In het kort: ik heb onlangs een dongel geïnstalleerd in mijn nieuwe Zoe voor Android Auto (er was een probleem met de compatibiliteit via USB en mijn telefoon). Het werkte, maar plotseling (ik denk vanwege de Wifi) bood Easylink me een update aan. automatisch maar op ja geklikt.
Kort gezegd: wat er gebeurde was een bevriezing van de update met de melding "software update wordt geïnitialiseerd". Weet iemand hoe ik kan resetten/herstarten/annuleren of wat dan ook? het doet niks. O, ik heb de accu en zekering losgekoppeld gehad. Dat hielp niet. Iemand?
Easylink update bevriest
-
- repeating visitor
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 23 jun 2024 13:27
- Actief als: particulier
Re: Easylink update bevriest
Misschien hetzelfde als ik voorgehad heb:
update-blijft-staan-op-wordt-bijgewerkt-t37346.html
Bleef ook hangen bij mij, ze hebben bij de garage een soort van reset gedaan (de firmware versie was hetzelfde gebleven, mijn gegevens bewaard, maar ik kreeg er wel het Energie menuutje mee, dus iets was wel veranderd).
Het heeft dan nog ettelijke dagen geduurd tegen dat hij "verder" deed.
In de garage zeiden ze zelf dat ze de status wel konden zien en dat die op "data te ontvangen van de auto" stond. Maar zelf lag het system aan de kant van Renault plat om er iets meer mee te doen.
Eigenlijk gok ik dat het gewoon een fout was ergens bij de architectuur van Renault en dat de reset bij de garage niet veel écht iets veranderd heeft.
update-blijft-staan-op-wordt-bijgewerkt-t37346.html
Bleef ook hangen bij mij, ze hebben bij de garage een soort van reset gedaan (de firmware versie was hetzelfde gebleven, mijn gegevens bewaard, maar ik kreeg er wel het Energie menuutje mee, dus iets was wel veranderd).
Het heeft dan nog ettelijke dagen geduurd tegen dat hij "verder" deed.
In de garage zeiden ze zelf dat ze de status wel konden zien en dat die op "data te ontvangen van de auto" stond. Maar zelf lag het system aan de kant van Renault plat om er iets meer mee te doen.
Eigenlijk gok ik dat het gewoon een fout was ergens bij de architectuur van Renault en dat de reset bij de garage niet veel écht iets veranderd heeft.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-