Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit het onder de motorkap en is het niet elektrisch ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Sinds kort ben ik de eigenaar van een Twingo II 1.2 16V 76Pk Benzine. Ik ga zelf de service doen en ben opzoek naar wat aandraaimomenten voor de bougies en de olieplug. Ik heb in het verleden wel eens de fout gemaakt om de olieplug te hard aan te draaien en wil dit graag voorkomen deze keer.
Het zou natuurlijk ook handig zijn om te weten waar ik een werkplaatshandboek kan vinden.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
In de auto zitten nu NGK SILZKFR8E7S bougies. Maar als ik kijk op winparts.nl dan zouden deze bougies niet geschikt zijn?
Kan ik deze aanhouden als ik er nieuwe in zet of de NGK ILKAR7J7G aanhouden welke door winparts geadviseerd wordt?
En, past dit...
Dit model heeft veel veiligheidsvoorzieningen inparkeerhulp, etc. etc. Wat mijn model niet heeft is een witte streep overschrijding signalering. In de handleiding wordt deze wel genoemd. Ik vraag mij af of iemand weet of dergelijke systemen bij de...
Nette Twingo bj maart 2011 km 271000 apk tot 11 maart 2025 diesel. Kleur rood. Nieuwe radiator met condensor oude was lek. Maart ivm apk service gehad olie en filters vervangen. Lokatie Oude Pekela. Fotos beschikbaar. Vr prijs 1450 euro