Beste clio fans.
Ik heb een originele achteruitrijcamera gekocht van renault voor de clio (oorspronkelijk de series 5).
Nu ga ik deze in mijn IV (2013) bouwen. Want deze camera kan op de medianav die ik overigens uit een nieuwere clio heb.
Mijn clio is op papier dus uit 2013, maar hier heeft al veel verandering plaatsgevonden. (Originele Full led koplampen, Haaievin en universele remlichten tevens een nieuwere medianav met apple carplay/android auto)
Nu zoek ik me leveloos naar de kabels voor deze camera. Ik las meerdere post van wat jaren geleden. Maar vroeg me af of dit inmiddels al meer bekend is, en zoja waar ik de juiste kabels kan vinden.
Ik kan nergens een site vinden waar ik originele kabels, of de camera nieuw kan kopen bij renault.
Ik hoop dat er mensen zijn die me kunnen helpen.
[CLIO IV 2013] kabels voor originele achteruitrijcamera gezocht
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht