Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zelf nieuw gekocht, niet door APK vanwege defect stuurhuis. Wellicht interessant voor onderdelen
Interesse? Flip de Jongh
Mail adres of tel.nummer verwijderd.
De laatste tijd merken wij een verhoogde activiteit van o.a. Russische hackers op ons forum.
Wij doen ons best om de privacy en veiligheid op het forum zo veel mogelijk te waarborgen.
Daarom vragen wij jullie om terughoudend te zijn met het vermelden van telefoonnummers of mailadressen.
Communiceren met een medeforumlid? Gebruik dan Mail of een PB via zijn of haar profielpagina.Moderator
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb de auto in nood gekocht voor een verhuizing vanuit Zweden omdat mijn Citroen Jumper kapot was gegaan.
De auto mag nu weg voor een zacht prijsje.
APK nog tot 11 September 2024.
Mijn tellerklok werkt niet meer, geprobeerd te repareren maar was al eens gedaan en slecht ook.
traces waren Los gekomen, dus repareren word erg moeilijk.
Nu zat er een p8200322053H in van sagem.
Via eBay een 8200392366 C gekocht, deze...
Bij deze bied ik mijn tuningbox van Elia aan.
Deze box werkt volgens plug and play en is heel eenvoudig aan te sluiten.
Overigens ook geschikt voor de Talisman 1,6 TCE en de Espace 1,6 TCE.
Wie kan mij vertellen waar en hoeveel sensoren op de achterklep van megane 2 cabrio zitten, cabriodak is nu niet te gebruiken omdat de achterklep volgens het systeem niet dicht zit, dit is wel het geval dus denk dar er een sensor niet goed werkt?