Hallo,
Ik ben bezig aan de scenic 2007 van een kennis van mij. Deze geeft heel veel storingen die niet te verklaren zijn! Er zijn geen zekeringen gesprongen maar het bedienings paneel van de verwarming werken niet waaronder ook de 12v plug. De radio dan weer wel.. binnenverlichting en klep plus achter raam werken ook niet. Verder de stuurbekrachtiging en de kachel fan werken ook niet .. auto start wel normaal maar gaat moeilijk uit doordat de kaart niet herkend wordt.. na lang de knop in te drukken valt de auto uit ...
Nu ligt er onder de bestuurders stoel een geoxideerd stekker.. serieus gehavend doordat deze in het water gelegen heeft...
Nu zie ik dat het forum ermee vol staat, maar mijn vraag was en die zie ik nergens staan... Welke functies van de auto gaan door deze kabelboom? En zijn bovenstaande problemen allemaal te koppelen aan deze stekker? Ik wil de boel gaan doorsolderen maar wil zeker weten dat deze problemen veroorzaakt kunnen worden door deze stekker
Dylan
Storingsmeldingen en uitval scenic 2007
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
-
- Gouden Bahco
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 29 apr 2025 18:55
- Actief als: particulier
Re: Storingsmeldingen en uitval scenic 2007
Als deze stekker zo gehavend is, is reparatie daaraan sowieso nodig toch.
Welke er precies doorheen gaan kan ik je niet zeggen, maar veel interieur functies wel. Ramen, sloten, etc..
Begin met die stekker, en wat er over blijft is latere zorg.
Welke er precies doorheen gaan kan ik je niet zeggen, maar veel interieur functies wel. Ramen, sloten, etc..
Begin met die stekker, en wat er over blijft is latere zorg.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-