Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Voor technische onderwerpen die niet in één van bovenstaande categorieën te vangen zijn.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ik koop 13 maart een Kadjar uit 2019 bij de Renault dealer.
Ik wil er een trekhaak op hebben om mijn caravan te kunnen trekken.
De auto is afgeleverd en betaald op 2 april. Ik wacht nog steeds op mijn trekhaak. Als ik er langs ga of opbel is het iedere keer: Hij staat in backorder bij Renault. Ja en? Backorder betekent dat we niet weten wanneer hij binnenkomt. Morgen, volgende week, volgende maand misschien.
Is dat zo'n verschrikking met onderdelen leveren bij Renault? Het is allemaal betaald maar ik ga misschien beter dat geld terugvragen en het proberen bij een trekhaak verkoop firma of een merk onafhankelijke garage..
Nieuwe caravan en trekker gekocht en geen trekhaak.
Ik weet niet hoe het in Nederland zit maar in België ben je sowieso goedkoper af als je de trekhaak bij een onafhankelijk montagecentrum laat monteren. Als het op de firma is maakt dat niet zo veel uit maar als particulier kan je daar een aardige duit door besparen.
A310 V6 2.7L.
Renault trafic 2.1L. D
Grand Scenic Type II 1.5 dCi
Grand Scenic Type II 1.5 dCi
Grand Scenic Type III 1.6 dCi
Grand Scenic Type IV dCi 150 EDC
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hoi
mijn Kadjar van 2016 heeft geen mogelijkheid om carplay in te stellen.
zit er gewoon niet op.
mijn vraag is : kan je hier ook een of ander apparaatje koppelen zodat dat wel mogelijk is om carplay te activeren.
ik heb al eens gegoogeld maar zie...
Ik heb gisteren een proefrit gemaakt in een Kadjar uit 2015 welke uit Belgie hier naar toe is gehaald. In Belgie is de distributieriem vervangen en de kleppen gereviseerd. Kan iemand mij vertellen of het probleem welke deze 1.2 TCE...
Ik heb me al even op dit forum ingelezen over het 1.2 TCe compressie probleem.
Betreft de 1.2 TCe Bose 2016 met 115000 km op de teller. Het is een keurig nette auto.
Deze pas 1,5 jaar in bezit en pas na aanschaf gelezen over het...
Ik heb gisteren voor het eerst de trekhaak gebruikt, toen ik aan het koortje trok kwam de trekhaak tevoorschijn en kon ik de aanhanger aankoppelen.
Toen ik klaar was wilde ik de trekhaak weer terugklappen maar dat lukt niet. Ik heb weer aan...