09:53
Actief als: particulier

3e injector faald

Bericht door Aydee »

beste Community,
Helaas is in mijn Renault Clio III 2005 gister spontaan een injector gefaald. Hierbij werkte hij nog maar op 3 cilinders i.p.v. 4. hierbij is ANWB gebeld en naar gekeken en zegt dat deze mogelijk verstopt is. Nadat er injector Vloeistof is toegevoegd werkte de 4e cilinder weer na 10 A 15 KM op 4000 Toeren+ te rijden. Ik heb deze auto als 1e auto gekocht in September maar mijn garage wilt niet hen verantwoording op garantie nemen [FB2 Cars ] . Wat kan ik nu het beste doen? En wat voor Injector kan ik het beste halen?

Mvg,
Aydee

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



scarface450
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 682
Lid geworden op: 09 apr 2017 12:42
Actief als: particulier

Re: 3e injector faald

Bericht door scarface450 »

Mijn enige ervaring met de injectoren van mijn GSIII 1.5 dci is dat er zodra 1 de geest geeft dat het met de andere ook ging gebeuren. Ik wou dat eerst niet geloven tot een maand later de volgende stuk ging.... Bij mij zijn toen alle 4 de injectoren vervangen uiteindelijk. Of zoiets onder garantie valt durf ik niet zeggen. Is er van je auto een duidelijke onderhoudshistorie? Betreft het hier een diesel of benzine?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
Aydee
2-hit-miracle
2-hit-miracle
Posts in topic: 2
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 jan 2024 09:53
Actief als: particulier

Re: 3e injector faald

Bericht door Aydee »

De auto had een grootte beurt + APK 1 maand voor aankoop waarin iets is gecontacteerd over de injectoren. Ik heb de 1.4 Benzine.
De verkoper zeid tegen mij dat doordat er iets was met de airco bij aankoop en hiervoor een korting heb gekregen hebben hun bepaald3 zonder het te benoemen in het contract of tijdens het gesprek dat ineens door deze korting mijn garantie ongeldig wordt gemaakt. Dit vindt ik aardige fraude...
Een enkele injector is 300 euro +/- En ik ga geen 1200 euro voor 4 nieuwe stoppen in een 2.6k auto. @scarface450

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

mechanic
Gouden Bahco
Posts in topic: 1
Berichten: 16030
Lid geworden op: 24 apr 2008 20:47
Actief als: particulier
Locatie: Someren

Re: 3e injector faald

Bericht door mechanic »

Het fraude verhaal kan op dit forum niet worden opgelost, dat zul je met de garage of rechtshulp moeten aanpakken.

Je zegt het is een 1.4 benzine uitvoering, een injector kost een paar tientjes en is als je ietwat handig bent zelf te vervangen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



scarface450
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 682
Lid geworden op: 09 apr 2017 12:42
Actief als: particulier

Re: 3e injector faald

Bericht door scarface450 »

@mechanic : in c kan je bijna alles zelf vervangen als je iets of wat handig bent.... Echter voor 98% van de auto rijders gaat die vlieger niet op. Aankoop deftig materiaal ten 1e en dan nog een plaats waar je dit kan doen.... En dan moet je nog een beetje voeling hebben met wat je gaat doen. Ik reken me bij de 2% die zich tamelijk handig acht, en idd oefening baart kunst. Zo kan ik al zeker zeggen dat remschijven en blokjes vervangen best prima, zelf kan maar door de meesten? Nee. Maar als je idd wat handig bent en bvb goede instructievideo's bekijkt dan kan er zeker veel zelf. 👍

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
  • Injector
    door Red-Devil84 » » in Kadjar
    13 Reacties
    1000 Weergaves
    Laatste bericht door mechanic