Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Sinds kort trotse bezitter van een rode Zoë van 2022 met gekochte accu (de rode rolschaats). Helemaal te gek karretje, waar ik al veel eerder aan had moeten beginnen. Heb een vraag over het openen en sluiten van de ramen via de ab. Het is een ingevoerde Duitser, en in het boekje wordt gepraat over het op afstand openen en sluiten van de ramen. Er wordt verwezen naar een pagina, waar vervolgens niks terug te vinden is. Het is een Intense uitvoering met alles erop en eraan. Bij mijn eerder auto’s was het vaak vasthouden van de open/ dicht knop, maar hier gebeurt helemaal niks dan. Zie ik iets over het hoofd, of hoe kan het wel dan.
Ik zal binnenkort foto’s maken en hier plaatsen. Zover ben ik nog niet.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Sinds deze week kan ik niet meer automatisch openen en sluiten.
Ik kan niet vinden waar dit aan ligt. Ook zie ik in de instellingen niks wat ik aan of uit kan zetten om dit weer te activeren.
Iemand een idee hoe ik automatisch openen en sluiten weer...
Hallo, heb renault captur 2 hybride . de deuren automatisch openen of sluiten lukt maar zelden meer. nieuwe batterij geplaatst, maar helpt niet.
Heeft iemand een idee wat ik kan proberen om dit in orde te krijgen?
Megane E-Tech wilde niet open vanwege lege batterij van de keycard. Noodsleuteltje uit de keycard gehaald, auto geopend maar starten lukte niet. Via Google erachter gekomen dat je de keycard in de middenconsole moet leggen bij het sleutel symbool,...
Goedemorgen techneuten,
Ik ben sinds 2 dagen de trotse bezitster van een Renault Alpine a310 uit 1982. De auto heeft 25 jaar stilgestaan en ik ga hem helemaal ombouwen💪Om dat te kunnen doen zou het zeer praktisch zijn, ben ik achter gekomen in al...
Hallo, we hebben een scenic 1.6 uit 2011. De deur aan de bestuurderskant gaat niet open met de keycard, wel met de noodsleutel. De overige deuren gaan wel open en dicht met de keycard. Indien je de deur van de binnenkant opent, kun je deze wel weer...